Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחבר בכדי לעקוב  
ishayk

החלפת פילטר דלק בפולו 2004 מנוע BBY

שימו לב! השרשור הזה בן 1500 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

בעקבות השרשור של רועי החלטתי שאת הטיפול הזה אני אעשה בעצמי, למרות שרמת הטכניות שלי שואפת לאפס ואני רץ למוסך על כל דבר קטן.

הפילטר שהוזמן מחו"ל הוא/היא MANN WK 69/1 בעלות של קצת מעל 150 ש"ח כולל משלוח (היום ראיתי שדרך amazon.de זה יעלה כמה שקלים פחות).

 

הפילטר נמצא בסמוך לגלגל הימני האחורי והגישה אליו קלה ונוחה. כדי שתהיה אפשרות לראות מה הידיים עושות מומלץ להגביה קצת את הגלגל, אין לי בוקים/כלים מיוחדים ואני לא רוצה לסמוך על הג'ק שיש לי אז עליתי על חתיכת שיש עבה שמצאתי, מי שגר בעיר יכול לעלות עם צד אחד של האוטו על המדרכה.

 

כלים:

מברג פיליפס

מברג שטוח (לפתיחת תיבת פיוזים)

ממליץ להצטייד בכפפות וסתם בד ישן שאפשר לנקות איתו את הידיים

 

קודם ההחלפה הוצאתי את הפיוז (מסומן בתמונה) של המשאבת דלק כדי להוריד את הלחץ בצינורות ע"מ שישפך פחות דלק, לאחר מכן התנעתי את האוטו שנכבה אחרי כמה שניות, סימן שהוצאתי את הפיוז הנכון - תודה לרועי על הטיפ.

 

IMG_20160627_130527.jpg

 

הפילטר החדש:

IMG_20160627_130945.jpg

 

הפילטר מוחזק ע"י קליפס שתפוס עם בורג יחיד.

כדי להוציא את שלושת הצינורות צריך ללחוץ על קליפס שנמצא בקצה של כל צינור (מסומן בתמונה השניה), אפשרי עם אגודל אנושי.

קודם לכן מומלץ לקחת את המכסים (הפלסטיקים הירוקים) של הפילטר החדש ולשים אותם על הישן מיד אחרי שמוציאים כל צינור, אני קצת איחרתי עם זה :lol:

IMG_20160627_1311072.jpgCLIPS2.jpg

 

הצינורות משוחררים:

IMG_20160627_133335.jpg

נשפך מעט דלק מהצינורות ומהפילטר (כי לא שמתי את המכסים מיד :oops:).

 

הפילטר החדש עם הישן:

IMG_20160627_133556.jpg

הפילטר הישן הוא MANN WK 69/2 עם וסת לחץ של 4bar שגם מתאים למנוע הנ"ל. (שאלה לחברי הפורום - במה מתבטא ההבדל בין 4/3bar?)

 

הפילטר החדש מורכב:

IMG_20160627_134411.jpg

 

הפיוז חזר למקום, רועי נתן לי עוד טיפ לשלב שלפני ההנעה, האוטו הניע וגם נסע, בדקתי שאין נזילות ונראה שהכל בסדר טפו 3x חמסה555.

זמן עבודה: חצי שעה אם אתם איטיים כמוני.

 

אם יש שאלות דברו עם רועי :lol:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד - המעז מנצח !

 

תצטייד בבוקים ובכלים ותמשיך לעשות עוד דברים בעצמך.

 

בכל מקרה, המדריך הזה תקף גם לאיביזה ופאביה מהדורות האחרונים ובטח לעוד וואגיות.


Stay Dirty

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה אסף, הטיפול הבא הוא החלפת בולמים, מחכה לתשובה ממך :lol:

בהזדמנות אקנה בוקים, מקווה שאת טיפול 10K הבא אצליח לעשות לבד.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ערב טוב,

 

סחתיין שביצעת את ההחלפה לבד!

 

תודה על המחמאות, לא ציפיתי לקבל אותן, תותח!


רועי

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 1500 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

התחבר בכדי לעקוב  

×
×
  • Create New...