Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3839 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יש לי ויכוח עם מכר,

האם זה נכון להרים את בלם היד עד סוף מהלכו? ז"א, עד שלא ניתן להרימו יותר גבוה.

המכר טוען שזה מותח יותר מידי את הרצועה ואני טוען שכך אמורים לנעול בלם- יד, כדי שאבטחת הרכב תיהיה מירבית.

 

מי צודק?

 

 

בתודה,

אביחי

פורסם

אני אף פעם לא נעלתי בכול הכוח,פשוט מרים בכוח סביר עד שהבלם נעצר לא מעבר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ראשית לא מדובר ברצועה שנימתחת אלא בכבל ומעבר למה שמצליחה היד להרים במשיכה ראשונה אין צורך להרים עוד בטח שלא בהפעלת עוד כוח....זה פשוט שוחק את הכבל מאוד כך שהמכר צודק.

פורסם

תפקיד בלם היד למנוע את דרדור האוטו. משוך ברגש תוך כדי לחיצה על הכפתור עד למעלה ושחרר את הכפתור כדי שיתפס בשן. אם תעשה כל פעולה ברגש ולא סתם למתוח לא יגרם שום נזק.

פורסם

הרכב חונה בעלייה או בירידה?

מצב תקין של הבלם יד צריך להיות: במישור 3 שיניים או קליקים, כדי למנוע הידרדרות, ובירידה 4-5.

במידה והמצב לא כזה, ניתן לכוון את גובה הידית. דרוש לכך פתיחת חלקה האחורי של הקונסולה בין המושבים, ומפתח 10 או 11, לא זוכר כרגע.

אצלי הבלם יד{איביזה 2014},הגיע קצת גבוה מהמפעל וכיוונתי בעצמי לגובה הרצוי. 10 דקות עבודה. החלק שיוצא, מולבש עם קליפסים ולא מוברג.

פורסם

האמת גם אני לוחץ על הכפתור במשיכה מתוך הרגל.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
הרכב חונה בעלייה או בירידה?

מצב תקין של הבלם יד צריך להיות: במישור 3 שיניים או קליקים, כדי למנוע הידרדרות, ובירידה 4-5.

במידה והמצב לא כזה, ניתן לכוון את גובה הידית. דרוש לכך פתיחת חלקה האחורי של הקונסולה בין המושבים, ומפתח 10 או 11, לא זוכר כרגע.

אצלי הבלם יד{איביזה 2014},הגיע קצת גבוה מהמפעל וכיוונתי בעצמי לגובה הרצוי. 10 דקות עבודה. החלק שיוצא, מולבש עם קליפסים ולא מוברג.

 

סתם מסקרנות, איך כיוונת?

 

אני רוצה להצטרף לנושא ולשאול , אם לא שומעים את הקליקים (שיניים ) במהלך המשיכה אבל כן מרגישים את הפעולה עצמה שמונע מהרכב להדרדר, זה דבר תקין?

תת היגוי - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב.
היגוי יתר - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב.
כוחות סוס - באיזו מהירות פגעת בקיר.
מומנט - לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם
הרכב חונה בעלייה או בירידה?

מצב תקין של הבלם יד צריך להיות: במישור 3 שיניים או קליקים, כדי למנוע הידרדרות, ובירידה 4-5.

אין מושג כזה.

לוחצים על הכפתור בזמן המשיכה כדי לא לשחוק את השיניים .

יותר קל וזול לא להרוס מאשר לתקן .

מעולם עוד לא נתקלתי בשחיקה שכזו.

כן נתקלתי בתקלה נפוצה יותר, כפתור/קפיץ שחרור המנגנון שנשברים.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

מצד שני, ישראלים מושכים בלם יד רק בחניה.

 

יש מדינות (בעיקר בריטניה) ששם מושכים בלם יד אפילו ברמזור אדום וכשתדירות השימוש גבוהה כל כך בהחלט מומלץ ללחוץ על הכפתור כדי למנוע שחיקה בשיניים, או לפחות ככה טוענים שם.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
אין מושג כזה.

 

בוא נתעלם לרגע מבלם יד אלקטרוני, זה עם הכפתור.

כיוון בלם היד כמה שיותר נמוך, אבל לא לגמרי נמוך, משפר 2 דברים. דוושת הבלם של הרכב גבוהה יותר, שזה אומר כושר עצירה טוב יותר, מפני שהבלמים האחוריים של הרכב תורמים יותר אחוזים לעצירתו, ובנוסף לא יהיה צורך למשוך את הידית למעלה יותר מדי.

כידוע דוושת בלם נמוכה מדי וקרובה מדי לרצפה אינה מפרת את תחושת העצירה של הרכב.

ברוב הרכבים שהיו לי, {והיו...},3 שיניים הרכב לא היה זז בשיפוע קל אפילו, או בירידה 4-5, תלוי באחוזי השיפוע.

כמובן זה לא חוק כתוב, אבל {לפחות אצלי},זה עבד יפה.

פורסם

^

מספר הקליקים עד כמה שידוע לי נקבע ע"י היצרן, בספרות של כל רכב יש אינדיקציה כמה קליקים צריך ואם זה חורג אז למתוח את הכבל.

באוקטביה שלנו כוח סביר זה 1-2 קליקים, להגיע לשלישי לא נראה לי שבכלל אפשר מרוב שזה קשה.

×
×
  • תוכן חדש...