Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7888 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי אפלאוז 96 ואני רוצה להחליף את כל המערכת הקיימת. אני שומע בעיקר רוק,חשובה לי איכות הקול ולא העוצמה ואני לא מתכוון לשים סאב.לאחר קריאת ה FAQ והשאלות השונות הרכבתי את המערכת הבאה:

 

pioneer 5650mp - HU: מה ההבדל בינו לביו ה 560mp? מי יותר טוב?

מגבר (להגברת הרמקולים האחוריים) - Magnat the rock 400 : מישהו מכיר אותו? איך הוא?

רמקולים אחוריים - pioneer TS-A6990S

קומפוננט קידמי - Magnat BP-216 : האם שווה להוסיף עוד קצת ולקנות את ה BP-2160?

וכמובן טוויטרים.

 

חשבתי על אפשרות שנייה ויותר יקרה - קניית מגבר 4 ערוצים (למשל הפלטינום אודיו) ואז אוכל לחבר גם את הקומפוננט,האם תהיה עליה משמעותית באיכות הסאונד?? ואם כן אשמח לעצה בקשר למגבר.

 

התקציב לתוכנית א הוא 2500 ולתוכנית ב גם קצת יותר. תודה לכל העוזרים!!

פורסם

אכן, הגברה כל שהי תיתן תמורה טובה לסאונד שלך,

אם תהייה לך אפשרות להקציב למגבר קצת יותר בריא, מה טוב.....

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
תודה לכל העוזרים,אם תוכלו לענות גם על שאר השאלות אז אחלה. לגבי מגבר חזק יותר,האם המגבר הזה מתאים,ואיך הוא?

Mac Audio Z-4100 4x105W R.M.S

 

http://www.home-car.co.il/Product.asp?Pid=Z-4100&Cat2Cat1ID=44&Cat2ID=64

 

מצטרף לשאלה, בינתיים שמעתי עליו רק דברים טובים. מבחינת היחס תמורה לשקל הוא לא עדיף על הפלאטינום למשל? (כשאין תקציב למשהו יותר איכותי- 800 שקל גג).

והמחיר שלו ביחס לנתונים - יש מגברים טובים יותר בטווח תקציב הזה?

Live To Drive, Drive To live

פורסם

איפה שמעת עליו רק דברים טובים ?

לפי מיטב ניסיוני, הוא אחד הדברים הפחות נפוצים .. וזאת הסיבה שאין עליו חוות דעת "סדירה ותיקנית".

 

שורה תחתונה, היתי ממליץ עליו יותר מהפלטיניום אודיו, רק בגלל שזה תחת "מותג" כל שהו, לא מעבר לזה..

(ללא ניסיון עם המוצר.)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
איפה שמעת עליו רק דברים טובים ?

לפי מיטב ניסיוני, הוא אחד הדברים הפחות נפוצים .. וזאת הסיבה שאין עליו חוות דעת "סדירה ותיקנית".

 

שורה תחתונה, היתי ממליץ עליו יותר מהפלטיניום אודיו, רק בגלל שזה תחת "מותג" כל שהו, לא מעבר לזה..

(ללא ניסיון עם המוצר.)

 

דברים טובים שמעתי עליו משיחות עם אנשים, מסכים איתך שהוא לא נפוץ במיוחד ובגלל זה גם אין עליו יותר מדי חוות דעת.

 

בכל מקרה אם הוא מגיע עם אחריות ומחיר טוב (750 ש"ח +-) אני עדיין קונה פה חתול בשק?

Live To Drive, Drive To live

פורסם

דבר ראשון בניתה לעצמך מערכת מאוד מאוד יפה!!!

האחוריים יתנו באסים טובים אם אין לך סאב

אחלה של רדיו דיסק

המגבר שאלתי חבר שיש לו והוא אומר שהוא עושה את העבודה כמו שצריך

הקומפוננט החדש יש לו טויטר שונה לגמרי שמשנה את הצליל של הסט לטובה לכמה רמות והוא ב 10 RMS יותר חזק.

המגבר ה4100 אני מתכנן גם לרכוש אותו לחר ששמעתי אותו על 3 רכבים ואת ה2100 ה 2 ערוצים וזה מגבר שלאחר הרבה מחשבה ואותו אני מעוניין לקנות ולא בגלל בעיות תקציב

מגבר מאוד מאוד חזק יחסית ומאוד איכותי והמחיר פשוט שווה ניראה לי כמו המגבר הכי משתלם - למרות שהיום ראיתי מגבר של JBL ב200 דולר.

