Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דלק מוטורס נכנעה, יוצאת לראשונה בימי מכירות מיוחדים


green
שימו לב! השרשור הזה בן 3749 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הסיבה העיקרית לעניות דעתי שהמאזדה 3 אינה נמכרת היא הבדל קטן מידיי בין גרסאות 1.5 ל- 2.0 ליטר. אממה, תגידו שאז היו נמכרות מלא 2.0 ליטרים, אבל לדלק מוטורס אין מכונית הדגמה של דגם 2.0 ליטר, אז גם היא לא נמכרת. לפי מה שאני יודע בינואר אמור לצאת רכב הדגמה 2.0 ליטר ואז יהיה אפשר לשפוט.

 

חוץ מזה כמו שאמרו כאן אחרים, אין להם מה למכור, אין מלאי.

 

*אני ראיתי שתיים על הכביש מאז ההשקה.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

היום בדואר ישראל נהוג לתת לכל רכב, במעמד העברת הבעלות, טיפול חינם. זו לא המצאה של דלק מוטורס. הוא לא כתב שהוא העביר בעלות, אלא חידש את הרישיון-שילם את האגרה השנתית. לא לכל רכב נותנים טיפול חינם במעמד העברת הבעלות או חידוש רישיון. למשל על פולקווגן לא קיבלתי כלום באף אחד מהביקורים בדואר. לעומת זאת על פיאט כן קיבלתי טיפול חינם, פעמיים.

כמה רכבים של פורד ומזדה פרטיות יש, וכמה מהם הם "ליסינג לשעבר"? ומכאן גם המסקנה של היחס המועדף.

ובקשר למחיר. קרוז נמכרת ב-MOTODEAL ב-91900ש"ח 1.6 LT. אפילו הונדה סיוויק 1.8 אוטו" נמכרה עד לא מזמן ב-130000 ש"ח. ויש עוד דוגמאות...

אבל תמיד אתה יכול להגיד שמזדה 3 1.5אוט" יותר טובה מהסיוויק 1.8 אוט". יכול להיות שזו דעתך ואני לא מתווכח על כך.

זו דוגמה קלאסית של חברה שמוכרת ללקוחות פרטיים רכבים דרך חברות הליסינג והשכרה. כי רק ככה הלקוח יזכה בהנחה אצלם.

נחיה ונראה מה יקבלו הלקוחות החדשים של ה-3 בימי המבצע. {הנחה על חיישנים, הנחה על קודניות, ועוד כאלה...}

מישהו כבר אמר פעם "פראיירים לא מתים" ? אז מסתבר שלא. הם יהיו באולמות התצוגה של "דלק" בימי המכירות.

מאחל להם בהצלחה!

 

אני לא מבינה את ההתלהמות.

כשדלק לא נותנים הנחות ולא יוצאים בימי מכירות הם לא בסדר, כשהם כן מתכננים לצאת במבצע כלשהו שאף אחד עדיין לא יודע מה תהיה מהותו, הם עדיין לא בסדר.

אף אחד לא מכריח אותך ללכת לשם או להזמין רכב מדלק מוטורס.

לדעתי, כל מי שעדיין מזמין רכבים מצ'מפיון למרות השירות המזעזע והרכבים הידועים בתקלות הוא פראייר, אז מה? עדיין אולמות התגוצה שלהם לא נסגרים, כי בארץ "גרמני זה טוב" למרות שיורקים לך בפנים בתקלה הראשונה בערך אחרי הקניה.

כל אחד עושה את הבחירה מה לעשות עם הכסף שלו ואיזו תמורה לקבל.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינתי הם בכל מקרה לא בסדר. {מילה עדינה}. כמה דוגמאות:-הסתרת מידע לפני התשלום המלא על הרכב ולפני קבלתו, על הנחה של כ-5000 ש"ח ממחיר המחירון, כאשר אחרים קבלו את ההנחה ולי נתנו 2 טיפולים חינם, ובלי שום הנחות וגם זה תוך הפעלת לחץ,- מסירת רכב עם פגמים בצבע והסתרתם בדמות רכב חדש שהגיע מלוכלך,-התעלמות מריח דלק בימי קיץ חמים, והסבר "משכנע" על תופעת האידוי במיכל עם פתח מילוי מיוחד, -הבטחות רבות לגבי תיקונים של כסא נהג חורק,-הגה שהתקלף כמעט כולו, בחלקו התחתון ועוד...אם את רוצה עוד דוגמאות אתן לך. לא רק בצימפיון יש תקלות. על הגיר הרובוטי "המעולה" של הפוקוס שמעת? בצמפיון לפחות האריכו את האחריות על הגיר ל-5 שנים. ומה בדלק....? בדיוק. שום דבר. עייפתי מהם. שיקראו לעצמם "דלק ליסינג". גם ככה זה כמעט נכון.

