Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8032 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השאלה היא בעצם של חבר שלי.

 

יש לו באוטו מגבר 4 ערוצים (החברה לא חשובה)

אליו כרגע מחובר זוג קומפוננטים(כל אחד לערוץ)

וסאב שמחובר בגישור ל 2 הערוצים הנוספים.

עכשיו השאלה שלו אם הוא יכול לחבר את הסאב לא בגישור (כלומר לערוץ אחד), ואת הערוץ השני לחבר את שני הרמקולים האחרויים (6/9) ביחד(במקביל) לערוץ הנותר?

*ברור שהאחוריים לא יהיו מנוצלים וגם הסאב פחות ינוצל

השאלה כמה זה ישפיע?

פורסם

איך זה ישפיע :

אתה יודע מה זה "אנדרלמוסיה"

ז"א בלאגן!!!

קודם כל המגבר לא יודע עד כמה הוא יכול להחזיק את כל מה שציינת . . .

שנית,

הקומפוננטים יפעלו כסטריאו

הסאב כמונו

וכך גם ה- 6X9 (מונו)

 

 

 

בקשר לזה אני לא ממש בטוח :

נראה לי גם כן שמצד אחד הקומפוננטים יפעלו נורמלי כלומר סטריאו

left right כל אחד על ערוץ אחד....

ולעומתם הסאב יפעל כשמאל והשש על 9 יפעלו כימין (או ההיפף טלוי בחיבור)..

מה שאומר שתשמע ממש על הפנים במיוחד מהסיבה שנניח שירים מוקלטים עם באס שרוקד על סטריאו אז פעם הסאב יתן ופעם לא . . . מבין...

מוכר את המערכת רמה גבוהה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2685354#post2685354

פורסם

אם זה מגבר שיכול לעמוד ב2אום אז אתה יכול לחבר כמו שרצית ולא יקרה כלום למגבר אבל חבל.. הסאב ינגן הרבה יותר חלש ממה שהוא עובד עכשיו וגם הוא ינגן ערוץ סטריאו אחד ואז לפעמים אתה לא תשמע באס כשהוא אמור להיות. אבל זה לא כל כך נורא כי ברוב השיר הבאס ב2 הערוצים. אבל הרמקולים ינגנו רק ערוץ אחד וזה כן יהיה מורגש. זה מגעיל והורס את הסאונד מאאאאד. במיוחד אם הם ינגנו אותה עוצמה כמו הקדמיים. עכשיו השאלה למה אתה רוצה לחבר אחוריים? בשביל עוצמה או בשביל לקבל צליל גם מאחורה? אני חושב שאתה רוצה עוצמה כי אתה רוצה לחבר למגבר אז תחבר כמו שאייל אמר אבל שהרמקול האחורי יהיה לפחות באותה עוצמה כמו הקומפוננט כי החלש יקבע את העוצמה של שניהם. אם בכל זאת אתה רוצה רק לקבל צליל הקפי אז תחבר את האחוריים לרדיו דיסק.

×
×
  • תוכן חדש...