Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יעוץ ועזרה בהתקנת פורק לחץ בסיאט לאון 1.8TSI 2011


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4950 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום לכל חברי הפורום,

החלטתי להתקין פורק לחץ לנסיכה שלי (הרכב כמובן :) )

הרכב הוא סיאט לאון 2011 מנוע 1.8 TSI אוטומטי DSG הבנתי שאני צריך פורק 50/50 משהו כזה והומלץ לי על חברת HKS

 

כעת מספר שאלות:

1.האם אני באמת צריך פורק מסוג 50/50?

2.האם החברה שהומלצה לי היא טובה? האם יש עוד חברות מומלצות? (מתכוון לרכוש ב- eBay כנראה)

3.האם פורק לחץ גורם לנזק כל שהוא? ירידה בביצועים? עלייה בביצועים?

4.האם יש מישהו שכבר התנסה בהתקנת פורק בסיאט לאון?! אם כן איזה הוא התקין?

5.האם זה בעיה שהרכב הוא לא ידני או אין קשר בין הדברים?

 

תודה מראש לכל העוזרים

בברכה וחג שמח

שלומי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שאתה צריך זה את הספייסר לפורק עצמו, בד"כ על הרכב הזה הולך הספייסר של פורג' שנותן פריקה מלאה חיצוני אם אני לא טועה,ולא צריכה להיות שום בעיה עם ההתקנה שלו. לחבר יש אותו מותקן בשילוב סטייג' 2 והוא מאוד מבסוט!

:evil:LEON CUPRA 2011 ,GIAC STAGE 1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפורק המקורי של הרכב הוא מעולה ואין צורך להחליף אותו, אני מצטט חכמים ממני.

לי אישית יש את הספייסר ברכב, התקנה של רבע שעה ללא כל בעיות וסיבוך.

 

מורכב על הרכב (לאון mk2) כבר שנה ללא בעיות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...