Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5047 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

טוב, מתישהו הייתי חייב לפתוח פה חשבון, חבל שזה למקרה כזה.

אני נהג חדש, בן 23. בתחילת דרכי נהגתי על הפולו הישנה של המשפחה מ2001... ולה לא גרמתי נזק. אבא שלי החליט להחליף את האוטו בפולו 2012 לפני שבוע - וכמובן, דווקה איתה עברתי את הדפיקה הראשונה שלי.

 

לפני שאתם שואלים - ברור שאבא שלי יודע מזה, דווקה לקח את זה ממש בקלילות ואמר לי שזה קורה לכולם. הוא לא מעוניין לתקן את זה כי מפי דבריו, דפיקה ראשונה לא מתקנים, אפילו אחרי שאמרתי לו שאני אשלם על זה. לי בכל אופן זה מאוד מפריע והייתי רוצה לדעת כמה בערך יעלה לתקן נזק מסוג זה.

 

מצרף תמונות של הדפיקה... אני ממש (אבל ממש [אבל ממש ממש]) לא מומחה, אבל זה נראה לי נזק של פחחות + קצת צבע (קיים כזה דבר קצת צבע בכלל? או שאם צובעים אז... צובעים את הכל?)... יש מצב שזה באיזור ה500-800 שקל?

 

תודה רבה רבה לכל העונים!

 

התמונות כלולות באלבום תמונות בכתובת הבאה: imgur.com/a/uloaO#0

פורסם

דבר עם יעקב אלטר אני גם קיבלתי דפיקה בפולו שלי, ואחרי טיפול שלו זה נראה כמו חדש, הבן אדם אומן ומתמחה בתיקני מכות כאלה.

מצורף לינק לעמוד הפייסבוק שלו, עם תמונות של הרכב שלי לפני ואחרי:

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.236973539738417.33791.186091968159908&type=1

 

לגבי מחיר זה תצטרך לקבל הצעה ממנו, ואם הוא לא עונה אז כנראה הוא מפוצץ בעבודה תמשיך לנסות, מומלץ בחום.

פורסם
זה ממש בקטנה. תשאיר את זה למזל...

 

אתה לא הראשון שאומר לי את זה... אבל מה אני יכול לעשות, זה האוטו הראשון שגם אני אחראי עליו, וכל פעם שאני נכנס פנימה הדבר היחידי שאני יכול לחשוב עליו זו הדפיקה הקטנה והמעצבנת הזו.

 

הלוואי והייתי יכול לשחרר :oops:

 

דבר עם יעקב אלטר אני גם קיבלתי דפיקה בפולו שלי, ואחרי טיפול שלו זה נראה כמו חדש, הבן אדם אומן ומתמחה בתיקני מכות כאלה.

מצורף לינק לעמוד הפייסבוק שלו, עם תמונות של הרכב שלי לפני ואחרי:

לגבי מחיר זה תצטרך לקבל הצעה ממנו, ואם הוא לא עונה אז כנראה הוא מפוצץ בעבודה תמשיך לנסות, מומלץ בחום.

 

שלחתי לו הודעה בפייסבוק עם התמונות, אני מקווה שהוא יוכל לשלוח לי הצעת מחיר. אם לא נרים טלפון ואולי נארגן ביקור... תודה רבה בכל מקרה.

 

יש מצב אתה שולח לי (כאן או בפרטי) כמה עלה לך הטיפול?

פורסם

אם אבא שלך אמר שזה בסדר ולקח את זה בקלילות כרגע תעזוב את זה.. אם אתה רוצה להשקיט את המצפון פשוט תבדוק מה חסר ברכב .. (רמקולים טובים יותר , כל מיני תוספות)

אבל בכל זאת תעשה בדיקה תראה כמה יוצא , אבל אל תהיה לחוץ לתקן רק בגלל שכביכול זו "אשמתך".

פורסם
אם אבא שלך אמר שזה בסדר ולקח את זה בקלילות כרגע תעזוב את זה.. אם אתה רוצה להשקיט את המצפון פשוט תבדוק מה חסר ברכב .. (רמקולים טובים יותר , כל מיני תוספות)

אבל בכל זאת תעשה בדיקה תראה כמה יוצא , אבל אל תהיה לחוץ לתקן רק בגלל שכביכול זו "אשמתך".

 

הדבר היחידי שחסר מבחינתי ברכב זה מחשב דרך, ובשביל זה הזמנתי ODB משדר בלוטוט וקניתי את האפליקציה "Torque" לפלאפון :)

 

נראה כמה ירצו על התיקון, אני מקווה שיהיה סביר...

×
×
  • תוכן חדש...