אין לי אמון בהם. נקודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על הגיר הרובוטי "המעולה" של הפוקוס שמעת? בצמפיון לפחות האריכו את האחריות על הגיר ל-5 שנים. ומה בדלק....? בדיוק. שום דבר. עייפתי מהם. שיקראו לעצמם "דלק ליסינג". גם ככה זה כמעט נכון.

אין לי אמון בהם. נקודה.

שמעתי על הגיר של הפוקוס, ועדיין המצב לא מתקרב לDSG. אז האריכו את האחריות על הגיר, אבל מה עם שרשרת הטיימינג? נראה לי שאתה בעצמך כתבת שלא לוקחים עליה אחריות http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=506230

 

אם "דלק" פגעו בך וגרמו לך נזק, היית יכול לתבוע אותם, אבל זה לא קרה כי כנראה שאין על מה.

כך השההתלהמות שלך עליהם בכל פינה אפשרית בפורום פשוט מיותרת ומעייפת.

כמו שאמרתי קודם, לא רוצה-אל תקנה.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוב הלקוחות שקנו את ה-DSG הם פרטיים, לאומת לקוחות פוקוס רובוטי שהם חברות ליסינג. מכאן שלקוחות כאלה לא יתלוננו בפורומים ולא יעשו רעש. פשוט הקצין רכב יחליף להם את הרכב. וכל זה בשקט ובסודיות.

אני גם לא הולך לתבוע אנשי מכירות שקרנים שמסתירים מידע מהלקוחות ששילמו ממיטב כספם. פשוט עבדו עליי וזהו. אבל אני כן ימנע מאחרים ליפול למלכודת שאני נפלתי. אנשי מכירות שמסתירים מהלקוחות פרטים חיוניים לגבי מחיר הרכב או פגמים בצבע במעמד המסירה, אינם ראויים לעבוד שם.

בקשר למתן שרות, והדבר הכי בסיסי שיש, לענות לטלפונים לפחות או לחזור ללקוח שממתין לתשובה, זה לא הקטע שלהם בכלל. לקחו את הכסף? מעכשיו מבחינתם אתה סוג "ז". לקח להם 4 חודשים להיפגש איתי כדי לסגור את סוגיית הפגמים בצבע, וגם זה לאחר אין ספור מכתבים ממני ומעו"ד.

אין לי ניסיון טוב או רע עם צמפיון. אך בינתיים הם עונים לטלפון מיד וגם חוזרים ללקוחות הכי מהר שיש, עם תשובות.

אני אקנה בעתיד פורד אך זה לא יהיה מ"דלק" אלה מחברה אחרת.

מצטער אם "עייפתי" אותך עם ה"התלהמות" שלי. ברכב FORD הבא שלי, אמשיך להעביר מידע לאחרים על הרכב, לטובה.{אני מקווה}.

את השרשרת טיימינג לא מחליפים בצמפיון, לאחר גמר האחריות, אבל עם קצת "רעש" הם כן מחליפים. גם ללא תשלום.

ומה בדלק? לאחר גמר האחריות סופרים בכלל את הלקוח? {את הרי יודעת את התשובה טוב טוב}

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בטוח שמה שהם ייתנו, זה יהיה כמו "טיפה בים". שימשיכו למכור לליסינג. הם הרי רגילים לזה הקמצנים האלה. אתם יודעים בדיוק כמה הם סופרים את הלקוחות הפרטיים. במזדה 3 ה"בסיסית" היחס בין עלות/תמורה, הוא פשוט עגום. מה קרה? מישהו החליט להתעורר שם? אם הם רוצים למכור את ה-3, יהיו חייבים לחתוך במחיר וחזק.

מבצע נכון, זה יהיה להוריד את מחירה לממוצע ואף קצת מתחת לממוצע בסגמנט, אפילו לזמן קצר, כמן שאחרים עושים.

