Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3765 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי החלפה של המצוף דלק, המד עצמו עדיין מזייף

המצוף הישן נראה תקין ולא שבור/עקום או כל צורה אחרת שיכולה להציג על בעיה במצוף

 

אם המצוף הוחלף והוא תקין, אז מה הבעיה ולמה המד עדיין מזייף?

 

אחרי שהרכב עבר 100 ק"מ המד מראה שחצי מיכל נגמר.

אחרי 200 ק"מ המד כבר מראה על מיכל ריק אבל הרכב עדיין סוחב עד לאיזור ה450 ק"מ , עדיין לא נסעתי עד שנגמר הדלק לגמרי והתכבה הרכב.

תמיד מילאתי פול שהגעתי לאיזור ה400 ק"מ

 

עצות?

תת היגוי - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב.
היגוי יתר - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב.
כוחות סוס - באיזו מהירות פגעת בקיר.
מומנט - לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם
בדקת את לוח המכוונים?

 

כל עוד הוא פועל אני מאמין שזה תקין.. לא?

יש גם זיוף בלוח עצמו סטייה של 5 קמ"ש פחות מהמהירות שמצויינת בוויז..

תת היגוי - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב.
היגוי יתר - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב.
כוחות סוס - באיזו מהירות פגעת בקיר.
מומנט - לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

×
×
  • תוכן חדש...