Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב ישן לשימוש יום יומי


SlowRide
שימו לב! השרשור הזה בן 380 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

סולל, אי אפשר לנתק את הדיודה בממסר בלי דיודה...

 

לדעתי אם יש נגד במקום דיודה, זה יעבוד אותו דבר. שמים נגד או דיודה כדי להגן על המעגלים, אותם מפעיל הממסר, מקפיצות מתח בזמן שחרור הסליל של הממסר.

 

בתמונה ממסר "כוח" שקניתי בחנות חלפים רגילה לפני כמה ימים בטעות, אבחון לא נכון שלי של התקלה.

 

הוא עם רגליים יותר רחבות ובנוי לזרם עד 80 אמפר, בממסר רגיל רגליים יותר צרות וזרם עד 40 אמפר. מבנה ומידות זהה. אין פה רגל 87а - מפסק מחליף, יכול להיות שלא צריך אותה אצלך. יש ממסרים עם רגל 87a ויש בלי. כמו כן רואים פה את האוזן לעיגון חיצוני שהזכרתי מקודם. יכול להיות שהיא תפריע לסגירה של מכסה בית פיוזים, לכן עדיף לקנות בלי האוזן.

[ATTACH]482989[/ATTACH]

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 397
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לא נכנס להסבר של תפקיד הדיודה, בפועל לא תהיה שום השפעה, בטח שלא ממסר קטן ברכב.

 

Sent from my E6853 using Tapatalk

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אם אני מגרד את הדיודה השרופה ומחבר את שני הקצוות האלה עם חתיכת חוט, זה יעבוד רגיל?

IMG_20170304_155439.jpg

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלא תעז... רק לנתק לא לקצר כלום

 

Sent from my E6853 using Tapatalk

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

פשוט לחתוך ולהוציא וזה יעבוד? זה לא יכול לגרום נזק? כמו בתמונה בהודעה הקודמת?

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגדול, תפקיד הדיודה לספוג זרם "חוזר" בזמן המיתוג ולמנוע נזק למערכות אחרות שניזונות מאותם קוי המתח.

אין ספק, שעדיף שתהיה דיודה. בפועל בממסרים קטנים התופעה קטנה ולא משפיעה על כלום.

לכל הפחות לצורך הבדיקה, אין חשש לנתק אותה לגמרי.

אם תתעקש תמיד תוכל לרכוש דיודה חדשה (שים לב להרכיב אותה בקוטביות הפוכה למתח) או לרכוש ממסר חדש עם דיודה.

לדעתי החצי מקצועית, זה לא משנה.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלפים עצמם זולים יותר (כ200 ש"ח לגריל), לגבי עלות השילוח אני לא בטוח. צריך לבדוק עם הדואר לפי גדול ומשקל.

מאור-יש לך אולי קישור

לאתר שבדי עם עלויות ואפשרות רכישה ?

 

 

תודה רבה,

עמית

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Blocket.se יד 2 מקומי

Tradera.com איביי מקומי

Bildelbasen.se מרכז פירוקיות

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • חברי המעגל הראשון

עדכונים מסופי השבוע הקודמים

קניתי ממסר אוניברסלי שחור והכל עובד פצצה. הזמנתי ליתר ביטחון מאיביי 3 ממסרים מקוריים זהים שיהיו לעת הצורך.

הזמנתי מחו"ל איתותים קדמיים של 940 מהמודל האחרון, כלומר שקופים ולא חצי כתומים. עלות כולל משלוח - 300 ש"ח. הורכבו על הרכב ועכשיו החזית נראית מושלמת.

שוקל לעשות הכלאה בין הגרילים שיש לי, לקחת את מסגרת הניקל מהגריל הפשוט ולהכניס בתוכה את הרשת מהגריל של דגם הטורבו.

היום שטפתי את הרכב במנהרת שטיפה רחמנא לצלן, אבל אני לא מכיר פה שטיפה ידנית טובה וגם ככה הצבע מלא סווירלים.

אולי בעתיד אקח אותו לסדנת דיטיילינג. הרכב לא נצבע מעולם וכולו בצבע המקורי, מעניין כמה אפשר לחדש אותו.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תפנק בתמונה של היצירה

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

היום חיברתי בין הגרילים. היה צריך לחתוך ולקדוח אבל התוצאה מספקת.

שאבתי וציחצחתי את כל הסלון (של האוטו) כי פסח וצריך לנקות משהו כדי לא להראות חריג ובעייתי (וגם כדי לא להיות בבית כשהחברה עושה ספונג'ה).

קיבלתי פלסטלינה סינית ששכחתי שהזמנתי. השתמשתי בה על כמה מקומות ברכב ובהחלט מרגישים שינוי, אולי בחג אשטוף ידנית את הרכב בצורה יסודית עם פלסטלינה וכל מיני דברים שחופרים עליהם בפורום דיטיילינג, במידה ויהיה לי חופש מהעבודה.

מצ"ב תמונה של החזית עם פנסי ערפל, איתותים שקופים וגריל משובר, וגם תמונה מהצד כי לפעמים הP8 lite מוציא תמונות טובות.

IMG_20170331_103918.jpgIMG_20170331_103633.jpg

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...
  • חברי המעגל הראשון

מפסח לא עשיתי שום דבר באוטו וזה ביאס אותי, אז לפני שבועיים נסעתי עם חברה שלי לטייל בצפון הפסטורלי, כלומר הורדתי אותה בחיפה שתעביר את הזמן עם החברות שלה באיזה בית קפה ומשם המשכתי לפירוקיה גדולה מאד בכפר יסיף.

מצאתי שם חלק שחיפשתי באינטרנט לא מעט זמן, ליפ קדמי של וולוו כמו שלי אבל ממודל ישן יותר:

2.jpg

התכנון הוא להתאים אותו איכשהו לרכב כמו בהדמיית הפוטושופ המטורפת הזו:

poiler.jpg

רק צריך למצוא לזה זמן.

הרכב עבר היום טסט בלי שום בעיה והתפנק בתושבת גיר חדשה (200 ש"ח) ובשטיפה איכותית.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
  • חברי המעגל הראשון

ככה עברו להן שנתיים וחצי.

מאז העדכון האחרון עשיתי טיפול 10K והחלפתי תושבת דרייבשפט (800 ש"ח).

כמו כן, התווסף שדרוג לתא הנוסעים בדמות חיפוי עץ לפאנלים בדשבורד ובקונסולה האמצעית. אלה חלקים מקוריים של וולוו, די נדירים.

לפני-אחרי

IMG_20171020_130018.jpg

2c6e07d717743b2d520273985d3eca0b--toy-story-meme-funny-toys.jpg

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדהים!

פשוט תענוג לעקוב ולראות כמה שאתה נהנה מהרכב ומשקיע בו

תודה רבה על השיתוף

If you can dream of something, you can achieve it

הייתי עם הגברת, אני חושב שאם הייתי מזכיר את המילים ״רכב״/״פורום״/״ניקוי״ הייתי ישן בספה או בטרקלין ;)
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 380 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...