אני מקווה שה"שרופים" למותג לא יהיו פראיירים הפעם.

 

 

אם אתה כבר כל כך "משוחד" נגד דלק מוטורס לפחות אל תמציא דברים, המאזדה 3 החדשה הוא הרכב שנותן את התמורה הכי טובה למחיר לעומת כל המתחרים. הונדה סיוויק? הצחקת אותי, הוא לא מתקרב למאזדה מבחינת מחירים ושמענו סיפורים על המנוע 1800, במחיר של הסיוויק המפוארת אתה יכול להביא מאזדה 3 2.0L מפוארת (שעולה על הסיוויק בכמה רמות) ועוד ישאר לך עודף.

 

לגבי כל העניין של הסתירו ממך דברים אני לא יודע בדיוק על מה מדובר אבל אתה צריך לזכור שכל סוכן שעובד במקום מסויים לא יכול לרוץ ללקוח שקיבל רכב חדש ולהגיד לו יש לך א' ב' ג' ברכב לך ותתלונן.

מבחינתך זה הרכב החדש מבחינת הסוכן זו העבודה שלו.

 

אני קניתי רכב בסיאט וקיבלתי את הרכב עם שריטה לא קטנה בכנף, אתה חושב שמישהו אמר לי משהו? כלום, הם רק לחצו עלי שאני אחתום מהר שקיבלתי את הרכב, למזלי, הצלחתי לראות את השריטה והם נתנו לי 2 טיפולים בתמורה.

אם הייתי חותם על הטופס לפני מישהו היה דואג לי אח"כ? בחלום.

 

אתה קצת חי בסרט אם אתה חושב שכל חברה שהיא (בין אם זו יבואנית רכב או בכלל) תבוא ללקוח מסויים ותגיד לו שיש דברים לא טובים במוצר שלה או שיש פגמים מסויימים במה שהוא קנה. אלה אם זה משהו שמחוייב מבחינתה לדווח.

תהיה בטוח ששום חברה לא רוצה בעיות עם הלקוחות שלה ומעדיפה שכל מוצר (רכב) יהיה ללא תקלות וללא תלונות מצד הלקוח. אבל אין מה לעשות יש רצון לחוד ומציאות לחוד.

 

נ.ב: אם כבר נגעת לגבי אחריות של רכבים אז יפה מאוד שצ'מפיון האריכו את האחריות לגיר (רק בגלל שעשו עליהם כתבה).

בדלק מוטורס אתה מקבל על כל רכב אחריות של 3 שנים ולא של שנתיים כמו בצ'מפיון. עכשיו נראה מי ידאג לך אם תצטרך תיקון אחרי שנתיים וחצי בצ'מפיון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידידי היקר, המזדה 3 ה"בסיסית" נמכרת במחיר במעט זהה לסיוויק 5 ד. החדשה שהייתה במבצע של 130000 ש"ח.

את הטסות מפלאסטיק של ה-3 אהבת ? {"אבל היא מאוד מאובזרת"...}

מעניין...איפה המזדה ממוקמת בארה"ב בדירוג המכירות? תמיד הראשונות הם טויוטה והונדה. טוב! סליחה! מיליוני אמריקאים טועים ורק אתה צודק. שיהיה. תעשה "קצת" שיעורי בית לגבי מחירי 2 הרכבים הללו. אולי תלמד משהו בדרך... לא יזיק.

להבא לפני שאתה כותב שטויות, תעבור על שרשורים ראשוניים שפתחתי לגבי ההתרחשויות והשקרים שהיו במהלך עיסקת הפיאסטה

לגבי אחריות הגיר בפוקוס. תעדכן אותנו אם הם יאריכו את האחריות עליו לו בחצי שנה. תעשה כתבה ותראה אם זה יעזור.

תתפלא אבל היום כן! באים ללקוח ואומרים לו "שיש תקלה". זה נקרא -RECALL או תיקון יזום "רדום". מקרה קלאסי של תיקון כזה הוא ה-206+, עם הקיט של התאמת המזגן לישראל ולמדינות חמות. {ו"לדלק", שאפו מ"לובינסקי"!}

ואם ראית את השריטה בכנף, סימן שהרכב היה רחוץ ויכולת לראות אותה. אצלי בפיאסטה לא טרחו אפילו לשטוף את הרכב. בושה וחרפה!

