Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4952 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

אני שוקל לכפות את הדשבורד שלי בעור.

מעין פרוויקט DIY.

מקסימום לא יצא טוב (:

חייבים לנסות כדי לדעת...

 

היכן ניתן לרכוש יריעות עור (או חומר אחר שנראה טוב)?

 

תודה מראש על כל עצה!

פורסם

לפני שאתה רוכש עור תבדוק איך אתה מצמיד את זה לפלסטיק.

תבדוק איך אתה עושה מעבר מקצה העור לפלסטיק- צריך תפירה בקצוות על מנת שיתן מראה יפה ולא זרוק.

תחשוב מה שמש קיצית תעשה לעור- התפשטות וכיווץ (אם בכלל) ומה המענה שלך לנושא הזה.

מה תדירות הטיפול בעור בימי קיץ חמים וחשיפה מרובה לשמש.

 

תחקור קצת לפני שאתה קונה על מנת לא להתבאס על הפרוייקט.

פורסם

לא כדאי לך לעשות דבר כזה אם אין לך נסיון בו,אתה סתם תהרוס את הדשבורד.

איך אתה מתכוון להדביק את זה?

אתה מפרק את הדשבורד?

מה עם כריות אוויר?

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

מה דעתך על מדבקות קרבון?

החומר עולה גרושים (בהזמנה מאיביי) והתוצאות לא רעות בכלל- תראה תמונה:

(הקרדיט לתמונה לאתר של שי סבג התותח-http://www.shaycarbon.interclick.co.il/default.aspx) .

שלא תחשוב שתגיע לתוצאות כמו שלו בניסיון ראשון.

תקנה כמה גלילים:lol: . שיהיה לך להתנסויות. תתחיל ממשטחים ישרים וריבועיים, תלמד את החומר.

יש מליון סרטים ביוטיוב, וגם כמה פרויקטים פה בפורום. תריץ חיפוש.

קרבון.jpg

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

×
×
  • תוכן חדש...