Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ליסינג - אורבן 1.6 או סקודה אוקטביה ספייס (סטיישן)


eranl99
שימו לב! השרשור הזה בן 3348 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

הגיע זמן לשחרר את הפוקוס סטיישן ובחיפושי אחר הסטיישן הבא (מה לעשות, הכי פרקטי) החלטתי על סקודה אקטביה סטיישן (נקראת גם קומבי או ספייס)

ואז קיה טרפה את הקלפים עם האורבן 1.6, שמציע רכב יפיפה לטעמי, גבוה וכיפי לנסיעה.

הקאטצ' הוא שהם לא מייעדים אותו לליסנג, אז למרות שסקודה (135,500) יקרה יותר מהאורבן (135,000), בליסינג האורבן יקרה יותר משמעותית. (כמה מאות שקלים טובות כל חודש).

השיקולים:

1. רכב נוח, בטיחותי וכיפי לנסיעה (נוסע לא מעט, ובנסיעות מבחן מהקאיה נהניתי ממש, הרבה יותר מהסקודה)

2. מקום מרווח לשלושה כסאות ילדים מאחור (יש בשניהם לדעתי)

3. תא מטען גדול ושימושי (יש בשניהם)

4. צריכת דלק (כעקרון החברה משלמת, אך נראה שהפער ביניהם מאד משמעותי לטובת הסקודה, מה שעלול ליצור בעיות מול החברה..)

5. אבזור - הסקודה מאובזרת יותר, אך לא ברור לי למה אני צריך "מסך מולטימדיה" שיציג לי שאני שומע גלגלצ. יש משהו משמעותי שאני מחמיץ?

 

אשמח לשמוע מה דעתכם על הסקודה לעומת האורבן, והאם שווה ההשקעה היתרה בשביל אורבן (האם הוא באמת רכב טוב ומהנה יותר כפי שהיתה לי תחושה)

 

בנוסף, בסקודה יש מוטות על הגג לקשירת מטען. לא ברור איך אפשר לשים מזרונים על הגג באורבן שנוסעים לקמפינג..

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפי ההתרשמות שלי מנהיגה על שניהם:

הקיה קצת יותר נוח בקטעי כביש משובש.

בסקודה:

תנוחת ישיבה יותר טובה, משענת יד אמצעית הרבה יותר פרקטית, מיזוג לאחור עם מאוורר בעל 6 מהירויות (בקיה רק מקדימה עם 4 מהירויות), שיוט יותר נינוח ושקט בסקודה ב 120-130 קמ"ש, הסקודה יותר חסכונית ויותר זריזה, בעלת תא מטען שאין לו סוף. הקיה יותר יפה מבחוץ. מבפנים לטעמי הסקודה איכותית יותר בשתי רמות מבחינת איכות חומרים והרכבה.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור הסקודה עדיפה כמעט בכל פרמטר למעט הופעה חיצונית מול הקיה, וכיוון שאתה נדרש לשלם יותר על רכב נחות יותר לטעמי המסקנה ברורה .

בדוק אם אפשר ללכת על דגם הסטיישן של הסקודה

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסקודה איכותית בכמה רמות מעל הקיה, המנוע שלה עדיף, וכמכונית היא טובה משמעותית.

 

לא יודע ממה נהנתה כלכך בקיה, אבל זה משהו אישי אני מניח.

 

לגבי המולטימדיה, אני האחרון שמייחס כלכך הרבה חשיבות לדברים האלא (נראה שזה הפך לאלמנט הכי חשוב בקרב מחפשי הרכבים החדשים בזמן האחרון) אבל דווקא בסקודה (כמו ברכבים אחרים של קבוצת VW) הממשק מצוין, גם של הBT וגם של הטלפון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בניגוד למגיבים הקודמים, אני חושב שהקיה עדיפה על הסקודה בפרמטר אחד מרכזי, שנראה שהוא חשוב לך (גם לי): נוחות.

הקיה, למרות שגם היא לא נחשבת למדהימה בפרמטר זה, עדיפה על הסקודה הנוקשה עשרות מונים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

הגיע זמן לשחרר את הפוקוס סטיישן ובחיפושי אחר הסטיישן הבא (מה לעשות, הכי פרקטי) החלטתי על סקודה אקטביה סטיישן (נקראת גם קומבי או ספייס)

ואז קיה טרפה את הקלפים עם האורבן 1.6, שמציע רכב יפיפה לטעמי, גבוה וכיפי לנסיעה.

