Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5113 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאח שלי יש פונטו 2001 כזאת, כמה שהיא שמורה כל כמה זמן לא עובד החלון של הנהג, באזעקה מתחילה לפעול בלילה סתם, הסטרטר מת.. זה דברים קטנים מהזמן האחרון שסידרנו בבית בזול, אבל אם היינו הולכים למוסך על זה - היה עולה הרבה כסף סתם.

 

לי יש את הפנדה שעולה בערך כמו הגטס שלך, פה אין תקלות מוזרות כי זה כבר 2006, אין מה לעשות החשמל מתחיל לעשות בעיות אחרי 10+ שנים...

אצלי אין ביטוח מקיף, פשוט לא משתלם. גם אחרי שנה-שנתיים המחירון כבר יהיה מתחת ל20 אלף, אז הביטוח שלי הוא החסכון בבנק, אם יקרה משהו אני יקנה פנדה אחרת, עדיף לי לפי דעתי.

 

אתה יכול לעשות החלפה "ראש בראש" עם פנדה ידנית, תקבל חסכון בדלק, ואוטו קצת הרבה יותר נוח מגטס, אבל לא יהיה לך את הרווח של ההפרש במחיר.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

תודה רבה לכולם על העצות

ועל שהארתם את עיני

 

כנראה מה שאעשה זה פשוט לוותר על הביטוח המקיף ולחדש ביטוח חובה+ג'

 

לפי בדיקה במחשבון ביטוח ביד2 יוצא לי עלות של 2680 ש"ח לביטוח חובה (רשום על 2 נהגים) + 1900 ש"ח ביטוח ג' עם תוספות (גרירה וכו', לא הבנתי איזה תוספות ולמה זה כ"כ יקר 1900 ש"ח ביטוח צד ג' או שאני טועה וזה המחיר.

בכל מקרה לסה"כ יוצא כ4600 ש"ח בחישוב גס

לעומת 7300 ש"ח ביטוח חובה+מקיף וצד ג'.

הפרש של 2700 ש"ח בשנה

×
×
  • תוכן חדש...