Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן C5 - נורית service נדלקת, הודעת Gearbox Fault


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3878 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

סיטרואן C5 2006 נפח 2000

לפני שלושה ימים, נדלקה נורית SERVICE.

ב LOG תקלות מופיעה Gearbox Fault.

יש לציין כי בלוח השעונים כל הנוריות של מצב ההילוכים דולקות ביחד, כולל ספורט ושלג.

חיישני רוורס לא עובדים.

הרכב נלקח למוסך ונבדק ע"י מחשב (Alexa). בבדיקה לא נמצאה תקלה ב Gearbox.

הרכב נוסע רגיל לחלוטין ללא שום בעיה מורגשת במעברי הילוכים, גם במצב ידני.

רעיונות ??

 

תודה מראש

פורסם

כניראה צריך לעשות שרות לגיר ולאפס .

היה לנו פסאט בבית וזה הפתרון שעשו לה קצת הרגו במחיר אבל נפתרה התקלה.

ובכללי הייתי הולך למוסך שמבין יותר ברכב שלך .

אין דבר שאין לו פתרון רק צריך את האדם הנכון.

ובנוגע לחיישני רברס קצת מוזר הם מחוברים לאור רברס של האוטו ואין קשר לגיר .פשוט אצלך כניראה גם האור רברס לא עובד .

אפשר להגדיר את זה מצב מצוקה שמחשב הרכב מנטרל כל מיני רכיבים כדי שלא יגרם להם נזק .

היה גולף..

וככה ישאר!

פורסם

אם הכל עובד רגיל ולא נמצאה שום תקלה, יכול להיות שיש איזה קצר בתקשורת של המחשב רכב לגיר או משהו בסגנון.. כיוון שהחיישני רברס אצלך הם מקוריים של הרכב, הם גם לא פעילים ויתכן שאף הנורת רוורס לא עובדת..

 

בקיצור, צריך כאן אבחנה מקצועית של מישהו שמכיר את הרכב.

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017 | Chevrolet Sonic R S2015 - 2017-2024

BYD Dolphin 2024 Design 2024-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

  • ספונסר פורום
פורסם

יש צורך בחיבור הרכב למחשב אבחון מקורי כדי להוציא קודי תקלות מזיכרון המחשב.

אורן

פורסם

הייתי מנחש שיש תקלה במתג מצב ההילוך שיושב על הגיר, אבל אני מסכים עם אורן שיש לחבר קודם כל את הרכב לסקנר ולקרוא תקלות ופרמטרים.

×
×
  • תוכן חדש...