Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4692 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רק שאלה.

חבר שלך, באמת שאל את הנהג "למה אתה לא נוסע?" כמו פולני טוב בדיוק במילים האלו או שזה היה קצת אחרת?

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

בשביל זה יש גז פלפל בצורת ג'ל. שגח ושכח. התז לכיוון הגריל שמתחת לחלון והבחור ייחנק. :-D

 

*זו לא המלצה לביצוע ואני לא לקוח אחריות אם מישהו יהיה מספיק אמיץ כדי לנסות. ברור? :lol:

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם
אקדח אויר, אלה או מקל עץ תמיד טוב שיש ברכב.

לפעמים אין ברירה ואתה חייב להגיב בהתאם, התגובה שלכם (בריחה) רק מעודדת בבונים כאלה להתנהג כך בעתיד שוב (עד שהם יפלו על מישהו שלא יברח).

טיפ, אם כבר אתם מאלה שבורחים להבא תשמרו את המילים בפה.

שונא את החארות האלה בכביש ! ( כמו הנהג הרודף )

במקרה ויעצרו אותך במחסום לבדיקה, לך תסביר למה יש לך באוטו אקדח אוויר, אלה או מקל עץ..

 

 

אני רק שאלה.

חבר שלך, באמת שאל את הנהג "למה אתה לא נוסע?" כמו פולני טוב בדיוק במילים האלו או שזה היה קצת אחרת?

הוא יותר אמר את זה בטון עצבני.

ואני לא בטוח שזה היה בדיוק במילים האלה, זה היה משהו כמו "סעמק למה הוא לא נוסע?!"

לא חסר אנשים שיתעצבנו מזה, חבר שלי גם קצת אידיוט :lol:

 

אז אפשר להגיד שהמסקנה מהשרשור היא שיהיה גז פלפל באוטו?

Instagram:

VWPolo6R

פורסם
אקדח אויר, אלה או מקל עץ תמיד טוב שיש ברכב.

לפעמים אין ברירה ואתה חייב להגיב בהתאם, התגובה שלכם (בריחה) רק מעודדת בבונים כאלה להתנהג כך בעתיד שוב (עד שהם יפלו על מישהו שלא יברח).

 

איזה גבר!

 

מקווה שכבר הכנת את עצמך למעצר (ויש לך בחיוג מהיר טלפון של עו"ד) למקרה שאתה הופך מקורבן לתוקף, ובדיוק יזדמן שוטר למקום.

 

לשמחתנו (וכנראה לצער חלק מהאנשים כאן) זה עדיין לא "מקס הלוחם בדרכים" כאן.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
הוא יותר אמר את זה בטון עצבני.

ואני לא בטוח שזה היה בדיוק במילים האלה, זה היה משהו כמו "סעמק למה הוא לא נוסע?!"

לא חסר אנשים שיתעצבנו מזה, חבר שלי גם קצת אידיוט :lol:

 

אז אפשר להגיד שהמסקנה מהשרשור היא שיהיה גז פלפל באוטו?

 

אפשר להגיד שהמסקנה מהשירוש הזה היא שחבר שלך לא יתן לפה שלו לרשום צ'קים שהגוף לא יכול לפדות.

א-תמיד מומלץ להעיר בנימוס.

ב-אם דרך ההתמודדות שלכם היא לברוח עדיף לא להעיר בכלל.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
במקרה ויעצרו אותך במחסום לבדיקה, לך תסביר למה יש לך באוטו אקדח אוויר, אלה או מקל עץ..

יש לי חבר טוב (לא משנה מאיזו עדה,רק נאמר שרוב סרטוני הרוד-ריי'ג מגיעים מהמדינה ממנה עלה :lol:) שהסתבך פעם עם הבילוש (עוד בימים שקראנו להם "מדורניקים") על כך שהיתה לו אלת בייסבול באוטו. אחרי הטיפול היסודי שזכו לו יושבי הרכב (אני למזלי הייתי באותה פעם ברכב השני, שלא נעצר) הוא לא הפסיק להסתובב איתה באוטו. פשוט צירף לאלה - כפפה, כדור וכובע מצחייה.

 

נשבע ...

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

כמו שכבר סיפרתי בעבר. במקרה גם אחריי רדפו. רק שאני אכן התקשרתי למשטרה. המוקדנית לקחה מספר רכב שלהם ואמרה לי להמתין על הקו. המתנתי עד שאיבדתי אותם.

ניגשתי לתחנת המשטרה להגיש תלונה. החוקר שאל בזו הלשון "נו והם הצליחו לתפוס אותך? הם הרביצו לך? הם פגעו בך? לא. אז על מה אתה מתלונן?!?"

 

ואחרכך מתפלאים שכשקרה לי מקרה בוריאציה אחרת לא ניגשתי בכלל למשטרה

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אסור לקיים שום אינטרקציה עם הנהגים שמסביבך חוץ ממה שמכתיבים חוקי התנועה (איתות, אורות וכו')

לא רוצה חולי נפש שיתעסקו איתך? אל תחפש אותם.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
אפשר להגיד שהמסקנה מהשירוש הזה היא שחבר שלך לא יתן לפה שלו לרשום צ'קים שהגוף לא יכול לפדות.

א-תמיד מומלץ להעיר בנימוס.

ב-אם דרך ההתמודדות שלכם היא לברוח עדיף לא להעיר בכלל.

 

מסקנה מעולה שהרבה נהגים בכבישים שלנו צריכים להפנים, ולא רק החבר שלו. אל תתנו לפה/תנועות ידיים שלכם לרשום צ'קים שהגוף שלכם לא יכול לפדות. EPIC.

פותח השרשור, חברך נעקץ ע"י מרפי. אם יש אפשרות להימנע מלהעיר, הימנע. פשוט תעקוף.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
מסקנה מעולה שהרבה נהגים בכבישים שלנו צריכים להפנים, ולא רק החבר שלו. אל תתנו לפה/תנועות ידיים שלכם לרשום צ'קים שהגוף שלכם לא יכול לפדות. EPIC.

פותח השרשור, חברך נעקץ ע"י מרפי. אם יש אפשרות להימנע מלהעיר, הימנע. פשוט תעקוף.

נצל"ש, ומה עושים במצב שאתה צופר למישהו שלא זז וחוסם לך את הדרך ובתגובה הבחור יוצא מהרכב תוך כדי ביצוע תנועות מאיימות לכיוונך?

פורסם

אני כתבתי לגבי כשיש אפשרות הימנעות. אם אין אפשרות להימנע מעימות ובאמת נפלתם על פסיכופת, כדאי לחפש דרך מילוט ולהזעיק את המשטרה. אם הדבר אינו אפשרי (למשל, חוסם אותך בכביש חד סיטרי עם נתיב אחד), נעלו את כל הדלתות והחלונות וצרו קשר עם המשטרה. ואם אין ברירה, אז אין ברירה. השתמש בגז מדמיע של החברה, או המפתח שוודי שיש לך בתא מטען, כשמנסים להרוג אותך, הכל אוכל.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

K300 ומצית זיפו יסדרו את העניין עם להבה באורך מטר. אפילו לא תצטרך לצאת מהרכב.:lol:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...