Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4890 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכשתי את הרכב הנ״ל שבוע שעבר והשבוע אני רוצה לעשות לו יישור קו.

הרכב עבר 311k והיה מטופל במוסך מורשה בתל אביב ולא עשה טיפול כשנה.

מה מומלץ להחליף או לבדוק?

איזה שמן ונוזל קירור מומלצים?

VW MK5 Golf 2.0TDI

פורסם

ממליץ לך לבדוק את הסטוריית טיפולים במוסך הזה (אתה בתור הבעלים תוכל לברר בעצמך). אולי תוכל לחסוך בעזרת זה (שתדע מה בוצע) גם קצת כסף.

אם הרכב עבר בדיקה לפני קנייה, תראה מה נאמר שם של על הליקויים (ותתייעץ עם מוסך, כי חלק בטח זה כסת"ח).

כעיקרון, מה שצריך לבצע בכללי - החלפת שמנים ופילטרים, בדיקת בלמים, בדיקת חגורות , התחברות לסורק (לראות שאין תקלות כלשהן), איתור נזילות אם יש (על ליפט).

alfa 156 2.5.

פורסם

גש למוסך רון ותבצע טיפול מקיף שיחסוך לך כסף בהמשך.אל תחסוך שאני קונה רכב ויודע שהוא יהיה להרבה זמן אני משקיע חד פעמי סכום גבוה אבל יודע שלא חסכתי

פורסם

הבדיקה והטיפול בוצעו ויבוצעו ע״י המוסך של אבא שלי שמתמחה בקונצרן.

רציתי רק לדעת מה הנוזלים המומלצים למלא ועל מה לשים דגש.

לגבי מוסך רון - מחוות דעת שקראתי עליו רציתי ללכת אליו אבל יש לי את המוסך של אבא שלי. בגל מקרה טוב לדעת על מקום מקצועי ברמה גבוהה לכל מקרה שלא יקרה.

VW MK5 Golf 2.0TDI

×
×
  • תוכן חדש...