Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5115 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי שברולט אופטרה 5 דל' היום בבוקר אני מכניס את המפתח לסוויץ לוחץ ברקס ומנסה להעביר את ההילוך מ-P ל-D.

 

אבל משום מה המוט של ההילוכים לא רוצה לזוז! גם לא בכוח!

 

מה הסיבה שהידית נתקעת?

 

 

 

(לפני כמה ימים נדלקה לי נורה בצורת מנוע מחר אני הולך למוסך אני לא יודע אם זה קשור לידית ההילוכים)

 

 

תודה.

פורסם

יש חור כזה ליד התיבת הילוכים הכנסתי לשם מפתח והידית השתחררה!

 

זה מסוכן לנסוע ככה? או שאין בעיה...

פורסם

כשלוחצים ברקס הסוויץ בדוושה משחרר את הפין בידית

זה נועד בשביל לוודא שהנהג לוחץ ברקס ולמנוע אסון לדוגמא אם מישהו באוטו הזיז את הידית באופן לא רצוני

פתח מאפרה או נשען או ילד שמשחק בידית

אז בקיצור לא יקרה כלום בזמן הנהיגה

אבל תבדוק שלא השתחרר החוט מהסוויץ בדוושה לפני שאתה שובר משהו או משלם למוסך

בהצלחה

פורסם
ברשותי שברולט אופטרה 5 דל' היום בבוקר אני מכניס את המפתח לסוויץ לוחץ ברקס ומנסה להעביר את ההילוך מ-P ל-D.

 

אבל משום מה המוט של ההילוכים לא רוצה לזוז! גם לא בכוח!

 

מה הסיבה שהידית נתקעת?

 

 

 

(לפני כמה ימים נדלקה לי נורה בצורת מנוע מחר אני הולך למוסך אני לא יודע אם זה קשור לידית ההילוכים)

 

 

תודה.

היי,

ככל הנראה יש תקלה בסולונואיד הנועל את ידית ההילוכים

ניתן לשחרר אותו ידנית על ידי הכנסת מפתח לחריץ הנמצא בבסיס ידית ההילוכים תוך העברתה לניוטרל ולאחר מכן להניע ולשלב להילוך, יכול להיות שזה קשור גם למנורת התקלה-צריך לבדוק במוסך

 

גיא משברולט

×
×
  • תוכן חדש...