Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5312 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אגב....

מה זה? הכוונת של הרובים בgreen hornet?

 

attachment.php?attachmentid=267081&d=1322845254

 

הכוונת זהו סמל שמותקן בפורד קומט S22 על הכנף הקדמית בצד ימין ושמאל.

צביקה מרגלית

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

היי לכולם!

אסתי,אנריקה, ברלה, תזמורת הג'אז וכל מי שעזר לארוע.תודה על מפגש מדהים במקום יפיפה,סדר מופתי ותכנון של כל פרט מראש היוו את המפתח להצלחת המפגש.

נוכחתו של כבוד ראש העיר מר עדי אלדר העניקה למפגש הרבה כבוד.

ידידיי היקרים,העוגה שהכנתם עבורי ריגשה אותי מאוד.הענקת העוגה זה ע"י ראש העיר הייתה מחווה יוצאת דופן עבורי ועל כך הרבה הרבה תודות.

תודה לעיריית כרמיאל על העזרה והתמיכה לסניף כרמיאל והגליל של מועדון החמש.

תודה לסניף הצפוני של מועדון החמש בניצוחו של עדי על ההגעה לארוע,תודה לחברי מהמרכז והדרום(צביקה מאשקלון)שהגיעו לחגוג איתנו!!

תודה לחברנו השקדן דן גדרון על התמונות הנפלאות,תודה לכל האחרים המשקיעים בנושא.

להתראות בקרוב.

נחום

I am a strong believer in luck and I find the harder I work the more I have of it... Benjamin Franklin

פורסם

ואווווווווו

"דמעות, דמעות, חונקות את גרוני" הגששים.

אני רואה את התמונות...

...ואני מקנאהההההההה

שוב לא "השווצתי" עם פג'ו שלי בכרמיאל.

אני רואה את משפחתי המורחבת והמצומצמת ואני לא שם :cry:

גידרון תודה על התמונות המדהימות. יונתן תזהר!!!!!!!!!

רק מה בתמונות של האדומים והכחולים היה חסר משהו :cry:

אני כל כך מצטערת שלא יצא לי לפגוש אותכם משפחתי המורחבת. ואני כבר מתגעגעת למשפחתי המצומצמת, גם אותכם לא ראיתי מזמן. תסלחו לי נכון?

צביקה, גאה בך!

ולך נחום לא יזיק שוב מזל טוב נכון? אז המוןןןןןןןןןןןן מזל טוב.

שבוע טוב לכולם.

אוהבת אותכם

עידית בן הרוש

פורסם

הי עידית

חבל שלא היגעת,רק את ברק שלך היה חסר כאן,אפילו את השטיח אדום היתה לכבודך

את בוכה על המשפחת המורחבת,ומה עם המישפוחה מי כרמיאל?? אנחנו לא מישפוחה:-(

בפעם הבא תודיעי לי ככה אני לא פותח את השטיח:wink:

אנריקה

 

 

 

"דמעות, דמעות, חונקות את גרוני" הגששים.

אני רואה את התמונות...

...ואני מקנאהההההההה

שוב לא "השווצתי" עם פג'ו שלי בכרמיאל.

אני רואה את משפחתי המורחבת והמצומצמת ואני לא שם :cry:

גידרון תודה על התמונות המדהימות. יונתן תזהר!!!!!!!!!

רק מה בתמונות של האדומים והכחולים היה חסר משהו :cry:

אני כל כך מצטערת שלא יצא לי לפגוש אותכם משפחתי המורחבת. ואני כבר מתגעגעת למשפחתי המצומצמת, גם אותכם לא ראיתי מזמן. תסלחו לי נכון?

צביקה, גאה בך!

ולך נחום לא יזיק שוב מזל טוב נכון? אז המוןןןןןןןןןןןן מזל טוב.

שבוע טוב לכולם.

אוהבת אותכם

עידית בן הרוש

BMW 1502 :beerchug::**,FIAT 128- '79 **RAMBLER AMERICAN 1964:sissies:** ENRIQUE ZAYFERT ** KARMIEL **

 

פורסם

אנריקההההההה

תודהההההה

אתה כבר יודע לא? אתה המשפחה. (סליחה לפורום הייתי חייבת ה' גדולה)

אתה מדהים ואני מתגעגעת.

אני ממש לא צריכה שטיח אדום.

כחול כןןןןןןןןןןןן חחח

עידית בן הרוש

פורסם

עוד תמונות שני מוסטנג אחד שנת 60 השני 69 חחחחחחחחחח

4.12.11 מפגש כרמיאל 028.jpg

4.12.11 מפגש כרמיאל 031.jpg

4.12.11 מפגש כרמיאל 035.jpg

4.12.11 מפגש כרמיאל 046.jpg

4.12.11 מפגש כרמיאל 040.jpg

4.12.11 מפגש כרמיאל 056.jpg

4.12.11 מפגש כרמיאל 063.jpg

4.12.11 מפגש כרמיאל 032.jpg

BMW 1502 :beerchug::**,FIAT 128- '79 **RAMBLER AMERICAN 1964:sissies:** ENRIQUE ZAYFERT ** KARMIEL **

 

פורסם

אנריקה ,

תמונות יפות יפות , ובעצם לא רק ,

יש לכם גם יפיפיות בכרמיאל :-)

 

ושוב כבוד ותודות לנגנים הצעירים שהנעימו לנו מאוד .

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור


×
×
  • תוכן חדש...