Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4659 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז אחרי הגשם שבא עלינו לטובה ביום שבת הבנתי שצריך להחליף את המגבים כי

א. המגב הגדול מפספס את הפינה התחתונה מול הנהג.

ב. הם כבר חורקים כשקצת יבש להם.

ג. הם כבר יושבים לא טוב ולפעמים המגב הגדול נופל מהוו שלו (ראו שרשור שפתחתי בזמנו).

 

לקנות בוש רגילים? סיליקון של HR? לקנות באיביי?

מה ההבדלים? מה יחזיק מעמד יותר זמן?

פורסם

כל המגבים יחזיקו עונה אחת בדיוק.

בסיליקון אישית לא הייתי משקיע כיוון שהם יקרים ולא יחזיקו הרבה זמן.

אני קונה מגבים ב40-50 שקל, עושים עבודה מצויינת בחורף, ומחליף סט כל חורף.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

היה שרשור גדול על מגבים בחורף שעבר, אל תשקיע הרבה כסף על מגבים. קניתי חורף שעבר מגבים של VISION אם אני לא טועה בתחנת פז באזור ה 50 ש"ח, עבדו ועדיין עובדים מעולה. אם אצרך שוב החורף הזה (למרות שלא נראה לי), אקנה שוב.

 

פורסם
כל המגבים יחזיקו עונה אחת בדיוק.

בסיליקון אישית לא הייתי משקיע כיוון שהם יקרים ולא יחזיקו הרבה זמן.

אני קונה מגבים ב40-50 שקל, עושים עבודה מצויינת בחורף, ומחליף סט כל חורף.

צודק בהחלט.

גם מגבים שאמורים להיות "משובחים" (כמו בוש, למשל), רוב הסיכויים שיחזיקו רק שנה אחת.

לכן עדיף לרכוש זוג (שלישיה למי שצריך) פשוט, ולהחליף כל שנה.

alfa 156 2.5.

×
×
  • תוכן חדש...