Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5003 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי לפני כמה חודשים 307XT אתמול גילינו נפיחות בצמיג הקדמי מה ששלח אותנו להחליף צמיגים אבל העלה תגליות ושאלות:

  1. לפי מה שאני יודע מידות הצמיג שאמורות להיות ברכב הזה הן R15 65/195 מה שיש ברכב הזה בפועל זה R16 55/205 האם מישהו יודע להסביר לי אם אני טועה?
  2. מה המשמעות מבחינת לחצי אויר?
  3. מה המשמעות מבחינת עלויות דלק?(לפי מה שאני יודע צמיג רחב יותר גורר עלות דלק גבוהה יותר).
  4. מה המחיר לצמיג איכותי במידה כזו?

פורסם

לא בטוח שאתה טועה - תבדוק ברשיון הרכב מהן המידות של הצמיגים הרשומות בו (ייתכן ו"עלו" במידה - אבל זה דבר שצריך לאשר כמובן במכון רישוי ולעדכן ברשיון הרכב, כמובן - במידה ומידת הצמיג אכן מאושרת לרכבך).

כעיקרון - צמיג ברוחב יותר גדול - אמור לאחוז יותר טוב את הכביש, על חשבון צריכת דלק יותר גבוהה.

alfa 156 2.5.

פורסם

1. בדרך כלל יצרן הרכב מאשר מס' מידות חוקיות. בדוק מה רשום בספר וברשיון הרכב.

2. אם המידה חוקית אז בספר הרכב תמצא מהו לחץ האוויר המתאים.

3. צמיג רחב יותר -> שטח מגע גדול יותר -> חיכוך גדול יותר -> צריכת דלק גבוהה יותר. זו לפחות התיאורייה שמאחורי הפיזיקה. בפועל תמצא שכמעט ואין הבדל.

4. סקר שוק.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

מתעלק על השרשור

שאלה לג.מ פורטל או כל אחד שיכול לעזור.

מחפש רבעיית 8 פליי215X14C

למרצדס מסחרי.

אני יודע שקומהו מיצר את המידות האלו אך לא הצלחתי להשיג עדיין במחיר סביר.

 

תודה

ערן

פעם הייתי קופץ מהגשר ואז מתחיל לבנות את הכנפיים

אני עדיין כאן,אז בטח הצלחתי לא רע...:roll:

 

היום כבר בגרתי..אני מייבא כנפיים מאיביי :wink:

פורסם
8).0.. אף אחד לא יודע?

פעם הייתי קופץ מהגשר ואז מתחיל לבנות את הכנפיים

אני עדיין כאן,אז בטח הצלחתי לא רע...:roll:

 

היום כבר בגרתי..אני מייבא כנפיים מאיביי :wink:

×
×
  • תוכן חדש...