יש לי נסיון רע עם האתר ל הום כאר - הם מזייפים הספקים של המגבר גם המגבר הזה ויש להם בעיות עם האחריות ובכלל אין להם אותו במלאי אפשר להתקשר ולנסות להזמין.

 

אבל שורה תחתונה - מערכת מעולה!!!

פורסם

תודה ADVANT על התגובה המפורטת, העלת נקודה מעניינת- המגבר JBL GTO-75.4 שעולה כרגע 200$ מול המגבר

Mac Audio Z-4100 שעולה 800 ש"ח. מי יותר טוב??? כולכם מוזמנים להביע את דעתכם. (מצאתי ביקורת אחת טובה על ה JBL http://www.carreview.com/PRD_322776_1806crx.aspx#reviews ).

פורסם
תודה ADVANT על התגובה המפורטת, העלת נקודה מעניינת- המגבר JBL GTO-75.4 שעולה כרגע 200$ מול המגבר

Mac Audio Z-4100 שעולה 800 ש"ח. מי יותר טוב??? כולכם מוזמנים להביע את דעתכם. (מצאתי ביקורת אחת טובה על ה JBL http://www.carreview.com/PRD_322776_1806crx.aspx#reviews ).

עדיין לא גיבשתי דעה רצינית לגבי mac-audio..חברה טובה ואיכותית או לא...

אבל יש לי כבר כמעט כשנה את ה-JBL p4000 ואני יכול לומר רק דברים טובים עליו.

הוא פשוט מעולה, מגביר מצויין, לא מזייף ונותן רק נחת לאוזניים.

אני מאמין שהמגבר הזה של JBL שציינת יתן תמורה טובה כמו האח שלו מאותה משפחה.

 

אמיר.

פורסם
תודה ADVANT על התגובה המפורטת, העלת נקודה מעניינת- המגבר JBL GTO-75.4 שעולה כרגע 200$ מול המגבר

Mac Audio Z-4100 שעולה 800 ש"ח. מי יותר טוב??? כולכם מוזמנים להביע את דעתכם. (מצאתי ביקורת אחת טובה על ה JBL http://www.carreview.com/PRD_322776_1806crx.aspx#reviews ).

תאמת שאלה שמאוד מעניינת אותי גם, ניראה לי אני בהזדמנות יעשה השוואה מפורטת מאוד בין שניהם כי עד היום חשבתי שהמאק אודיו מאוד משתלם: 4 ערוצים, מאוד איכותי, מאוד חזק, של חברה מאוד מצליחה עם בקורות מאוד טובות בחול על המגבר, ובמחיר אפסי מה עוד אפשר לבקש עד היום חשבתי שהוא הכי משתלם, כניראה שיש לו עוד מתחרה!!

אני יעשה השוואה בניהם באמת מעניין אותי!!

אבל ניראה לי לבסוף שניהם באותה רמה כמעט בידיוק.

פורסם
עדיין לא גיבשתי דעה רצינית לגבי mac-audio..חברה טובה ואיכותית או לא...

אבל יש לי כבר כמעט כשנה את ה-JBL p4000 ואני יכול לומר רק דברים טובים עליו.

הוא פשוט מעולה, מגביר מצויין, לא מזייף ונותן רק נחת לאוזניים.

אני מאמין שהמגבר הזה של JBL שציינת יתן תמורה טובה כמו האח שלו מאותה משפחה.

 

אמיר.

היא לא סתם חברה חאפרית, היא חברה טובה, איכותית ואמינה לדעתי.

"Don't drink and drive, Smoke and fly"

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

ראיתי היום את ההודעות לגבי הספק המגבר יחסית לרמקולים,ושם נטען שרצוי שהמגבר לא יהיה בהרבה יותר חזק מהרמקולים על מנת שלא ישרוף אותם. האם המגבר עליו חשבתי (Z-4100 שמספק 4X104 RMS) הוא חזק מדי לרמקולים שבחרתי (magnat bp-216 מקדימה ו pioneer TS-a6990 מאחורה) בהנחה שאני רוצה לחבר את שניהם למגבר (שוב,אין סאב)?? האם כדאי לחשוב על מגבר עם הספק נמוך יותר, כגון magnat the rock 600 שמספק 4X85 RMS ?

פורסם

אין צורך.

תמיד שיהיה אפשרות לשדרוג אז כדאי יותר מגבר חזק.

בכול מקרה טווח המחירים הוא לא כזה גדול הMAC AUDIO אחלה של מגבר מכול הבחינות ומאוד שווה לפי דעתי.

×
×
  • תוכן חדש...