Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בקשה לתפיסה השיווקית של חברת דלק מוטורס


guybz
שימו לב! השרשור הזה בן 7101 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זה מקביל לקנייה של טלוויזיה, לא משנה מאיזה תוצר, והגדרתה כטובה או רעה רק לפי כמה זמן היא החזיקה מעמד. מה זה משנה גודל, חדות, איכות צליל, איכות תמונה, תפעול, אפשרויות - העיקר לא להביא אותה למתקן טלוויזיות אחרי 5 שנים.

 

רוני

 

לרוב המוחלט של הנהגים והנהגות בישראל, הפרמטר היחיד שהם יכולים להעריך מבחינת הצדקת ההשקעה שלהם ברכב הוא אמינותו (ונוחותו במקום נמוך הרבה הרבה יותר).

 

מה שאצלך ואצלי הוא "היגוי חסר רגש" אצלם זה "הגה רך ומגניב שאפשר לסובב עם הזרת" (וראיתי אינספור אנשים שנוהגים בפונטו עם מצב סיטי דלוק קבוע).

 

מה שלך הוא מתלים מתנדנדים וללא קשר עם הכביש - להם זה "כמו כורסה אמריקן קומפורט".

 

מה שלך הוא מנוע מת בסל"ד נמוך - להם לא משנה בכלל כי לעולם הם לא עוברים 3500 סל"ד.

 

 

כל זה לא בא לומר משהו שלילי כנגד אותו רוב של נהגים, אלא פשוט כדי שתבין שלהם אין כלים להעריך (וגם לא אכפת להם) מכל מה שחשוב לך ולחובבי רכב אחרים ברכב. לאנשים טובים ויקרים רבים הרכב הוא כמו מקרר או תנור - צריך שיעשה את העבודה שלו (יסע ממקום למקום) ושיעשה את זה במינימום הוצאה כספית, כל היתר לא חשוב.

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דלק מוטורס הולכים על נוסחה פשוטה. לתת אוטו אמין, מאובזר מאוד, במחיר תחרותי.

והם הולכים על כמות ולא הכי מעניינת אותם האיכות של הרכב מבחינה של חובבי רכב.

הם אומרים(וצודקים) עם ישראל רוצה כמה שיותר פח עם אבזור, ושיהיה אמין, במחיר סביר?

סבבה, תנו להם וכמה שיותר.

חובבי הרכב זה אחוז שולי מכלל האוכ' ולכן הם לא מעניינים אותם...:roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש עוד משהו בדלק מוטורס!

תראה אלון מפרט של רכב, מצויינים שם מאות (!) פריטים, פנס ערפל אחורי (מחוייב בתקן) ועוד דברים שכאלו, כך שמי שקורא את זה חושב שהוא מקבל הרבה. ישנה כתבה מלאה על דלק מוטורס באתר של נטקאר.

 

http://www.netcar.co.il/magazin/ed/israelis4.asp

 

שווה מאוד !!! לקרוא, מי שמתעניין יכול לקרוא את כל הסדרה אבל זה אחד הפרקים החזקים!!!

 

בברכה נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יופי, אתה תשמע גם תלונות על כל אוטו. מה זה משנה? מה שהכי מעצבן אותי אצל אנשים זה שהם מתייחסים לאוטו רק בתור אביזר שלא צריך להתקלקל.

אני לא מסכים איתך. אתה רואה את זה בסביבה ובסקרי שביעות רצון ואמינות בכל העולם: למה לעזאזאל היפנים והקוראנים בונים מכוניות שמתקלקלות פחות?! מה הם יודעים שבאירופה או בארה"ב לא גילו עדיין?

 

האם שילדה טובה מחייבת בהכרח מכונית שתקלקל יותר? האם היזון חוזר בהגה יוצר איזו השראה שלילית עם מערכת החשמל? האם עיצוב נאה צריך לקצר את חיי הגיר האוטומטי?

 

יכול להיות שבאמת תשומת הלב של היצרנים האירופים מוקצית לענייני עיצוב ושילדה וזה בא על חשבון טיפול באמינות. אולי יש כאן שיקול קר, שמספיק להשקיע בתחומים האלה והלקוחות כבר יבואו.

 

ברגע שהוכח שאפשר לבנות מכוניות שיתקלקלו פחות, אין סיבה שלא לעשות את זה. כל נהג, חובב הגה או בור מוטורי, זכאי למכונית שלא כובה בנסיעה, שהחלונות החשמליים שלה לא נופלים פתאום. למכונית שעובדת כמו שצריך.

 

מאזדה היא דוגמא טובה ליצרן שהצליח לשלב ידע דינמי אירופי (פורד) עם איכות ואמינות יפנית. המאזדה 3 היא לא אלפא 147, אבל היא משפחתית מצויינת וראויה.

