Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4086 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

יש ל מיצובישי לנסר שנת 2005.

אכשיו יש לי בעייה במאווררים ש הרדיטור שהם "משתגעים" מעצמם.

כשאני מניע את האוטו בבוקר כשקר המאווריים מכובים והכול תקין.

אבל כשהאוטו מגיע לטמפרטורת עבודה והמאווררים נדלקים הם כל חצי שניה משנים את המהירות שלהם בלי הפסקה.

הם גם לא מפסיקים לעבוד. זאת אומרת שמהרגע שהם נכנסים לפעולה הם כל הזמן עובדים עד שאני מכבה את המנוע.

 

אכשיו הבנתי שזאת מחלה ידועה במכוניות האלה ויש איזה שהוא חלק שנמצא על המאווריים בצד שמאל של הנהג מין קופסא כזאת כמו בקל למאווריים והוא החלק שנדפק.

 

 

זה הכון ואם אני יחליף אותו הבעייה תיפתר??

 

 

 

 

חשבת לקנות באינטרנט ולהחליף לבד???

 

את זה

 

http://www.aliexpress.com/snapshot/6606791844.html?orderId=66819450393626

פורסם

1. לפני הכול בדוק האם לא חסר נוזל קירור ברדיאטור/מיכל עיבוי.

 

2. לא מחליפים שום חלק ברכב מודרני לפני ביצוע איבחון ממוחשב ובדיקה של מכונאי רכב.

 

בקישור שצירפת זה מודול נגדים לשליטה על מהירות המפוח של המזגן/חימום ולא של המאווררים בתא המנוע.

איזה כייף לי :)

פורסם

עזרת אולי למישהו להניע את הרכב שלו עם כבלים ממצבר למצבר?

אם כן אולי היה קצר לאותו אחד,וזה מה שמשבש כעת את פעולת המאווררים.

×
×
  • תוכן חדש...