Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4566 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

ברשותי מאזדה 6 שנת 2003, 2000 סמ"ק, יחד עם מערכת גז ודלק.

יש לי מספר בעיות עם הרכב וניגשתי למוסך מאזדה בלוד (שם אני גר) דיצר משהו

ואמרו לי שהם לא רוצים להתעסק עם האוטו משום שהוא מחובר גם לגז

והפנו אותי למוסך המרכזי בניר צבי, אבל אמרו שאכין את פנקס הצ'קים משום שאני עומד לזרוק

בוכטה לא קטנה על הרכב.

הבעיות של הרכב:

1. נורית מנוע נדלקת.

2. נורית החלקה נדלקת. (פעם נדלקה מדי פעם, היום באופן קבוע - בערך לפני חודש)

3. שעון הטורים מזייף.

4. האוטו רועד ממש המון. (נאמר לי במאזדה שצריך להחליף גם את התושבת של הגיר וגם של המנוע)

 

בקיצור הרבה בעיות.

האם מישהו מכיר מוסך טוב ואמין שיודע לעבוד גם עם רכבים שבהם מותקנת מערכת גז ויחסית גם לא קורע במחיר?

 

תודה מראש לכל העונים

פורסם

מוסך גז-חיש בפתח תקווה הוא גם מתקין מערכות גז, וגם יודע דבר או שניים במכונאות ובמערכות ממוחשבות לרכב.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • ספונסר פורום
פורסם

אכן, לא כל מוסך מעוניין "להתעסק" ברכבים שיש להם מערכת הנעה על גז. אבל אין חשש, יש מספיק מוסכים טובים שמתעסקים בנושא ויש להם הסמכה לטיפול ברכבים עם מערכת הנעה בגז.

 

לא רחוק ממך יש את מוסך מסמיה, שגם מבצע הסבות לגז וגם מטפל ברכבים עם מערכת הנעה בגז.

פורסם

התושבות מנוע יקרות, תושבת ראשית בלבד תעלה לך אלפיה. (אבל היא היקרה מכולם) אגב אל תקח תושבת חליפית - כך הומלץ לי.

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

×
×
  • תוכן חדש...