 

דלק מוטורס לא דואגים להתאים את המוצר ללקוח או לפלח שוק ספציפי, והם לא משקיעים במוצר שלהם על פי עיקרון מסוים, אלא הם פשוט דואגים לייצר (לייבא במקרה שלנו...) מספיק פריטים על מנת שיהיו זמינים לקנייה בכל עת ובכל זמן.

להיפך. אם יש יבואן שיודע להתאים את המוצר שלו לשוק זה דלק מוטורס. הלקוח הישראלי רוצה לקבל רכב מאובזר מאוד בלי לשלם על תוספות. והלקוח הישראלי זה גם חברות הליסינג, שהפכו גורם משמעותי מאוד בשוק.

 

דלק מוטורס היו אלה שהמציאו (ואחר-כך שאר היבואנים העתיקו מהם) את התפיסה של ייבוא רכב בסיסי לליסינג ורכב מאובזר יותר ללקוח הפרטי.

 

דלק מוטורס היו אלה שהמציאו את השיווק האגרסיבי לליסינג. רוצים אלף לנטיסים זולים? אין בעיה, אבל תצטרכו לקחת גם 500 פוקוסים. לא טוב? תקבלו את הלנטיס במחיר יקר יותר.

 

כשהמיאטה לא נמכרה - ועם כל הבעסה של כולנו כאן, בשנים הראשונות המכירות באמת היו מאוד נמוכות - הם הפסיקו לייבא אותה וחזרו רק כשהיתה להם מיאטה אוטומטית. גועל נפש מוטורי?חילול הקודש? כן! אבל מוכר? ועוד איך!. בין 1995 ל-1998, תקופת הייבוא הראשונה נמכרו 150 מכוניות. מ-2003, כאשר הייבוא חודש, נמכרו כבר יותר מכוניות, וזה למרות שהייבוא חודש בשנות מכירות "רזות", של מיתון.

 

שייחרב ביתם על המלחמה שלהם בגיר הידני ובגירסאות ספורטיביות, ועל ה-RX-8 שלמרות כל ההבטחות עדיין לא כאן. אבל את השוק הישראלי הם יודעים לנתח היטב ולהגיב בהתאם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מסכים איתך. אתה רואה את זה בסביבה ובסקרי שביעות רצון ואמינות בכל העולם: למה לעזאזאל היפנים והקוראנים בונים מכוניות שמתקלקלות פחות?! מה הם יודעים שבאירופה או בארה"ב לא גילו עדיין?

 

האם שילדה טובה מחייבת בהכרח מכונית שתקלקל יותר? האם היזון חוזר בהגה יוצר איזו השראה שלילית עם מערכת החשמל? האם עיצוב נאה צריך לקצר את חיי הגיר האוטומטי?

 

יכול להיות שבאמת תשומת הלב של היצרנים האירופים מוקצית לענייני עיצוב ושילדה וזה בא על חשבון טיפול באמינות. אולי יש כאן שיקול קר, שמספיק להשקיע בתחומים האלה והלקוחות כבר יבואו.

 

ברגע שהוכח שאפשר לבנות מכוניות שיתקלקלו פחות, אין סיבה שלא לעשות את זה. כל נהג, חובב הגה או בור מוטורי, זכאי למכונית שלא כובה בנסיעה, שהחלונות החשמליים שלה לא נופלים פתאום. למכונית שעובדת כמו שצריך.

 

לא טענתי שזה לא חשוב. בוודאי שזה חשוב מכונית אמינה. וכמו שלא ארצה שהטלוויזיה החדשה שאני קונה לא תעבוד כך גם לא ארצה שהמכונית החדשה שלי תשבוק חיים. מה שאני יוצא כנגדו הוא השימוש באלמנט האמינות בתור האלמנט היחיד שמשפיע על טיב הרכב. אצל כל כך הרבה אנשים רכב טוב = רכב שלא מתקלקל ורכב רע = רכב שכן מתקלקל. והם יכולים ממש להגזים - רכב חדש שהגיע אחרי שנה למוסך בגלל נורית בקרה דלוקה הוא בשבילם אסון. בשבילי זו אמנם טרדה, אבל לא צריך להפוך כל עכבר לפיל.

 

לא יודע מה איתך, אותי זה מעצבן שאני מדבר עם מישהו על נניח סיטרואן C5 והוא אומר לי שזה חרא אוטו, ואח"כ מזכיר טויוטה קורולה והוא מתלהב שזה אוטו נפלא. (או יותר גרוע - יונדאי אקסנט, כבר קרה לי). לאנשים כאלו מגיע באמת לנהוג באקסנט או קורולה (ששוב, היא מכונית נהדרת :wink: )

 

ושים לב שבכלל לא דיברתי על השלדה, ההתנהגות או אפילו הנוחות. יש מספיק הבדלים שאפילו "פשוטי העם" יוכלו להבחין בהם. איכות חומרים, מרווח, איבזור, מושבים, מנוע וגיר, בטיחות.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7101 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...