תודה

 

אפשר לעצור פה, כמו רוב העם אתה מעדיף מראה של ג'יפ, וכנראה שום דבר שנגיד לא ישנה זאת. תהנה.

אגב, מרכז כובד גבוה הוא פחות בטיחותי. אבל נראה יותר טוב בחניה של העבודה, וכנראה גם בבית.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכלום. אבל עם גג בצבע שונה היא נראת יותר טוב.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראפיד/ספייסבק זה רכב שמיועד בראש וראשונה עבור מדינות עולם השלישי לאומת רכבים כאלה כמו אוקטביה. הרכב צפוף יותר, זול יותר ופלסטיקה קשיחה בסאלון. ספייסבק זה ראפיד הצ'בק בגירסא טיפה שנראית טיפה יותר טוב.

 

לגבי האוקטביה, בגדול מדובר על רכב מעולה ומאוד פרקטי עם תא מטען ענק. אפשר להעביר בו זמנית מספר גופות (מומלץ עם שקי ניילון חזקים ועמידים כדי לא ללכלך את הריפוד) ועוד ישאר מקום לקמפינג וקניות.

 

אוקטביה מרווחת, ארגונומית, נוחה, רחבה למדי והבידוד טוב. המתלים קשיחים בהגזמה, כל בור או מכסה ביוב היא סופרת ומעבירה לסאלון, לאומת אוקטביה MK1 שלא מרגישה דברים כאלה. אבל היא אוחזת לא רע, יש לה הגה די מתקשר. סך הכל רכב יומיומי מעולה. מניסיון אישי אני ממליץ. מדובר על רכב מעולה למשפחה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צבי,

 

אני לא מבין - האוקטביה נוחה או "קשיחה בהגזמה"?

 

ואם אתה מודה ביושר שהאוקטביה כ"כ קשיחה ולא משככת שום מהמורה, אז איך בדיוק היא מומלצת למשפחה?

 

-- אולי לך, כאחד שנוהג כמעט אך ורק בכבישים בינעירוניים ובמהירויות שיוט גבוהות, היא מכונית מצוינת. אבל למשפחה שנוסעת בעיקר בעיר, אני חושב שהיא ממש לא מתאימה, בדיוק בגלל הנוחות הפגומה.

 

לעומתה, הספורטאז' שנידונה פה - למרות שלא נחשבת לנוחה שבחבורה - נוחה ומתאימה בהרבה למשפחה.

 

(אגב, אני לא מזלזל באיכויות של האוקטביה - המרווח ותא המטען וגם ההרגשה הכללית עושים אותה למכונית שמתחרה בארה"ב בקטגוריה גבוהה יותר של מכוניות midsize, אבל עדיין - יש לה את החסרונות שלה).

עריכה אחרונה על ידי mogo
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היא גם וגם. :)

 

למרות שאוקטביה קשיחה מאוד, היא נוסעת מאוד חלק. זה נשמע כמו פרדוקס, אבל מתלים האלו יודעים להתמודד היטב עם זה שהכבישים הלא ממש ישרים ואת זה היא לא מעבירה לחלוטין. חוץ מבורות יש תחושה שנוסעים בכביש מאוד חלק וגם גלים היא מעבירה הרבה פחות אגרסיבי ממתלים שמשכחים בורות טוב יותר בקטגוריה. לאומת רכבים אחרים שאומנם משכחים טוב יותר בורות, אבל כל הבודי כל הזמן נע ובנסיעות ארוכות זה מתיש.

יותר מזה, אבל עוקפים את הבורות ומכסי הביוב הנסיעה תיהיה חלקה. כך אני נוהג ומשתדל להמנע מבורות וכד', לכן לא סובל מבעיות של קשיחות יתר של המתלים.

שיכוך בורות זה לא הפרמטר היחיד של נוחות, יש גם סאלון, בידוד וחלקות נסיעה.

 

אני נוהג גם בערים, פשוט מתאים את הנהיגה שלי לתנאים, מכיר את התוואי, מעיט איפה שצריך, עוקף בורות איפה שצריך והכל נפלא.

כך שהרכב מאוד מתאים למשפחה. הגירים ברכבים האלו DSG, לכן גם ככה הרכב פחות מתאים לנהגים מנותקים מהסביבה שרק יודעים לתת גז וברקס. אבל מי שיודע להתחשב בניאנסים הקטנים, הרכב מעניק לו יופי של נסיעה. הרכב מעולה לנסיעות ארוכות שלא מעייפות וגם בסדר גמור לעיר כאשר נוהגים נכון.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper
שכיאות כתיב

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3348 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...