Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4501 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי החום בשבת החלטתי לתקן את המזגן. האוטו שנת 2007 ומאז שקנתי אותו לפני 3 חודשים לא עבד המזגן.

אתמול ביקרתי במוסך למזגנים.אחרי בדיקה נימצא שבר בחיבור במעבה.לדבריו ניתן להוציא את החלק השבור והרכיב חדש.היום ניגשתי לבצע את העבודה,

אז ככה לא היה ניתן לחלץ את החלק השבור וגם המעבה היה סתום ולא ניתן לתיקון. הוחלט להחליף בחדש

אחרי שעה וחצי התקשרו מהמוסך ואמרו שהאוטו מוכן.

על המעבה וניקוי המערכת כולל המילוי גז ויוניט חדש לקחו לי 1870 שח כולל מעמ אחרי 15% הנחה

שחזרתי לעבודה בדקתי כמה עולה רק מעבה במקום שאני רוכש רדיאטורים רצו 520 שח כולל מעמ לתחליפי. בחשבונית של המוסך רשום 1090שח +מעמ

דיברתי עם המוסך ולטענתו המעבה שהוא הרכיב מקורי ולא תחילפי סיני ולכן המחיר . איך אני יכול לזהות עם באמת הרכיבו לי מקורי?

ניראה לכם מחיר סביר?

×
×
  • תוכן חדש...