Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5363 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שלום ידידי,

אני לא רוצה חלילה לפאר את "הכלים" שלי או לחילופין לזלזל בכלים אחרים אני פשוט מכיר ויודע מניסיון שזה לא שווה את הכסף וכמובן שאין לו יכולות שטח.

הוא יכול לזוז בשבילים ביער זה הכל , אפילו בחול הוא לא יסע.

 

וכמו שכבר אמרתי , אמרתי את דעתי כדי לעזור לך לא כדי לזלזל ככה שאם לא הבנת אותי נכון אז זה לא הסיפור - העיקר שתהנה מהקנייה. אם תגיע למסקנה שזיניקס זה הכי טוב לך אז על הכיפאק....

 

בכל מקרה , בהצלחה.

 

עדי,

 

 

 

תגיד עדי אני גם מתעניין ברכישת באגי .xatv 400 הצפרדע הירוקה גם נכנס בקטגוריה של חלש בשטח ..

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הזיניקס זה אחד הכלים הכי מחרידים שנהגתי עליו ושהיה בבעלות המשפחה.

לא כיפי לנהיגה עם יכולת שטח של אוטוביאנקי.

לכלי אין עבירות בשטח ובנוי רק לשבילי כורכר ולא אמין בעליל.

כל הזמן היו לו בעיות חשמל בגלל איכות חומרים ירודה מאד,כל שלולית הופכת לקצר ובלאגן שלם.

 

למה לא ללכת על טרקטורון,או אולי על ריינג'ר ?

פורסם

כנראה שלא קראת את כל השרשור.

אני מקציב לרכב שאני קונה 20K+

ריינג'ר\RZR יותר מידי יקר לי, מה גם שריינג'ר לא מהנה בכלל.

ובקשר לטרקטורון: בשביל להעביר אותו ממקום למקום, או אפילו למוסך הכי קרוב אלי

אני אצטרך נגרר, לעומת באגי שבו אוכל לנסוע גם בכביש

 

אם יש לך הצעות לבאגי אחר (עדיף חד מושבי), או טרקטורון עבודה (עדיף דו מושבי ושעובר את ה100 קמ"ש) אשמח לשמוע

"גם בעיטה בתחת נגמרת בצעד קדימה"
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

ריינגרים אתה כן יכול למצוא בתקציב הזה,שנתון קצת נמוך אבל אפשר למצוא.

אני לא יודע במה אתה מתכוון מהנה,כי ה"באגים" האלה זה סיוט שלא יתואר. איטים מאד ונמוכים מאד,הגה לא מתקשר ובמקום לעבור מעל השטח אתה נתקע בתוכו. חוץ מזה שהם ממש לא מגיעים ל100 קמ"ש,בטח לא הזיניקס.

 

בקשר לטרקטורון עבודה,עזוב את העובדה שכל כלי היום בעל מנוע 400 ומעלה עובר את ה100 קמ"ש בשביל מה צריך מהירות כזאת בשטח?

 

אני נוהג על טרקטורונים כמעט 6 שנים,בעברי היו לא מעט כלים וגם כלים של חברים שאני מכליל ברשימה. כיום אני מחזיק באוטלאנדר 650 דו מושבי. כלי נהדר לשטח ולטיולים,עם צמיגים נכונים הוא עובר כל מכשול שעומד בדרך וגם מהיר וזריז מאד.

 

תוכל לדעתי למצוא אוטלאנדר עם מנוע 400 דו מושבי בסביב המחירון הזה.

אשמח גם להציע לך את הכלי הראשון שהיה לי אוטלאנדר 350 אבל לצערי הוא מגיע ב2X4 ולא 4X4 וזה חיסרון גדול.

פורסם
ריינגרים אתה כן יכול למצוא בתקציב הזה,שנתון קצת נמוך אבל אפשר למצוא.

אני לא יודע במה אתה מתכוון מהנה,כי ה"באגים" האלה זה סיוט שלא יתואר. איטים מאד ונמוכים מאד,הגה לא מתקשר ובמקום לעבור מעל השטח אתה נתקע בתוכו. חוץ מזה שהם ממש לא מגיעים ל100 קמ"ש,בטח לא הזיניקס.

 

בקשר לטרקטורון עבודה,עזוב את העובדה שכל כלי היום בעל מנוע 400 ומעלה עובר את ה100 קמ"ש בשביל מה צריך מהירות כזאת בשטח?

