Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מרצדס C200 שנת 2008 - צורה ישנה, מה ההספק שלה?


mabuto
שימו לב! השרשור הזה בן 3835 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כמו שרשמו לך לגבי W203. בדיזל סוסים זה לא עקרוני, מה שחשוב זה המומנט.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי נהגת על אחת כזאת גמורה. מנוע דיזל שלה סוחב יפה. מצד השני אני לא יודע לאילו רכבים אתה רגיל, אם אתה מצפה ביצועים של מרצדס SLR, אז כניראה מאוד תתאכזב בנהיגה על הדיזלית הזאת.

מדובר על רכב עם יכולות של משפחתית ממוצעת ועם יתרון קל בעליות בגלל המומנט. זה לא רכב ל4 שניות מ0 ל100.

ביחד עם הביצועים הפושרים יש צריכת דלק מעולה - כמו לרכב מיני חדש (מכסחת דשא) שנוסע הרבה פחות טוב.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי נהגת על אחת כזאת גמורה. מנוע דיזל שלה סוחב יפה. מצד השני אני לא יודע לאילו רכבים אתה רגיל, אם אתה מצפה ביצועים של מרצדס SLR, אז כניראה מאוד תתאכזב בנהיגה על הדיזלית הזאת.

מדובר על רכב עם יכולות של משפחתית ממוצעת ועם יתרון קל בעליות בגלל המומנט. זה לא רכב ל4 שניות מ0 ל100.

ביחד עם הביצועים הפושרים יש צריכת דלק מעולה - כמו לרכב מיני חדש (מכסחת דשא) שנוסע הרבה פחות טוב.

 

הרכב שאליו אני שואף עם המרצדס זה הסקודה סופרב 1.8TSI שהייתה לי עם גיר ה-DSG המפורסם (לי לא היה תלונות)

 

כרגע אני נוהג בפוקוס סימן 2 (100 כ״ס) ולכן קל מאוד להרשים אותי. התחושה במרצדס לדעתי הייתה ברת השוואה ליונדאי מודרנית או פוקוס מודרנית מבחינת תאוצה ותאוצות ביניים. זה רחוק מאוד מהסופרב.

 

מה שכן, גיליתי שלנהוג כאשר לפניך פרוס מכסה מנוע שבקצהו כוונת חיסולים, זה ממכר! גם הסלון היה נחמד.

 

המונית לשעבר עברה 280,000 ק״מ ונראתה ממבט ראשון ולא מקצועי מאוד מטופחת ומתוחזקת.

 

מצד שני, הבנתי שאפשר בכמה מאות אירו בודדים אפשר לקבל ביצועים טובים הרבה יותר בלי ליפול בצריכת הדלק. הכצעקתה?!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה רחוק מאוד מהסופרב.

בוודאי שזה רחוק מאוד. סופרב רכב עם מנוע טורבו בנזין וגיר רובוטי ונותן ביצועים. המרצדס המדוברת זה רכב שנועד לחיסכון ואמינות. כמו שהתרשמת - הביצועים כמו של משפחתומט ממוצע.

אם אתה רוצה בצועים חזקים, קח 280CDI או יותר מזה. לי הספיק 220CDI (בעלת 150סוסים) על בודי גדול יותר והאוטו היה יותר חזק בתאוצה מכל משפחתומט ממוצע בכל מצב (מעמידה, בעקיפה וכד'). ה200CDI קצת חלשה יותר בפתיחות.

 

דיזליות בראש וראשונה תוכננו לחיסכון, כאשר ביצועים היה דבר משני.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אכן מעדיף את ה-220CDI. למעשה, כל מנוע שיאפשר לי לראות את הרכב מבצע 0-100 בפחות משתי ספרות יספק אותי (רמז: גם 9.5 שניות, זה יופי, אני צנוע כזה.. :-))

 

מה לגבי השמועות/מוצרים שמבטיחים לקבל 150 כ״ס ב-C200 בעזרת צ׳יפ/מודולים שמוכרים באיביי? ראיתי מספר מוצרים שמחירם נע בן 80 אירו/דולר ל-300 דולר/אירו ורובם ככולם יושבים על מה שנראה לי כמו המזרקים של הסולר ואיזה חיישן ומשנים תערובת.

 

כמובן שיש נושא של תיכנות של ה-ECU (mapping?) שנראה גם הוא מעניין. האם עליי על הנוסחה לשלם על ה-C200 ולקבל C220?

 

ועוד שאלה שעולה.. למעט העובדה שהבודי של ה-E מרווח יותר ומן הסתם כבד יותר (וגם מפואר יותר) - האם יש הבדלים מהותיים בצריכת הדלק של ה-E200 מול המקבילה C200 וכנ״ל C220 מול ה-E220?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בבין עירוני עם הW211 הידעתי באופן קבוע ל1-16, בנסיעה סופר רגועה כמו סבתא היגעתי ל1-19.5.

 

אם אתה מחפש את השניות בהאצה, כניראה דיזל לא בשבילך, לפחות לא בדגמים החסכוניים. ברכב כזה אם תגיע ל11 שניות מ0 ל100 זה הישג.

