Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7952 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הוא בקושי סוגר 60 (לא עשו לי הגבלה בהרצה ואמרו לי שהוא מגיע לסביבות ה60-65)

מישהו יודע איזה טיפול אפשר לעשות לו? כי כל התומקארים שאני מכיר מגיעים ל75... (אני מדבר על תומקאר מנוע kohler 750 סמ"ק)

פורסם

שלום

למרות שלא אוהבים כל כך את הילדים עם התוםקארים פה אז אני יסביר לך!

 

1:כשאר מוצאים תוםקאר חדש מהחברה הוא נוסע עד 60 גג שבגגות

2:אתה בוחר איזה סוג הרצה לעשות למנוע אם תשמור עליוא ו לא זה תלוי בך

3:לאחר מכן אחרי מ\הטיפול 50 שעות התוםקאר אמור להיות יותר חזק מבחינת כוח אך לא מבחינת מהירות

4:כשאר תגיע ל60 שעות תקנה ווריאטור ספור ותסע 68 וצפונה כלומר 68 מינימום עד 80 אפילו אפשר להגיע

5: אם קנית תוםקאר בשביל מהירות עשית טעות ידידי היקר

6:עדיף גם שתיהיה לך רצועת דייקו מחוזקת בעלת שיניים משני הצדדים לתוספת כוח ומהירות

 

יום טוב

proud to be a mini 2006 owner

פורסם
שלום

למרות שלא אוהבים כל כך את הילדים עם התוםקארים פה אז אני יסביר לך!

 

1:כשאר מוצאים תוםקאר חדש מהחברה הוא נוסע עד 60 גג שבגגות

2:אתה בוחר איזה סוג הרצה לעשות למנוע אם תשמור עליוא ו לא זה תלוי בך

3:לאחר מכן אחרי מ\הטיפול 50 שעות התוםקאר אמור להיות יותר חזק מבחינת כוח אך לא מבחינת מהירות

4:כשאר תגיע ל60 שעות תקנה ווריאטור ספור ותסע 68 וצפונה כלומר 68 מינימום עד 80 אפילו אפשר להגיע

5: אם קנית תוםקאר בשביל מהירות עשית טעות ידידי היקר

6:עדיף גם שתיהיה לך רצועת דייקו מחוזקת בעלת שיניים משני הצדדים לתוספת כוח ומהירות

 

יום טוב

צודק.

 

ווריאטור ספורט יפתור לך את הבעיה.

 

חוצמזה הכיף בתומקאר זה הסיבובים והשטח ולא המהירות הסופית שלו, כי בזה הוא באמת מאכזב.

פורסם

אבל זה די מבאס שחבר שלי נוסע בריינג'ר ומשאיר אותי בעשן... ובשטח- מישהו מכיר שטח טוב אבל בלי חול כי תומקאר מתחפר בקלותת! ואני אוהב את הסיבובים(עשיתי גם כמה צלחות במרחב עפר)...

תודה רבה על התגובותתת...

ואני לא מהאלה שעושים בלאגן עם התומקאר... אני פשוט בן 16 וצריך להגיע ממקום למקום לא ב2אוטובוסים....

פורסם

הוא מתחפר בקלות בגלל:

 

א) אין לך ניסיון בנהיגת שטח שזה מכריע את הכף.

ב) בשטח חולי עדיף שהכלי יהיה זריז בשביל שתהיה לו תנופה דבר שאין כול כך לטומקאר, וגם אין לך נעילת דיפרנציאל כמו שיש לחבר שלך עם הריינג'ר.

 

אבל בכול זאת התומקאר יציב בטירוף ובגלל זה הוא כזה כיפי - לי היה רינג'ר שהיה טיל והיה חזק מאוד בשטח - יותר מטומקאר, אבל חבר שלי עם טומקאר עשה לי סיבוב ונהנהתי הרבה יותר.

 

שוב הטומקאר זה כלי יציב מאוד ! ( לעומת הריינג'ר בכלל אין להשוות) תנצל את זה (אבל אל תגזים, המון טומקארים התהפכו לי מול העיניים).

 

אז תהנה וסע בזהירות.

פורסם

אני וחבר שלי חוזרים הביתה בכניסה לסביון מיהוד יש כיכר גדולה אחרי הכיכר בכיוון הנגדי אנחנו רואים תומקאר על המדרכה -גובה המדרכה ב10 ס"מ-משהו מטורף עשו שם המועצה.... התומקאר היה על המדרכה בתוך גינה עם טוף-ישר חשדתי שהוא גנוב או משהו-עוצרים את הרכב ושומעים בכי-רצנו לשם-מה אנחנו רואים?? ילדה חמודה בת

כ16 מפוחדת-מסתבר שהיא ניסתה להאט את הכלי בכניסה לכיכר הכלי לא האט-נתקע לה הכבל גז!,בתוספת לכך שבכיכר היו מים, הברקס לא שמע לה וכשהיא ראתה שהכלי במסלול התגשות עם המדרכה היא קפצה ממנו! :shock:

סוף סיפור-התומקאר היה בדיוק יומיים על הכביש חדש לגמרי-אבא שלה הצליח זמנית להתגבר על הבעיה לקח את הכלי הביתה-מסתבר שהוא נוסע אבל לא נראה לי שהוא יצא נקי מהנזקים נראה לי שהגיר נדפק ועוד כמה מערכות... הוא אמר שהוא יידבר איתם... מזלם שזה לא הכלי שלי היו רואים תביעה שלא חלמו עליה!

