Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו קנגו 2002, בעיה בהנעה


REOGLA
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4526 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

הבעיה התחילה כשהמסך של הDVD נישאר דלוק 3 ימים ברצף. גמר את המצבר( 60 אמפר זרם התנעה 560 ).

 

הזמנתי שירותי דרך. הוא אמר שהמצבר כבר סיים את חייו, והיה לי מצבר (60 אמפר זרם התנעה 350 ),המכונאי אמר שזה לא מספיק אך יעשה את העבודה. האוטו לא הצליח להניע אז הוא לקח דאודוראנט וריסס בתוך סעפת יניקת האויור.

אחרי פעמים הניע.

טוב המצבר נטען.

אני מכבה את האוטו, מניע הכול טוב.

הלכתי הביתה, חזרתי כעבור 3 שעות. מנסה להניע: יש סטרטר (שלפעמים נעצר כיאלו קרה משהו במנוע אבל זה לא זה).

בדקתי חשמל למשאבה: מגיע. אז אמרתי ננסה כמו המכונאי, נשים דאודוראנט. ורק ככה האוטו כן מניע.

מה הבעיה ?

ואחר כך מה הפתרון?

הודה לכל מי שיכול לעזור.

ויש לי עוד בעיה מוזרה אך ורק בהילוך שני: יש כמו שחיקה כזאת של הילוך במשהו. זה נשמע כיאלו זה מתחת לאוטו הרעש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האוטו לא היה מניע. חשבתי שזה היה מצבר כי אמרו לי פה שהמצבר לא מתאים.

אז הלכתי וקניתי מצבר שנפ 72 אמפר ב700 שקל.

והפלא - האוטו עדין לא הניע.

הזמנתי מוסכניק, שהגיע ובדק את הבעיה.

הוא לקח פלוס מהמצבר ונתן ישר למצת חימום. והוא חיבר רק למצת האחרון, זה שליד פתח מילוי השמן. ואז האוטו הניע מיידית.

הוא טען שבגלל שהחלפתי משאבת סולר זה עושה את הבעיה הזאת.

 

וממליץ לשים ממסר עם מתג, שיבצע הפעלה יזומה של מצתי להט. לפני שאני מניע ללחוץ לספור עד 5 ולהניע.

 

1 זה יעשה נזק למערכת?

2 אין דרך לתקן את המערכת או שזה הפיתרון הכי טוב? או זול?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

הפתרון שהמוסכניק הציע לך יעבוד אבל ברור לך שזה לא פתרון לתקלה אלא פשוט דרך לעקוף אותה.

יש לבדוק מדוע המצתי להט לא מקבלים אות לעבוד. יש הרבה רכיבים בדרך שיכולים לגרום לתקלה ולכן צריך לפנות אל מוסך שמתמחה בדיאגנוסטיקה ברכב הזה.

מאיזה אזור אתה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפיוזים שנמצאים בתוך הרכב תחת להגה תקינים אבל אילו שליד המצבר אני לא יודע איך בודקים אותם

אני מבית שאן ואין אצלנו מוסך כזה ניראה לי ויש אחד שניראה ותיק בחשמל רכב והוא לא רוצה להתעסק ברנו

וגם האיש שהבאתי אמר שהוא לא מתעסק בחשמל רכב במכוניות צרפתיות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חשמל במכוניות צרפתיות זהו נושא כאוב במיוחד(גם לי אישית), אם אני לא טועה הפיוז הרלוונתי יושב ליד המצבר, אתה בודק אותו בדיוק באותו אופן כמו פיוזים רגילים, או באמצעות בדיקה ויזואלית או באמצעות רב-מודד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי העובי, אני לא בטוח, מצד אחד המצתים הם צרכני חשמל לא קטנים אבל מהצד השני הם אמורים לעבוד רק במשך כ-3 שניות כל פעם.

 

עד כמה שאני זוכר, המצתים מחוברים בזוגות ב-2 מעגלים נפרדים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
לגבי העובי, אני לא בטוח, מצד אחד המצתים הם צרכני חשמל לא קטנים אבל מהצד השני הם אמורים לעבוד רק במשך כ-3 שניות כל פעם.

 

עד כמה שאני זוכר, המצתים מחוברים בזוגות ב-2 מעגלים נפרדים.

בא החשמלאי שם חוט ישיר רק למצת אחד והאוטו מניע. אחרי כמה שניות של גז הוא עומד בניוטרל. ניראה לי שלא כל המצטים מקבלים מתח, או שגם אחד זה סבבה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סבבה זה לא, אבל המנוע יכול להניע עם שני מצתים פועלים ושניים לא.

 

כלומר תחילה רק שני צילינדרים מתחילים לעבוד, והם "סוחבים" את השניים האחרים. המנוע מניע אבל רועד ומעשן. לאחר כמה שניות עקב הלחץ שנוצר, גם בשני הצילינדרים הנוספים הטמ' תעלה לכזאת שמאפשרת הצתת סולר, וגם הם יתחילו לעבוד.

 

 

גם אני זוכר שמצתי להט מחוברים בזוגות.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סבבה זה לא, אבל המנוע יכול להניע עם שני מצתים פועלים ושניים לא.

 

כלומר תחילה רק שני צילינדרים מתחילים לעבוד, והם "סוחבים" את השניים האחרים. המנוע מניע אבל רועד ומעשן. לאחר כמה שניות עקב הלחץ שנוצר, גם בשני הצילינדרים הנוספים הטמ' תעלה לכזאת שמאפשרת הצתת סולר, וגם הם יתחילו לעבוד.

 

 

גם אני זוכר שמצתי להט מחוברים בזוגות.

אז מה לעשות לחבר את כל ה4 לכבל שנותן להם מתח ישיר מהמצבר ויש לי מתג אני לוחץ 6 שניות ומניע

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...