Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4383 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

אני מחפש בעל מקצוע לביצוע חריטה של הקראנק במנוע של ה NSU 1200 שלי

 

אשמח להמלצות ממי שיצע בזמן האחרון כל אלו שפניתי אליהם לא עוסקים בזה כבר :(

 

כמה אמורה לעלות עבודה כזו? חריטה של מיסבים ראשיים ומיסבי תלתלים

 

תודה

חן

פורסם

תודה על התגובות

 

מה אני צריך להגיד לחרט? האם הוא אמור לדעת מה המידה לחריטה או שאני צריך להביא איליו גם מיסבים חדשים בשביל זה

 

המידה היום היא 0.25 זאת אומרת שעבר כבר חריטה אחת מהמידה המקורית?

המידה הבאה שקימת זה 0.5 אני לא מבין מה זה אומר אבל אני מניח לחרט זה אמור להיות ברור?

 

תודה

חן

פורסם

חן סע לראשון לציון מערב, גקי מנועים, מקצוען אמין וותיק בענף ויחסית מחיר נוח.

סע עם הקראנק , טלטלים, הוא יבצע את המדידות שלו.

ברמת העיקרון, ראיתי גם שהקראנק ירד במידה, והוא ביצע מילוי( היה נדיר , המוצא האחרון).

פורסם

דן חריטת מנועים ברחוב המשביר 6 אזור תעשייה חולון קצת לפני גומי תל אביב. מהוותיקים בתחום, לא הכי זול אבל עושה עבודה מדוייקת ומקצועית ביותר.

בברכה אריק

×
×
  • תוכן חדש...