בקיצור הכלי הזה הוא לא משחק אלא קומבינה חלמאית של משרד הרישוי שאישרו לדבר כזה לעלות על הכביש-תזכרו-רכב שטח הוא אולי טוב בשטח אבל בכביש האחיזה שלו ירודה-התייחסו לכך בהתאם-אני שמעתי כבר על לפחות נער אחד שמת בתאונה עם תומקאר.

רועי

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

שלום

 

סתם כמה דברים שמעצבנים אותי

 

1:ריינגר לא בהכרח יותר מהיר מתוםקאר!

2:לרוב לריינגר יש פתיחות יותר חזקות

3:היציבות והבטיחות של תוםקאר לוקחלים כל ריינגר

4:התוםקאר חזק בסיבובים ובשטח כל עוד כמובן זה לא בים

5:לתוםקאר יכולות מדהימות שאין בריינגר כגון עליות בעל שיפוע וכו וכו

6:לתוםקאר יש אחיזה נהדרת הן בכביש או בשטח,אומנם הוא בנוי לשטח אך משנת 2002 הבינו החברה שיותר נמשתלם למכור לילדים לכביד!

7:אחי קנית תוםקאר תהנה ממנו אז חבר שלך יותר מהיר אז מה!

8:לפחות אתה תזיין יותר ממנו!:-P:-)

 

9:לי היה תוםקאר שנסע 80 לא היו לי איתו בעיות מעולם!

10: דבר איתי בפרטי תקבל מקומות עם שטח טוב

 

11 :אף אחד לא מת עד היום בגלל התוםקאר!!הייתה תאונה קטלנית בהרצליה עם ריינגר אבל בחיים לא מת מישהו בתוםקאר!!!

proud to be a mini 2006 owner

פורסם

לפני שנה וחצי ילד נהרג בתוך ריינג'ר

לאחר שנתן לחבר שלו (שלא היה לו רשיון לזה) לנהוג על הכלי בדיונות

הם עשו פירפורים

הריינג'ר התהפך, פגע לבעלים של הריינג'ר שהיה בפנים בראש

והרג אותו במקום.

זה לא משחק הדבר הזה תזהרו!

הנה לכם לינק לאתר ההנצחה של הבחור.

http://www.maromeliahu.up.co.il/

Skoda Fabia 1.2TSI Sportline 2010

פורסם

טום קאר וריינג'ר הם סוגי טרקטורונים

 

שבעיקר משתמשים בהם בקיבוצים ומושבים ולפעמים פטרולים של המשטרה במקומות

שמכוניות לא יכולות לנסוע כראוי.

 

בעיקרון במדינתו החביבה אפשר לנסוע בהם על כבישים עירוניים

מגיל 16 אם אני לא טועה.

רק תצטיידו באטמי אוזניים כי זה לא חוויה.

אה.. ואל תאכלו לפני

Skoda Fabia 1.2TSI Sportline 2010

פורסם

התומקארים\ריינג'רים\מיולים נחשבים לרכבים חקלאיים אז ההגבלות שלהם הם רישיון מגיל 16 ונסיעה בדרכים עירוניות.

 

אני שמעתי על הרבה יותר תאונות של ריינג'רים מאשר של תומקארים(בעצם על תאונות של תומקארים לא שמעתי).

 

לריינג'רים ולמיולים יש נטייה גדולה להתהפך בסיבובים, ובדרך כלל אלה שעושים את התאונות הם ילדים שמאבדים שליטה בכיכרות\סיבובים...ולכן רבים מעדיפים את התומקאר בגלל יתרון הבטיחות.

 

אישית אני הייתי מעדיף את התומקאר על פני הריינג'ר למרות יתרון המהירות...

 

 

אדם.

פורסם

שוב פעם באים לכאן ילדים עם מכסכות דשא?!

לא נמאס???

"אני לא מישתולל" "חברים שלי רגועים" ועוד סיפורים ומעשיות...

העיקר "אני רוצה להעלות את המהירות של הטום קאר שלי"... אתה לא חושב שאם המתכננים בנו אותו שיסע 60 יש סיבה?! אולי אתה, בן 16, יותר חכם, הרי סיימת פקולטה להנדסת מכונות בטכניון, לא?!

 

עוד חודש ניקרא כאן איזו הודעה בסיגנון "ניכנסתי במישהו, הוא נסע בכיכר, אני באתי אל הכיכר, אבל ביגלל שהוא נסע לאט מידי ניסיתי להיכנס לפניו, הרסתי לו את האוטו ואין לי ביטוח, מי אשם?"

 

תחסוך לנו את זה, OK? אל תחפש קומבינות, סע בזהירות, וכמו שאמרו כאן אנשים, הכלי הזה הוא כלי רכב לשטח, זה שמותר לו לנסוע על הכביש זה לא אומר שהוא מיועד לזה!!!

ועוד דבר, סע בזהירות, זה שאבאל'ה קנה לך כלי רכב חדש בגיל 16 לא אומר שיש לך זכויות מיוחדות בכביש, להפך! תעשה דברים בהיגיון, תחשוב, ותפנים... חבל להיות עוד מיספר בסטטיסטיקה...

אתה נוסע בכלי רכב בלי הגנות מיוחדות, אם יכנס בך רכב אחר, אתה בצרה. שם לב, וקח את מה שנאמר כאן "ברוח למידה" ולא "ברוח קרב"...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7952 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...