Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4466 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אף אחד לא קוטל אותך. באמת שכולם פה רק מנסים לעזור. קשה להעביר טון דיבור בכתיבה ולכן אולי זה נשמע לך כמו "קטילה" אבל באמת שכל התגובות פה באות לעזור. במקרה אני גם מכיר את המגיבים פה באופן אישי ויודע שכמות הידע שלהם היא מטורפת. תקשיב למה שאומרים לך. באמת באמת שרק רוצים לעזור.

 

ההמלצה שנתנו לך לגבי שטיפה נכונה היא מעולה. המצב של הצבע נובע ממספר גורמים, לדעתי העיקרי שביניהם הוא הזנחה, ומיד אחריו זה שטיפה לא נכונה.

 

אז מובן שאתה לא הולך להזניח (כך לפי ההודעות שלך) אז כבר פתרנו בעיה אחת, ועכשיו כדאי לטפל בבעיה השנייה, שהיא צורת השטיפה.

שיטת שני בדליים היא מעולה, כמובן שתמיד עדיף מקום שיש בו נגישות לנקודת מים עם צינור, זה פשוט מקל את העבודה.

 

אחרי שתבין איך שוטפים נכון, תדע בעצם איך לשמור על הצבע של הרכב במצב טוב, ואז כדאי לך לגשת לבעל מקצוע על מנת שיחזיר לך הצבע למצב טוב.

 

קיבלת כבר המלצה על סטס מקאר-ווש, אין מה להוסיף.

 

שוב, אף אחד לא בא לקטול אותך, באים רק לעזור. השאלה אם באת לכאן בשביל שאנשים יגידו לך שמה שאתה עושה זה נכון למרות שזה לא, או שבאת באמת בשביל ללמוד ולהקשיב לאנשים בעלי ניסיון רב משלך. ההחלטה בידיך.

 

בהצלחה.

 

תודה רבה על התגובה המפורטת!

בהחלט אני לא הולך להזניח ובהחלט אני שואל פה על מנת ללמוד מאנשים שיש להם יותר ידע ממני בנושא.

יש לי נקודת מים ליד החניה של האוטו (חניה פרטית)ע ם צינור וראש לשטיפת מכוניות.

פורסם
קצת פרטים ביג'ו :) (אחת בלילה,אין לי כח לחפש ;))

ברצינות ? זה הבחור הרוסי שהיה במפגש, אהה אופס קצת כללי מידי.

זה שבא עם הקנגו ועם אשתו.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

×
×
  • תוכן חדש...