Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4407 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בימים אלו נדרש אני לגשת לבדיקת מעבדה, עקב רכב ללא טסט מעל לשנתיים.

הבנתי לכאורה כי רק הטכניון ו/או מכון התקנים מוסמכים לכך?ב

באם מישהו עבר כבר הליך זה בפועל בשנת 2014 אשמח לקבל הסבר מפורט?.

מה עלות הבדיקה?. כמה זמן נערכת?. דגשים טכניים?. ועוד.

תודה רבה למשיבים. שבוע טוב

פורסם

בדיקת מעבדה מבוצעת במספר מכוני רישוי, ולמיטב זכרוני באזור המרכז בקומפיוטסט מערב ראשל"צ.

למרות השם המפחיד, הבדיקה די דומה למבחן רישוי שנתי, רק מקיפה יותר, וכוללת בדיקת שלדה, נזילות וכדומה.

עלותה כ 900 ש"ח לערך.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אמנם חלפו להם כבר שנתיים , אך אני עברתי את הבדיקה עם הטנדר שלי .

הבדיקה מבוצעת אך ורק ע"י הטכניון ( בעבר ניתן היה לבצע גם במכוני פרונט ), יש להם סניף במוסך מקסיקו בנתניה .

כעיקרון זהו למעשה טסט מחמיר - בודקים בלמים , הגה , קפיצים , תושבות קפיצים ובולמים , חשמל בהרחבה , וכן בודקים את מקביליות השלדה ורקבונות בתושבות קפיצים .

אם הרכב תקין אין לך מה לפחד כלל , הבדיקה לוקחת 40 דקות ועלותה הייתה 700 ש"ח .

ברגע שהגעתי למכון רישוי לאחר הבדיקה עם התעודה ביד פשוט נתנו לי לעבור בליין אך בעצם לא בדקו כלום ( הטכניון כבר בדק ) .

 

בהצלחה אילן

פורסם

תודה למשיבים, אך מראש ביקשתי מידע ממי שעבר הליך כזה בפועל ב2014.

מדוע? : כי אתמול הייתי במכון טסטים שלפני כחצי שנה ביצע בדיקות כאלו

ולדבריו לכאורה השתנה החוק/תקנה ב31/12/13 ואינו מוסמך יותר לכך והפנה אותי רק למכון התקנים ו/או הטכניון.

?????

פורסם

פנה לחבר פורום בשם רותם גולן. עבר ב2014 בדיקה כזו בהצלחה.שמו מישל

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

×
×
  • תוכן חדש...