Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7840 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כרגע על הלאנוס שלי יש צמיגי וחישוקי 13'.

לפי מה שחיפשתי (וחיפשתי...) לא מצאתי שום ג'אנט מגנזיום נורמלי ב 13' , אלא ב 14' ומעלה .

עכשיו השאלה (שאלות ליתר דיוק) שלי היא :

 

1. האם באופן חוקי ניתן להגדיל את קוטר הצמיג . מ 13' , ל 14' .

2. האם ההגדלה תפריע באופן משמעותי לתפקוד הרכב , כלומר , להרגלי הדלק ולהרגלי הנסיעה .

במידה וכרגע הוא משתמש בכ 9 ליטר לק"מ בעיר , כמה לצורך העניין (בהערכה גסה כמובן) הוא ישתמש בו עם חישוקי ה 14' .

3. מה ההשלכות הנוספות (לרעה) שיכולות לקרות עקב החלפת הגלגלים .

 

תודה רבה רבה לעונים

פורסם

כבר קראתי בעבר את המאמר

לא ענה לי על השאלות .

 

תודה על התשובה

אגב

אני לא מחפש רכב שיעשה לי 3 שניות 0-100 , אם הייתי , תהיה בטוח שהלאנוס כבר לא הייתה אצלנו....

פורסם
אגב

אני לא מחפש רכב שיעשה לי 3 שניות 0-100 , אם הייתי , תהיה בטוח שהלאנוס כבר לא הייתה אצלנו....

 

אם כך, אז אני לא מצליח להבין למה להשקיע כסף בחישוקים קלים לרכב כזה? זה מיותר לחלוטין לטעמי. לא ממש יהפוך אותו ליפה או טוב במיוחד... חסוך את הכסף בשביל רכב אחר, לדעתי.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אם כך, אז אני לא מצליח להבין למה להשקיע כסף בחישוקים קלים לרכב כזה? זה מיותר לחלוטין לטעמי. לא ממש יהפוך אותו ליפה או טוב במיוחד... חסוך את הכסף בשביל רכב אחר, לדעתי.

 

רוני

לדעתי זה כן יהפוך אותו ליפה יותר דווקא ... וזאת המטרה העיקרית .

 

אני נהנה מהאוטו , והוא מספק את הצרכים שלי .

פורסם
לדעתי זה כן יהפוך אותו ליפה יותר דווקא ... וזאת המטרה העיקרית .

 

אני נהנה מהאוטו , והוא מספק את הצרכים שלי .

 

אין בעיה, רק הצעתי את דעתי. ולשאלתך - מבחינת נהיגה החלפה ל-14 אינץ' בהנחה ותשמור על קוטר צמיג זהה (ע"י הקטנת החתך במעט לצורך העניין) - תשפיע מעט על חלק ממאפייני האוטו, אבל לא באופן גדול, כך שאל לך להבהל מזה. מבחינת רישוי - עליך לבדוק במכון רישוי כלשהו באם המידה שאתה רוצה מותרת על רכבך.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אהלן ,

 

אם כבר מדברים על חישוקים , אז למישהו יש מושג כמה עולים הסטים הבאים?

 

http://www.ozracing.com/eng/car/index.php?fam=3&wheel=29

 

http://www.ozracing.com/eng/car/index.php?fam=3&wheel=28

 

עריכה:

הלינקים מתייחסים לסופרטוריסמו GT ולסופרטוריסמו WRC.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

×
×
  • תוכן חדש...