הם גם הראשונים שמייקרים את הרכבים שלהם בכל פעם. כאשר יבואנים אחרים אינם עושים זאת, או לפחות לא מידית. אתה נהנה מזה? תקנה שם. אני לא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ז יפה מאוד שצ'מפיון האריכו את האחריות לגיר (רק בגלל שעשו עליהם כתבה).

.

 

לא מדוייק כלל.

הארכת האחריות, היא יוזמה של פולקסווגן העולמית לא של צ'מפיון.

ולצערנו, ממש לא מעניינות אותם הכתבות שעושים עליהם בארץ הקודש.

אחרת היו מאריכים כאן את האחריות, ל 10 שנים (כמו בארה"ב ובסין).

ולא ל 5 שנים כפי שעשו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידידי היקר, המזדה 3 ה"בסיסית" נמכרת במחיר במעט זהה לסיוויק 5 ד. החדשה שהייתה במבצע של 130000 ש"ח.

את הטסות מפלאסטיק של ה-3 אהבת ? {"אבל היא מאוד מאובזרת"...}

מעניין...איפה המזדה ממוקמת בארה"ב בדירוג המכירות? תמיד הראשונות הם טויוטה והונדה. טוב! סליחה! מיליוני אמריקאים טועים ורק אתה צודק. שיהיה. תעשה "קצת" שיעורי בית לגבי מחירי 2 הרכבים הללו. אולי תלמד משהו בדרך... לא יזיק.

להבא לפני שאתה כותב שטויות, תעבור על שרשורים ראשוניים שפתחתי לגבי ההתרחשויות והשקרים שהיו במהלך עיסקת הפיאסטה

לגבי אחריות הגיר בפוקוס. תעדכן אותנו אם הם יאריכו את האחריות עליו לו בחצי שנה. תעשה כתבה ותראה אם זה יעזור.

תתפלא אבל היום כן! באים ללקוח ואומרים לו "שיש תקלה". זה נקרא -RECALL או תיקון יזום "רדום". מקרה קלאסי של תיקון כזה הוא ה-206+, עם הקיט של התאמת המזגן לישראל ולמדינות חמות. {ו"לדלק", שאפו מ"לובינסקי"!}

ואם ראית את השריטה בכנף, סימן שהרכב היה רחוץ ויכולת לראות אותה. אצלי בפיאסטה לא טרחו אפילו לשטוף את הרכב. בושה וחרפה!

הם גם הראשונים שמייקרים את הרכבים שלהם בכל פעם. כאשר יבואנים אחרים אינם עושים זאת, או לפחות לא מידית. אתה נהנה מזה? תקנה שם. אני לא.

 

יקירי, אתה לא קצת חי בסרט - אתה חי עמוק בסרט. אם נדמה לך שבצ'מפיון ההתנהלות טובה יותר. אתה כל כך טועה שאין לך בכלל שמצון של מושג. מאחל לך שלא תתקל בבעיה כזאת או אחרת עם הרכב שלך - ותצטרך את עזרתם. אתה תעבור עשרות מדורי גהנום.

 

לך היה ניסיון לא נעים עם "דלק". הייתה גם בחורה עם מיני שסבלה מ"דלק". לצערנו - קורה. מסכים איתך שזה לא צריך לקרות, אבל אנחנו חיים במדינה שבה אין מספיק הבנה ומודעות למתן שירות טוב - וזה לאו דווקא בתחום הרכב, זה קורה בכל תחום מסביבנו.

 

אנחנו חוגגים שנה עם הפורד ו"דלק" - עד כה הם היו בסדר גמור. עשו טעות קטנטנה - ופיצו די בגדול (בלי שבכלל ביקשנו). כל מערך המעקב שלהם אחרי הרכבים במוסך (והמעקב אחרי המוזמנים ומי נכנס בזמן שנקבע לו) - ללא ספק מרשים. משהו שבצ'מפיון לא קיים או קרוב לכך. גם הטיפול ברכב עצמו - לפני כניסתו אל שטח העבודה - שונה לחלוטין. מרגיש הרבה יותר "נקי" ומוקפד. ביום שלישי הבא - הרכב יכנס לטיפול ראשון (על חשבונם, זה הפיצוי). נראה איך יהיה ואעדכן.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תאמין לי שאם הכל היה בסדר, היו מקבלים הרבה שבחים ממני. אך לצערי הרב זה היה הפוך. כל אחד והמזל שלו. מסתבר שאפילו אם רכב חדש צריך מזל...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יוסי תשחרר, אתה באמת מעייף.