לגבי 9.5 שניות - אתה ממש צנוע. :-D אם אתה רוצה ביצועים, לך על E280CDI או יותר מזה. אם אתה רוצה חיסכון וגמישות, אבל מוכן להתפשר על ביצועים ולהיות אפילו יותר צנוע ממה שאתה היום, לך על E220.

 

לא יודע לגבי עדכוני תוכנה, יש מספר סדנאות בארץ שמתמחות בזה, אולי יש להם פתרון עבור המרצדס.

 

יחד עם זאת אני לא מבין מה אתה רוצה להשיג במיאוץ הקלאסי. אם אתה נמצא במאבק הוכחה בכל רמזור מול כל ליסינג או סופר מיני, כניראה אתה צריך רכב אחר ולא מרצדס.

 

אני לא מנסה להוכיח לאף אחד שום דבר, לא מענין אותי תוך כמה זמן הרכב שלי מאיץ, כי אצלי הרכב מאיץ תמיד לאט מאוד. וזו הקלאסה בנהיגה על מרצדס שאתה נוסע לאט כי יודע שלא צריך להוכיח לאף אחד שום דבר, פשוט נהנה מנסיעה נינוחה ושלווה. אין בזה שום כיף לנסוע 200 על רכב שמרגיש אותו דבר כמו על 80. נוסעים לאט ונהנים. כמה נהגים נמרצים ראית במרצדסים? אם תשים לב, כמה שיש במרצדס מנוע גדול יותר, כך הבעלים מאיץ לאט יותר ונוסע לאט יותר.

 

רוצה מרצדס חזקה ומהירה? לך על E320. מנוע מעולה, האצה מהירה. לא חסכוני, אבל חזק. הייתה לי כזאת עם מנוע 6 טורי מאמצע שנות ה90, מנוע היה חזק מאוד והיא הייתה זריזה להפליא והנסיעה הייתה מאוד חלקה. הדגם החדש עם אותו מנוע עוד יותר טוב.

 

מה התקציב?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מחפש להוכיח והנהיגה שלי התמתנה רבות בשנים האחרונות (הייתי פרחח לא קטן בעבר..)

 

אני מחפש מרצדס בשביל כל הערכים שציינת אבל מצד שני, תמיד יש את העיקצוץ הבלתי מוסבר הזה ברגל ימין וכשזה קורה אתה רוצה להרגיע את הבעיטה בגב, מעים מתהפכים ואת החיוך שמתפשט. אגב, נהגתי על E270 2006 ואכן האותו הרגיש מאוד מאוד מהנה! בדקתי מצד שני את מד צריכת הדלק של האוטו והוא הראה על 12L/100KM לא מרשימים בעליל..

 

התקציב שלי הוא בין 40 ל-60K (ואולי גם קצת מעבר) לרכב, עדיף 2008. לא סגור אם אני רוצה E או C: אני גבוה ויושב כמובן עם מושב משוך לאחור מה שמשאיר ב-C מעט מקום ליושבים מאחוריי (במקרה שלי, התאומים שלי שכבר עברו את רף ה-1.75 ובדרך לגובה של אבא). אני גם מעדיף ב-E את האבזור הפנימי, גג השמש ושאר המנעמים (שלא לדבר על הנוחות)

 

מצד שני, אני משער לעצמי שה-C יתגלה כזול יותר לאחזקה בסה״כ (בגלל פשטות גדולה יותר) וגם בגלל צריכת דלק עם אמינות טובה יותר.

 

מה אתה חושב?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב אכן איטי בהאצה מהמקום, אין פה ספק. מעבר להאצה פושרת מהמקום, לא נתקלתי בשום מצב אחר בחוסר כח. האצות הביניים חזקות למדי ובשיוט גם אפשר להגיע למהירות גבוהה בלי הרגשה שנגמר לך הכח (ברור שזו לא מכונית ל-250 קמ"ש).

לגבי הצ'יפ שאתה מדבר עליו - מדובר על tuning box. עד לפני חודשיים היה מותקן אצלי אחד כזה אבל הוא הלך לעולמו אחרי כשנתיים וחצי. לא יודע לגבי עליית ההספק במספרים אבל אכן הרגשתי עלייה בביצועים. תגובת מצערת חדה יותר ובכלל הרכב זז מהר יותר. בקרוב אזמין אחד חדש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

mabuto,זה חוק השמכה הקצרה. אתה יכול לקבל חלק מדברים, אבל לא את כולם ביחד. אתה תקבל או חיסכון או ביצועים.

כמו שראית בעצמך הE270 לא שיא החיסכון, אבל היא חזקה יחסית והC200 שהיא לא סופר ביצועיסטית חסכונית.

 

לפי דעתי עם הגובה שלך וילדים גדולים - כדאי לך ללכת על E קלאס שהיא גדולה בהרבה מהC, במיוחד בכל מה שרשור למרווח מאחור.

 

אם תתפשר על יציאה מהמקום לטובת החיסכון, אני חושב שE220CDI תספיק לך. מעבר לזה, הדגם אחרי 2007 היה עם 170 סוסים לאומת לפני (לפני מתיחת פנים) היה עם 150.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3835 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...