Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7934 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה כאשר אני מניעה והמנוע קר קורה הרבה פעמים שאם אני לא לוחץ גז המנוע נכבה , יש לציין שלפני חצי נה כאשר קניתי את הרכב עשיתי ישור קו והקרבורטור עבר פירוק וניקוי ותיקון של הצ'וק אוטומט אצל דוד קרבורטורים באשדוד מקום בעל מוניטין לא רע. כאשר לקחתי את הרכב הוא אמר לי שלפני שאני מניע יש ללחוץ לחיצה על הגז ואחר כך להניע הטורים יעלו ואחר כך עוד לחיצה יפתח הטריס וזהו הטורים ירדו ואפשר לנסוע , אבל לאחרונה העסק לא עובד כמו שצריך ולדעתי גם התצרוכת דלק עלתה , האם יש צורך שוב לפנות לבעל מקצוע או שיש משהו שאני יכול לעשות לבד , יש לי הבנה מכנית וכלים .

פורסם

בקרבורטור בצד שלו יש צוק,צריך לכוון אותו,פשוט לפתוח 3 ברגים ולסובב את כל החלק-עגול כזה ,לסובב מעט ולנסות(אם מסתכלים על הרכב מקדימה אז החלק הזה יושב על הקרבורטור מצד שמאל בצד,עם 3 ברגים זהים מסביבו,צריך לשחרר אותם ולסובב את כל החלק,אם אתה מתכוון לשחק עם זה לבד אז סמן באיזה כיוון המקורי נמצא לפני שאתה נוגע,אני מציע לך ללכת למכון קרבורטורים והם יכוונו לך ,מכסימום יקחו לך 50 ש"ח,זה שתי שניות לכוון את זה.

פורסם
יש פה אחד שקוראים לו צביקה אם אתה גר בסביבתו(נתניה) הרבה המליצו עליו,הוא נימצא פה בפורום בערך בשעות הערב,חכה לו
לניסן צור קשר טלפוני אלי לעבודה, ואנסה לעזור לך!

09-8332213

נייד-054-4861318

בברכה וחג סוכות שמח

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
לאחרונה כאשר אני מניעה והמנוע קר קורה הרבה פעמים שאם אני לא לוחץ גז המנוע נכבה , יש לציין שלפני חצי נה כאשר קניתי את הרכב עשיתי ישור קו והקרבורטור עבר פירוק וניקוי ותיקון של הצ'וק אוטומט אצל דוד קרבורטורים באשדוד מקום בעל מוניטין לא רע. כאשר לקחתי את הרכב הוא אמר לי שלפני שאני מניע יש ללחוץ לחיצה על הגז ואחר כך להניע הטורים יעלו ואחר כך עוד לחיצה יפתח הטריס וזהו הטורים ירדו ואפשר לנסוע , אבל לאחרונה העסק לא עובד כמו שצריך ולדעתי גם התצרוכת דלק עלתה , האם יש צורך שוב לפנות לבעל מקצוע או שיש משהו שאני יכול לעשות לבד , יש לי הבנה מכנית וכלים .

להחליף חוטי הצתה (במידה ולא הוחלפו) לבדוק שנית ולגשת למכון לניקוי קרבורטורים במידת הצורך.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

האמת שלא החלפתי חוטי הצתה , האם יש סוג מומלץ או שכל התחלפי אותו דבר , אלה שיש לי עכשיו הם בצבע אדום ,אני לא יודע בני כמה הם . אם אפשר לדעת מה המחיר של סט חוטי הצתה והאם הסט כולל גם את החוט שהולך לכוייל מהדיסטריביוטר?

 

היום ראיתי שמהכוייל יוצאים שני חוטים למפלג מה תפקידם?

פורסם
האמת שלא החלפתי חוטי הצתה , האם יש סוג מומלץ או שכל התחלפי אותו דבר , אלה שיש לי עכשיו הם בצבע אדום ,אני לא יודע בני כמה הם . אם אפשר לדעת מה המחיר של סט חוטי הצתה והאם הסט כולל גם את החוט שהולך לכוייל מהדיסטריביוטר?

 

היום ראיתי שמהכוייל יוצאים שני חוטים למפלג מה תפקידם?

שלום רב!

בעייתך לא קשורה לחוטי הצתה, יחד עם זאת חוטי הצתה בצבע אדום, הם

בדרך כלל המקורים בסובארו!

וחוטי ההצתה מכילים סט של חמישה חוטים ,אשר החוט החמישי,

נועד למכסה מפלג, וקוייל כמובן.

באם מיומנתך בהחלפתם לוקה בחסר, החלף אותם אצל חשמלאי בלבד!

אין לגעת בשני החוטים שיוצאים מהכהל למפלג!

חג שמח

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

האמת שלא החלפתי חוטי הצתה , האם יש סוג מומלץ או שכל התחלפי אותו דבר , אלה שיש לי עכשיו הם בצבע אדום ,אני לא יודע בני כמה הם . אם אפשר לדעת מה המחיר של סט חוטי הצתה והאם הסט כולל גם את החוט שהולך לכוייל מהדיסטריביוטר?

כן.

ושוב, אני מדבר מניסיון.

קודם תחליף את הסט חוטי הצתה (כ 70 שח לסט של רביעיה) ואז תיגש למכון קרבורטורים **רק אם הבעיה נמשכת**.

בתור אחד שמכיר את הרכב הנ"ל מקרוב אני אומר לך בוודאות ממקרה אישי שקיים קשר ישיר בין מצב חוטי ההצתה להתנעת הבוקר ומצב שהמנוע כבה לאחר כמה שניות (במיוחד אם כבר שילבת להילוך ברכב אוטומטי).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...