אני מבין שאתה כועס על ההתנהלות מולך אך זה לא אומר שהכל רקוב.

 

אתה משבח את צ'מפיון וזאת בזמן שאתה מעיד שאין לך כל ניסיון איתם, והכי מצחיק זה שאתה מוסיף ואומר שלפחות צ'מפיון עונים מהר לטלפונים וחוזרים ללקוח. אם אין לך ניסיון מאיפה לך המידע במעמיק בנושא? :roll:

אבל אתה ממשיך בשלך וטוען גם שהשרות בצ'מפיון טוב יותר.. מזל שהגיע בחור (שבמקרה יש לו לא מעט ניסיון עם היבואן, בניגוד אליך) והעמיד אותך על טעותך, אחרת עוד היינו מאמינים.

 

לגבי הארכת האחריות של הגיר DSG, זו לא ניתנה ע"י צ'מפיון אלא ע"י היצרן לאחר שזה לא הצליח לטאטא יותר את הליכלוך מתחת לשטיח. הם לא עשו זאת מרצון טוב אלא לאחר תביעות רבות והתערבות של גורמי ממשל בארה"ב וסין אשר עמדו להטיל על הקונצרן הגבלות.

 

למה פורד לא נוהגים באותה הדרך עם הפוקוס והגיר הרובוטי?

קודם כל בגלל שהבעיה לא חמורה כפי שהייתה ב-VAG. כרגע הבעיה קיימת רק בפוקוס ובכל מקרה אינה גורמת ללקוח להתקע עם הרכב מושבת בצד הדרך (כפי שקרה עם ה-DSG כאשר הלך המכטרוניקס). אז נכון, יש קצת טלטולים בתחילת הנסיעה, אך הרוב לא מרגישים זאת כלל ולא מודעים לכך ואין להם כל בעיה עם זה.

בדיוק אתמול נסעתי עם עמיתה מהעבודה בפוקוס עם 60K ק"מ והיא בכלל לא הרגישה שמשהו לא בסדר ברכב.

אגב, אותו כנ"ל לגבי חבר בעבודה שהיה לו ג'טה בליסינג, גם הוא לא שם לב שהגיר שלו עלוב ואפילו טען שהרכב נוסע מצויין (הוא אפילו רכש אותו מחברת הליסינג בסוף החוזה במחיר של מעל 50K ש"ח, לרכב בן שלוש, תקול, מוזנח ועם 110K ק"מ, לך תבין אנשים..)

 

לגבי התמורה של מאזדה 3 מול הונדה סיוויק - אני באמת לא רואה את הפואנטה.

הסיוויק רכב טוב אבל בגרסתו החדשה לא מוצלח ואמור לעבור שינוי מקיף בקרוב מאוד (הרבה יותר מוקדם מחיי דגם נורמאליים).

גם המאזדה רכב טוב ומודרני יותר מהסיוויק ואני בכלל לא בטוח שהסיוויק עדיפה עליה (כן, אפילו שיש לה מנוע 1.8, ואוו..)

 

ובכלל, אני לא רואה אך תגובותיך קשורות לדיון או תורמות לו באופן כללי.

 

 

לגבי ימי מכירות (שווה או לא), מכירות לליסינג ושאר הקשקושים, תקנה איפה שטוב לך.

 

 

אגב, אני חושב שהשרשור הזה יצא מפרופורציות עקב כותרת בומבסטית וחסרת אמת.

זה לא המבצע הראשון של דלק מוטורס ולא האחרון.

דלק מוכרת בהנחות (יפות) באופן קבוע, גם לפרטיים אך דרך חברות הליסינג בכדי לא לפגוע במחירון (לדעתי עושה בשכל).

בנוסף, היו מבצעים עם מאזדה-2 (הנחה של 5K + אביזרים+ אגרת רישוי) וגם על הפיאסטה החדשה (אביזרים בעלות של אלפי שקלים + אגרת רישוי).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יוסי תשחרר, אתה באמת מעייף.

