Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4392 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החלטתי לכתוב כאן כי רובכם התקנתם לבטח שעון חום חיצוניים או מכירים את הסוגיה.

קיימת אצלי יוניט חום T בין שני צינורות מים בעלת 2 קטבים.

 

24bkkz9.jpg

 

האם אפשר להשמיש אותה?

האם הקטבים הם פשוט +- או יש עוד משהו שאני צריך לדעת? אני יודע שלרוב בשעון חום חיצוני יש 3 חוטים (+, -, וחיישן).

פורסם

לרוב כאשר יש שני מגעים הסיבה היא חוסר הזנה של היוניט מגוף הרכב(-) מהסיבה הפשוטה של בידוד הקיים בצינורות המים.

בכל אופן שעונים רבים מכויילים ליוניט מתאימה ולכן לא מספיק לחבר שעון יש להתאים את היוניט המשדרת .

ניתן לחבר שעון מכאני עם יוניט שמחוברת בקצה הכבל המקשר, שעונים כאלה נמכרים בסדר גודל של 80-100 ש"ח .

אם אני מזהה נכון היוניט בתמונה לא מתאימה לשעון יותר להפעלת וונטה או זםזם\נורת אזהרה. חפש יוניט עם מגע אחד בסביבת ראש המנוע.

בהצלחה

כבר לא:sad: HONDA SILVERWING INTERSTATE 82

HARLEY DAVIDSON 1000 1982 :-)

פורסם

שלום אוו ספידומטר, בעבר קניתי אצלכם יוניט חום יבש שהתאימה לכל שעון חום אוניברסלי.

האם אתם עדיין מוכרים כזאת?

פורסם

זאת יוניט מאוורר של סובארו גראנד לאונה,הרבה משתמשים בה במעבר מוונטות מכניות לחשמליות,והיא מעבירה מינוס מהגוף לממסר לא למצבר!!!!

CELICA כמה פוזה8)

VTI כמה כח:twisted:

GTI6 כמה אחיזה:lol:

S2K4LIFE:evil:

פורסם
זאת יוניט מאוורר של סובארו גראנד לאונה,הרבה משתמשים בה במעבר מוונטות מכניות לחשמליות,והיא מעבירה מינוס מהגוף לממסר לא למצבר!!!!

 

 

ממש לא הטרמוסויץ הזה הוא לרכב אירופאי בדרך כלל רנו ופזו'

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלום אוו ספידומטר, בעבר קניתי אצלכם יוניט חום יבש שהתאימה לכל שעון חום אוניברסלי.

האם אתם עדיין מוכרים כזאת?

 

אין דבר כזה יוניט שמתאימה לכל שעון. אלא אם כן, הם מאותה תוצרת.

וכמו שכבר הבנת, היוניט שמצולמת לא מתאימה לשעון.

ממליצה לך לרכוש שעון ואלמנט מסוג טוב, שיראה לך את החום האמיתי של המנוע ולא יזייף ברגע האמת.

בברכה

סיגל

פורסם (נערך)
בני עם כל הנסיון שלך אני מוכן להתערב שזה של סובארו,(מורכב אצלי באוטו)

 

 

אתה צודק !!!

Switch Thermostat, Genuine Subaru, Leone, 83052GA041

 

charityIcon_16x16.gif

http://www.ebay.co.uk/itm/Switch-Thermostat-Genuine-Subaru-Leone-83052GA041-/180697680368

 

כנס לקישור הכול יהיה בסדר.

 

וכעת אחרי שראית שאתה צודק כנס לקישור הבא!

http://www.alibaba.com/products-directory/recommended-peugeot-thermo-switch.html

 

זה בסדר לא צריך להתנצל ולמה?

זה שיש לך ברכב אחד לא מקורי ואתה מתעקש תרוויח

 

בני ל. גימלאי קארפורום

עריכה אחרונה על ידי בני ל

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

עדיין לא הבנתי למה קיים אצלי הדבר הזה ברכב.

הוונטה שנמצאת על הרדיאטור היא מקורית וגם יוניט חום על המנוע מקורית ועובדת (יש מד טמפ' בלוח שעונים).

יש אפשרות שבכלל קשור למזגן? יש ונטה על המעבה מקדימה בהתקנה של רסקור שבכל מקרה המזגן לא עובד (לא רואה איך זה קשור לצנרת מים).

 

אני מניח שפשוט הצינור נזל או משהו ופשוט חיפשו מחבר אלומיניום אז דחפו את מה שהיה להם.

×
×
  • תוכן חדש...