Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4413 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, נראה שלא כולם נכנסים לשרשור השיפוץ שלי (קישור :arrow:),

לכן אני פונה בשרשור חדש לנושא הפחחות .

אז ככה השיקול והרצון שלי הוא לשפץ את כל הרכב בעצמי (עד כמה שאוכל) בכל התחומים.

כאמור התמונות שאני מעלה הם בעיקר המצב הגרוע ביותר ברכב,

המיקומים הבעייתיים הם בקורות הרכב וברצפת הנהג ומעלה על ''קיר האש''. וגם מתחת לרכב באזור רצפת הנהג.

מצב הפח עבה מאוד ויש מה לעבד ולשפשף - באחת התמונות נראה איזור ששויף עם מברשת פלדה למברגה.

 

הטיפול הנדרש? :

1. אופציה מועדפת (כלכלית וזמנית) - לעצור את תהליך ההחלדה ז.א שיוף המקומות הבעייתיים

עד לקבלת הפלדה הנקייה ומריחת שכבה של ממיר חלודה, חומר פחחים במקצת, וצבע יעודי.

(התהליך אפשרי עם כלים חשמליים ולא פנאומתיים?)

2. פניה למקום מקצועי לטיפול רק במקומות האלה - כמה אמור לעלות בערך?

 

אני ישמח לעצות בנידון לקראת המשך תהליך השיפוץ,

תודה רבה!

IMG_20140525_172417.jpg

IMG_20140525_172459.jpg

IMG_20140525_172508.jpg

IMG_20140525_172517.jpg

IMG_20140525_172533.jpg

IMG_20140525_172542.jpg

IMG_20140525_172559.jpg

IMG_20140525_172609.jpg

1983 & Opel Astra DTI 2003 , Citroen Visa Club 1982

פורסם

מיכאל , מסכים עם כל מה שאמרת .

אני כעת כבר לקראת סיום שלב הפחחות של הדה שבו שלי , אני מניח שעקבתם אחר השירשור וראיתם מה ביצעתי : החלפת רצפה , שיקום קיר האש , שיחזור השלדה , ועוד הרבה תיקונים קטנים .

עלויות עד לרגע זה : רכישת רתכת CO2 160 A , רכישת מכשיר פלאסמה לחיתוך ( 3000 ש"ח - לא חובה אבל מקל מאוד בעבודה ) , פחים מגולוונים ומכופפים ( 1000 ש"ח ) , אקדח לצבע 250 ש"ח , ציבעי יסוד וזפת עוד כ: 1000 ש"ח , שונות ( בד שמיר , סרטי הדבקה וכו' ) עוד כ: 500 ש"ח .

הרתכת כולל בלון עלתה 3200 ש"ח ומכשיר הפלאסמה עוד 3000 , אך יש לזכור שאלו כלי עבודה והרכישה היא חד פעמית ואיננה צריכה להיכנס לחישוב .

בעיקרון אף פחח לא ירתך את מלוא התפר ( לוקח הרבה זמן ) אלא ירתך נקודות , ישחיז וימלא חומר , כמו כן גם מיגון מפני חלודה עתידית רק אתה תבצע כמו שצריך ללא חיפופים .

 

אילן

פורסם

מסכים עם כל מילה של הקודמים.

מי שחס על כספו ועל ליבו שלא יצא שיעשה את הדברים בכוחות עצמו.

בעלי המקצוע מאכזבים.

נדרש רתכת ועוד מספר כלי עבודה זמינים בכל בית.

מחזיר את ההשקעה תוך פרק זמן קצר.

לא לפחד מהצעד.

פורסם

לתגובות האלה לא ציפיתי חשבתי שימליצו לי דווקא ללכת לבעל מקצוע,

הלוואי והיה לי את התנאים לרתך בחוץ אבל אני גר בביניין במרכז הארץ ואת העבודות שלי אני עושה ברחוב.

האם שיוף מסיבי של פני השטח ומריחת ממיר חלודה וצבע לחלודה לא יעצרו את התהליך לשנתיים בערך?

שוב תודה,

יניב

1983 & Opel Astra DTI 2003 , Citroen Visa Club 1982

פורסם

ממיר חלודה יגרום לחתיכות פח ליפול כיוון שמשקל של החלק מטופל כבד והחלק שלידו עדין חלוד וחלש!

שלמה דן גדרון

×
×
  • תוכן חדש...