אני מבין שאתה כועס על ההתנהלות מולך אך זה לא אומר שהכל רקוב.

 

אתה משבח את צ'מפיון וזאת בזמן שאתה מעיד שאין לך כל ניסיון איתם, והכי מצחיק זה שאתה מוסיף ואומר שלפחות צ'מפיון עונים מהר לטלפונים וחוזרים ללקוח. אם אין לך ניסיון מאיפה לך המידע במעמיק בנושא? :roll:

אבל אתה ממשיך בשלך וטוען גם שהשרות בצ'מפיון טוב יותר.. מזל שהגיע בחור (שבמקרה יש לו לא מעט ניסיון עם היבואן, בניגוד אליך) והעמיד אותך על טעותך, אחרת עוד היינו מאמינים.

 

לגבי הארכת האחריות של הגיר DSG, זו לא ניתנה ע"י צ'מפיון אלא ע"י היצרן לאחר שזה לא הצליח לטאטא יותר את הליכלוך מתחת לשטיח. הם לא עשו זאת מרצון טוב אלא לאחר תביעות רבות והתערבות של גורמי ממשל בארה"ב וסין אשר עמדו להטיל על הקונצרן הגבלות.

 

למה פורד לא נוהגים באותה הדרך עם הפוקוס והגיר הרובוטי?

קודם כל בגלל שהבעיה לא חמורה כפי שהייתה ב-VAG. כרגע הבעיה קיימת רק בפוקוס ובכל מקרה אינה גורמת ללקוח להתקע עם הרכב מושבת בצד הדרך (כפי שקרה עם ה-DSG כאשר הלך המכטרוניקס). אז נכון, יש קצת טלטולים בתחילת הנסיעה, אך הרוב לא מרגישים זאת כלל ולא מודעים לכך ואין להם כל בעיה עם זה.

בדיוק אתמול נסעתי עם עמיתה מהעבודה בפוקוס עם 60K ק"מ והיא בכלל לא הרגישה שמשהו לא בסדר ברכב.

אגב, אותו כנ"ל לגבי חבר בעבודה שהיה לו ג'טה בליסינג, גם הוא לא שם לב שהגיר שלו עלוב ואפילו טען שהרכב נוסע מצויין (הוא אפילו רכש אותו מחברת הליסינג בסוף החוזה במחיר של מעל 50K ש"ח, לרכב בן שלוש, תקול, מוזנח ועם 110K ק"מ, לך תבין אנשים..)

 

לגבי התמורה של מאזדה 3 מול הונדה סיוויק - אני באמת לא רואה את הפואנטה.

הסיוויק רכב טוב אבל בגרסתו החדשה לא מוצלח ואמור לעבור שינוי מקיף בקרוב מאוד (הרבה יותר מוקדם מחיי דגם נורמאליים).

גם המאזדה רכב טוב ומודרני יותר מהסיוויק ואני בכלל לא בטוח שהסיוויק עדיפה עליה (כן, אפילו שיש לה מנוע 1.8, ואוו..)

 

ובכלל, אני לא רואה אך תגובותיך קשורות לדיון או תורמות לו באופן כללי.

 

 

לגבי ימי מכירות (שווה או לא), מכירות לליסינג ושאר הקשקושים, תקנה איפה שטוב לך.

 

 

אגב, אני חושב שהשרשור הזה יצא מפרופורציות עקב כותרת בומבסטית וחסרת אמת.

זה לא המבצע הראשון של דלק מוטורס ולא האחרון.

דלק מוכרת בהנחות (יפות) באופן קבוע, גם לפרטיים אך דרך חברות הליסינג בכדי לא לפגוע במחירון (לדעתי עושה בשכל).

בנוסף, היו מבצעים עם מאזדה-2 (הנחה של 5K + אביזרים+ אגרת רישוי) וגם על הפיאסטה החדשה (אביזרים בעלות של אלפי שקלים + אגרת רישוי).

 

סוף-סוף דברי חוכמה! גם בבמוו אפשר לקבל הנחות בשיחה אישית בסוכנות, למרות המדיניות של יבואן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לגבי ימי מכירות (שווה או לא), מכירות לליסינג ושאר הקשקושים, תקנה איפה שטוב לך.

