Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4505 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי אוודי a3 החדשה והשמיעה בה היא בינונית, לפני כל באס שהולך לבוא המערכת מנמיכה את עצמה כדי לא לפשל.

במידה ואוסיף סאב ומגבר עם הרמקולים המקוריים שלה הרמקולים יתעסקו אך ורק בטרבל וככה תיפתר הבעיה ?

אני מדבר כי פתחתי לעצמי תיאוריה כזאת בראש לא כאיש מקצוע או משהו השאלה אם זה נכון ?

וכמה יעלה ציוד באיכות טובה חוץ מהמגבר והסאבוופר ? (כבלים, חשמל, מתאמים וכו׳.. )

פורסם

בוודאות - לא ניתן להגיד.

יש לך אפשרות לקבוע HPF לרמקולים ? אם כן, נסה לקבוע את הערך הכי גבוה, למשל 120-150Hz.

האם עדיין יש את אותה "הנמכה" ?

אם כן, כנראה תצטרך להחליף רמקולים ו\או להוסיף מגבר גם להם.

אם לא, תוכל להוסיף סאב ומגבר ולחתוך את התדרים לרמקולים כך שלא יתאמצו בהפקת באסים.

הייתי מציע להגיע לאחד המפגשים ולהתייעץ כך שבעל נסיון ישמע בזמן אמת את המערכת ויציע לך מה תוכל לעשות.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
בוודאות - לא ניתן להגיד.

יש לך אפשרות לקבוע HPF לרמקולים ? אם כן, נסה לקבוע את הערך הכי גבוה, למשל 120-150Hz.

האם עדיין יש את אותה "הנמכה" ?

אם כן, כנראה תצטרך להחליף רמקולים ו\או להוסיף מגבר גם להם.

אם לא, תוכל להוסיף סאב ומגבר ולחתוך את התדרים לרמקולים כך שלא יתאמצו בהפקת באסים.

הייתי מציע להגיע לאחד המפגשים ולהתייעץ כך שבעל נסיון ישמע בזמן אמת את המערכת ויציע לך מה תוכל לעשות.

לא אין לי את האפשרות עם המספרים האלו, מתי מתקיים מפגש קרוב ? ואיפה פחות או יותר

פורסם

יש 3 מפגשים,צפון,דרום ומרכז כל איזה חודש. תעקוב,יהיה פרסום כשבוע לפני מפגש

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

×
×
  • תוכן חדש...