Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4269 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חג שמח,

 

אני מתעניין ברכישה של סוזוקי סוויפט שנתון 00/01/02.

מצד שני גם האיגניס נראה כרכב טוב וחסכוני.

הדרישות שלי הן - חיסכון בדלק/אמינות/מזגן.

גם גיר ידני בא בחשבון.

 

מה דעתכם חברים?

:crazyeyes Dont drink and drive, Smoke and fly! :crazyeyes
פורסם

למה אתה רוצה לקנות רכב עם תכנון עתיק משנות ה80 כמו היורוסוויפט?

כשבתקציב הזה תוכל לקנות רכבים חדשים יותר בכמה שנים טובות?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
למה אתה רוצה לקנות רכב עם תכנון עתיק משנות ה80 כמו היורוסוויפט?

כשבתקציב הזה תוכל לקנות רכבים חדשים יותר בכמה שנים טובות?

 

כמו למשל?

:crazyeyes Dont drink and drive, Smoke and fly! :crazyeyes
פורסם

כמו יונדאי גטס GLS/GLI/GLX-יותר בטיחותית,יותר חדשה ואמינה לא פחות.

פיאט פונטו ספייס-מאוד חיסכונית,לא יקרה לאחזקה,חדשה יותר מהסוזוקי.

אם נוחות מעניין אותך פיגו 206 אולי לא אמינה כמוהה,אבל נוחה הרבה יותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
כמו יונדאי גטס GLS/GLI/GLX-יותר בטיחותית,יותר חדשה ואמינה לא פחות.

פיאט פונטו ספייס-מאוד חיסכונית,לא יקרה לאחזקה,חדשה יותר מהסוזוקי.

אם נוחות מעניין אותך פיגו 206 אולי לא אמינה כמוהה,אבל נוחה הרבה יותר.

 

לקחתי לתשומת ליבי, תודה :]

:crazyeyes Dont drink and drive, Smoke and fly! :crazyeyes
פורסם
כמו יונדאי גטס GLS/GLI/GLX-יותר בטיחותית,יותר חדשה ואמינה לא פחות.

פיאט פונטו ספייס-מאוד חיסכונית,לא יקרה לאחזקה,חדשה יותר מהסוזוקי.

אם נוחות מעניין אותך פיגו 206 אולי לא אמינה כמוהה,אבל נוחה הרבה יותר.

 

ידוע לך מה ההבדל בין GLX ל-GLS?

 

על פי הפירוט הטכני במחירון יד 2 מדובר באותו איבזור רק השם ומחיר שונים.

 

http://pricelist.yad2.co.il/cardetails_n.php?SubModelID=21391&Year=2007

 

http://pricelist.yad2.co.il/cardetails_n.php?SubModelID=21392&Year=2007

:crazyeyes Dont drink and drive, Smoke and fly! :crazyeyes
פורסם

אז ההבדלים פעם אחת ולתמיד:



GLF - כרית אוויר אחת, אין ABS, אין מראות חשמל, 2 חלונות חשמל.

GLI - יש מראות חשמל, 4 חלונות חשמל, 2 כריות אוויר וABS.

GLX - יש מראות חשמל, יש שליטה מההגה, 4 חלונות חשמל, 4 כריות אוויר, ABS ולעיתים ESP.

GLS - אותו דבר כמו GLX + מחשב דרך + מגנזיום ו/או חלון בגג ו/או ספוילר.

קרדיט לdorsht

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

אז ההבדלים פעם אחת ולתמיד:



GLF - כרית אוויר אחת, אין ABS, אין מראות חשמל, 2 חלונות חשמל.

GLI - יש מראות חשמל, 4 חלונות חשמל, 2 כריות אוויר וABS.

GLX - יש מראות חשמל, יש שליטה מההגה, 4 חלונות חשמל, 4 כריות אוויר, ABS ולעיתים ESP.

GLS - אותו דבר כמו GLX + מחשב דרך + מגנזיום ו/או חלון בגג ו/או ספוילר.

קרדיט לdorsht

 

תודה ;)

 

מה דעתך על הגיר? אוטומט או ידני? אם הבנתי נכון, קל יותר למכור אוטומט.

 

עריכה : למה הGLX יקרה יותר במחירון? הרי ה-GLS מאובזרת יותר.

עריכה אחרונה על ידי rondon15
:crazyeyes Dont drink and drive, Smoke and fly! :crazyeyes
פורסם

הידנית עדיפה כי חיסכונית יותר,מה יותר קל? קשה לי לומר,אבל תמיד תהיה דרישה לידני.

איני יודע למה הgls זולה יותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
הידנית עדיפה כי חיסכונית יותר,מה יותר קל? קשה לי לומר,אבל תמיד תהיה דרישה לידני.

איני יודע למה הgls זולה יותר.

 

המון תודה :)

:crazyeyes Dont drink and drive, Smoke and fly! :crazyeyes
פורסם

היום הלכתי לראות יונדאי גטס, התרשמתי לרעה מהתאוצה מהמקום ומעבודה של הבולמים. (גיר אוטומטי שנת 07 ק"מ 105)

 

אשמח לקבל הכוונה לרכב אחר, ידני בלבד.

:crazyeyes Dont drink and drive, Smoke and fly! :crazyeyes
פורסם

תבדוק את השאר האופציות,לדעתי דווקא תאהב את הפיגו 206 בגלל הנוחות,אבל היא לא זריזה מהגטס.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
תבדוק את השאר האופציות,לדעתי דווקא תאהב את הפיגו 206 בגלל הנוחות,אבל היא לא זריזה מהגטס.

 

יש אלטרנטיבות יפניות ב20K+-?

 

אני רוצה רכב שיהיה חזק יותר מהגטס. ידני ואמין ככל שניתן.

:crazyeyes Dont drink and drive, Smoke and fly! :crazyeyes
×
×
  • תוכן חדש...