Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4098 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם,

רכשתי סיאט מיי לא מזמן והיא הגיעה עם הג'אנטים המקוריים.

אין לי יותר מדי שמץ איזה מידה הם ומה יתאים במקום, אשמח למידע בנושא...

נניח שגודל הג'אנט זה 15", כל ג'אנט 15" יתאים? יש גם עניין של ברגים ברווח מסוים לא?

 

עריכה:

אגב, איך זה הולך? נניח והולך למקום לרכוש ג'אנטים, הוא מעביר את הצמיגים הנוכחיים אליו?

הג'אנט המקורי נשאר אצלי?

עריכה אחרונה על ידי אדירכ

Seat Mii 3Doors

פורסם

יש עוד הרבה נתונים מעבר לגודל הג'אנט - מרחק חורים, מספר חורים, גודל קדח מרכזי, רוחב ואופסט.

כשאתה קונה ג'אנט חדש צריך לוודא שנתוני הג'אנט מתאימים לרכב.

עם מספר ומרחק החורים אי אפשר לשחק, עם הקדח המרכזי אפשר להתקין מתאמים ועם האופסט והרוחב אין מספר מדוייק אלא טווח.

וכמובן שהצמיגים הנוכחיים עוברים לג'אנטים החדשים והמקוריים נשארים אצלך ולהחלטתך מה לעשות איתם.

פורסם

 

אתה קורא את השרשור לפני שאתה מגיב?

הבחור מחפש מידע עבור הג'אנטים שיש לו ברכב,

בהוראת הרישוי של משרד התחבורה אין שום פרט על הג'אנטים מעבר למידת הצמיגים.

 

אדיר, לשאלתך, אלו הפרטים שרצית לסיאט מיי:

קדח מרכזי: 57.1 (במידה והג'אנט מגיע עם חור גדול יותר - יש מתאמים, לא חייב שיהיה מדוייק)

מרחק חורים: 4X100 (חייב להיות זהה)

אופסט: 35 (לא חייב מדוייק, כל ג'אנט בטווח של 10 לכל כיוון יהיה בסדר גמור)

פורסם

זה לא מדוייק.

מומלץ להישאר באופסט המקורי אם אפשר.

אם לא זה תלוי בג'אנט, צריך לשים את הג'אנט על הרכב ולראות שהג'אנט לא נוגע בבולם/קאליפר במקרה של אופסט גבוהה יותר, במקרה של אופסט נמוך יותר יש לבדוק שהג'אנט עם הצמיג לא משפשף את הבית גלגל.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

×
×
  • תוכן חדש...