Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5376 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלומות,

היום עשיתי טיפול 90K ליונדאי גטס שנת 2007, ואני חושב שקיבלתי מחיר גבוה, בלשון המעטה.

 

נדלג לסוף: זה עלה 3490 שקל אחרי מע"מ

 

הפירוט:

מחיר בשקלים לפני מע"מ

1) פו"ה נעלי בלם אח' - 220.5

2) הדבקת נעלי בלם - 150

3) חריטת דרמים אח' - 150

4) טיפול 90,000 ק"מ - 784

5) חגורת תזמון - 195.26

6) רצועת V למנוע - 79.75

7) מסנן שמן למנוע - 75.41

8) מסנן אויר - 78.59

9) חגורת V למשאוות הגה כח - 49.96

10) מסנן אויר למזגן - 263.9

11) חומרי עזר - 10

12) נוזל קרור מנוע - 119.89

13) נוזל תיבת הילוכים אוטומטית - 288

14) רצועה למזגן - 123.3

15) מצת למנוע - 152.48

16) מותחן רצועת תזמון - 326.86

17) גלגלת סרק - 316.69

18) שמן מנוע - 136.15

 

*על חלק מהסעיפים נתנו לי "הנחה" של 15%

 

 

האם מדובר במחירים סבירים, מעט יקרים, או שערוריתיים ממש?

 

רב תודות,

עלז

פורסם

"לא בוכים על כסף שנשפך"

יש לקוות שעשו עבודה טובה והשתמשו בחלפים מקוריים

 

מה זה סעיף 2. מי מדביק היום נעלי בלם? לא מחליפים את כל המכלול?

פורסם
אם זה מוסך מורשה - אז זה אחלה מחיר.

 

סה"כ חוץ מטיפול גדול גם עשית בלמים, נוזל תיבת הילוכים, רצועת תיזמון ורצועה למזגן.

 

לפי רשימת החלקים, רק בלמים אחוריים.

פורסם
מה אתה רוצה שיגידו לך?

אתה עושה, ואחר כך שואל.

עדיף קודם לשאול ואחר כך לעשות.

מקווה שעניתי לך.

 

רציתי לדעת בשביל פעם הבאה (וכמובן שלא ענית לי, תודה על הניסיון) :)

 

למי ששאל. עשיתי במוטורוני בת"א - מוסך מורשה.

 

תודה רבה לכם. הורדתם לי אבן מהלב במידה רבה.

פורסם

שלום Elez

בקרוב גם אני צריך להעביר את הרכב שלי טיפול 90 אלף - גטס 2009.

מעניין אותי מבחינת זמן עבודה על הטיפול, כמה זמן לקח להם לבצע לך את העבודה?

האם נשארת במוסך בשעות העבודה?

תודה.

פורסם

r.a20:

זה לקח איזה ארבע שעות, פלוס-מינוס. אשתי הייתה זו שלקחה את הרכב לטיפול. היא חזרה הביתה בזמן שהם עבדו.

 

gollu:

תודה על המידע. חוץ מזה ראית עוד משהו חריג?

×
×
  • תוכן חדש...