Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7942 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תגובה בנושא ד.ש

באמת, הם חבר'ה מאוד רצינים והחלפתי אצלהם פעמיים סטרטר בשני רכבים

 

אני ממליץ לכם, בכל מקום שמתעסקים לכם עם מע' החשמל ברכב, לוודא שמחברים לכם גיבוי למע' החשמל.

 

לי בד.ש , נשרף מחשב רכב בתוצאה מעבודה לא נכונה.

 

שוב, אני עדיין מעריך אותם והסחורה שלהם מס' 1.

HOOTERS

:ladysman:

פורסם
... כמו כן החליפו לי גם מצבר חדש. הם טוענים שמצבר צריך להחליף כל 3 שנים. (המצבר שלי היה משנת 2001).
מצבר צריך להחליף כשהוא עושה בעיות, למה להחליף מצבר בן 3 אם הוא יכול לחיות עוד?

לחברה שלי היה מצבר בן 4 באיביזה שלה, יום אחד הסטרטר לא זז בבוקר, המוסך טען שהמצבר מת והחליפו.

 

הקטע הוא שבסוף המצבר הישן היה בסדר גמור והאלטרנטור היה תקול... סתם החליפו מצבר... אמנם בן 4 אבל עבד כמו גדול...

 

ממש מוסך מחורבן (אני לא אגיד איזה מוסך, אני רק אגיד שהוא קרוב מאוד לקיבוץ שלה ;))

 

בקיצור - עשו עליך 400 ש"ח קלים...

פורסם

בעניין המצבר:

 

קודם כל אחרי 3 שנים הטעינה של המצבר יורדת,התפוקה שלו יורדת(ניתן למדוד עם וולטמטר), בקיצור היכולת של מצבר יורדת עם הזמן=בלאי טבעי,ההתנעות יותר קשות בהתנעה עדיף שהמצבר יהיה כמה שיותר מלא, אחרי 3 שנים באמת היכולת שלו יורדת,זה לא אומר שאי אפשר לסחוב איתו עוד שנה שנתיים אבל זה בדיוק כמו צמיגים...גם צמיגים אפשר לסחוב איתם 4-5-6 שנים,האוטו ייסע, השאלה איך... עד שיום אחד בבוקר בדיוק כשאתה צריך לנסוע דחוף-אז,הרכב לא מניע,אז גם בשביל למנוע תופעות מסוג זה עדיף להחליף לפני שהמצבר מת לגמריי...

חוץ מזה שהחורף קרב וידוע שיותר קשה להניע בחורף,אני רוצה לראות מצבר בן 4 שנים שכשבעליו מגיע בבוקר להניע,נותן כמה סטארטרים והרכב לא מניע...מחכה טיפה ,נותן עוד כמה סטארטרים ואז לאט לאט כבר אי אפשר לתת יותר סטארטר כי המצבר חלש...

×
×
  • תוכן חדש...