 

 

אגב, אני חושב שהשרשור הזה יצא מפרופורציות עקב כותרת בומבסטית וחסרת אמת.

זה לא המבצע הראשון של דלק מוטורס ולא האחרון.

דלק מוכרת בהנחות (יפות) באופן קבוע, גם לפרטיים אך דרך חברות הליסינג בכדי לא לפגוע במחירון (לדעתי עושה בשכל).

בנוסף, היו מבצעים עם מאזדה-2 (הנחה של 5K + אביזרים+ אגרת רישוי) וגם על הפיאסטה החדשה (אביזרים בעלות של אלפי שקלים + אגרת רישוי).

 

סוף-סוף דברי חוכמה! גם בבמוו אפשר לקבל הנחות בשיחה אישית בסוכנות, למרות המדיניות של יבואן.

 

דלק מוטורוס היו מוכרים מעת לעת, רכבים בהנחות ו/או הטבות, גם ישירות לצרכן הפרטי ולא רק באמצעות ליסינג, אבל לא באופן מוצהר ורק לגבי מספר מצומצם מאד של רכבים.

 

כעת יש שינוי מדיניות- ימי מכירות מיוחדים ומתן ההנחות ו/או ההטבות באופן גלוי ולכל קשת הדגמים.

 

לגבי במוו: דלק מוטורוס מאז שרכשו אותם יצאו מעת לעת בימי מכירות מיוחדים בניגוד למאזדה או פורד וזאת למרות המדיניות עליה הצהירו בהתחלה על מחירי "פיקס". כמו כן בקטגוריה הזאת של רכבי פרימיום, לא באמת היה מנוס לדלק מוטורוס מלהחמק גם ממתן הנחות ו/או הטבות נרחבות באופן לא מוצהר ומפורסם, כחלק ממדיניות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

פורסם איפשהו שדלק משנים את מדיניות השיווק שלהם?

יש לך מידע פנימי?

 

אולי מדובר על מבצעי סוף שנה לחיסול המחלאי ולפני הגעת דגמים חדשים (פוקוס, מונדאו, מאזדה 2).

בדר"כ דלק בוחרת לעשות זאת דרך חברות הליסינג (ולכן היה ניתן לרכוש דרכן מאזדה 2 ב-83K ש"ח לדוגמא).

ובכלל, כבר ידוע על אילו מבצעים מדובר? כי מאוד יכול להיות שאין חדש תחת השמש ואתה פיתחת תאוריות מוקדם מידי.

ואולי באמת אתה צודק ומדובר על תגובה להתחזקות מותגים אחרים על חשבון מכירות מאזדה-פורד, יכול להיות..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יקירי, אתה לא קצת חי בסרט - אתה חי עמוק בסרט. אם נדמה לך שבצ'מפיון ההתנהלות טובה יותר. אתה כל כך טועה שאין לך בכלל שמצון של מושג. מאחל לך שלא תתקל בבעיה כזאת או אחרת עם הרכב שלך - ותצטרך את עזרתם. אתה תעבור עשרות מדורי גהנום.

 

לך היה ניסיון לא נעים עם "דלק". הייתה גם בחורה עם מיני שסבלה מ"דלק". לצערנו - קורה. מסכים איתך שזה לא צריך לקרות, אבל אנחנו חיים במדינה שבה אין מספיק הבנה ומודעות למתן שירות טוב - וזה לאו דווקא בתחום הרכב, זה קורה בכל תחום מסביבנו.

 

אנחנו חוגגים שנה עם הפורד ו"דלק" - עד כה הם היו בסדר גמור. עשו טעות קטנטנה - ופיצו די בגדול (בלי שבכלל ביקשנו). כל מערך המעקב שלהם אחרי הרכבים במוסך (והמעקב אחרי המוזמנים ומי נכנס בזמן שנקבע לו) - ללא ספק מרשים. משהו שבצ'מפיון לא קיים או קרוב לכך. גם הטיפול ברכב עצמו - לפני כניסתו אל שטח העבודה - שונה לחלוטין. מרגיש הרבה יותר "נקי" ומוקפד. ביום שלישי הבא - הרכב יכנס לטיפול ראשון (על חשבונם, זה הפיצוי). נראה איך יהיה ואעדכן.

 

אתה רחוק מלהיות הלקוח הטיפוסי כך שאתה לא דוגמה לכלום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3749 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...