 

אני נוהג על טרקטורונים כמעט 6 שנים,בעברי היו לא מעט כלים וגם כלים של חברים שאני מכליל ברשימה. כיום אני מחזיק באוטלאנדר 650 דו מושבי. כלי נהדר לשטח ולטיולים,עם צמיגים נכונים הוא עובר כל מכשול שעומד בדרך וגם מהיר וזריז מאד.

 

תוכל לדעתי למצוא אוטלאנדר עם מנוע 400 דו מושבי בסביב המחירון הזה.

אשמח גם להציע לך את הכלי הראשון שהיה לי אוטלאנדר 350 אבל לצערי הוא מגיע ב2X4 ולא 4X4 וזה חיסרון גדול.

 

 

ידוע לך על תקלות נפוצות שיש באוטלנדרים, או דברים שכדאי לשים אליהם לב?

"גם בעיטה בתחת נגמרת בצעד קדימה"
פורסם

ב6 שנים האחרונות עברו בבעלותי 3 אוטלאנדרים.

תקלות מיוחדות לא היו לי. צריך לדאוג לטיפול שוטף ,אלו כלים מאד אמינים.

 

אבל וזה אבל גדול,מחירי החלפים מאד יקרים במיוחד לעומת המחירים של פולריס.

הבעיה הכי גדולה בכלים האלה זה הוריאטור שלשפץ אותו זה סיפור דיי יקר ובעל בלאי מאד גבוה.

הטיפולים לא זולים וככה גם הוצאות הנלוות כגון צמיגים בולמים וברקסים.

פורסם

או.קיי,לא יודע מה האינטרסים של אנשים פה אבל,כל הכלים שדיברתם עליהם היו בבעלותי בעבר,לזיניקס אין רישוי כביש,יש לו רישוי כמו לטרקטורון,מאיפה המצאת את זה?והוא נוסע כמו בית שימוש,שלא נדבר על תקלות שאכלתי איתו אלוהים ישמור,זבל של כלי,הכלי הראשון ששמת תמונה שלו,החד מושבי,כמו שאמרו ,לא שווה 3 אלף,בדיחה לא באגי.אוטלנדר,היה כיף עד שהיה צריך להיכנס למוסך,פה ניגמר הכיף,הכל עולה פי 3 לא יודע למה,יש לך 20 אלף?באגי-תומקאר דו מושבי,725,שנת 99-2001 נמכר בין 15 ל20 אלף,רישוי כביש,סע איתו למכולת לשטח לאן שבא לך,לא מהיר(70קמש)אבל אוכל עליות ירידות בוץ הכל.טרקטורון-אם אתה רגוע,לך על DVX 250 ,אם אתה מחפש קצת כוח,לך על פולריס סקרמבלר,ספורט 400 או אפילו 500,יש לי כבר המון זמן ואני מרוצה מאוד.אני מקווה שתעדכן אותנו מה קנית וכמובן,תמונות,בהצלחה.

CELICA כמה פוזה8)

VTI כמה כח:twisted:

GTI6 כמה אחיזה:lol:

S2K4LIFE:evil:

פורסם

אוקיי, אז כמה דברים:

על הרעיון של הבאגי שבתמונה ויתרתי ממזמן.

הזיניקס הוא יחסית איטי ויתפוס אצלי הרבה מקום ליד הבית כך שגם הכיוון הזה ירד.

לגבי טרקטורון אני עוד לא סגור על הרבה פרמטרים, כמו:

ספורט או עבודה, ידני או אוטומט, דו מושבי או חד מושבי וכו'.

ברגע שתהיה החלטה (וקניה כמובן) אעלה תמונות.

 

ועכשיו לכמה שאלות:

אם הטרקטורון הוא לא חוקי (בלי קשת ומדבקה) הוא עדיין צריך להגיע לטסט?

ואם אני מגיע עליו לתחנת דלק, שוטר יכול לתת לי קנס על זה שהוא לא חוקי?

ולגבי טיפולים, כל מוסך מתאים או שצריך מוסך מיוחד לטרקטורונים?

 

 

תודה מראש לעונים,

שגיא

"גם בעיטה בתחת נגמרת בצעד קדימה"
פורסם

אם הכלי לא חוקי אז יהיו לך בעיות הרבה יותר רציניות מקנס או דו"ח.

אני ממליץ מאד לדאוג שהכלי יהיה חוקי,אתה לא רוצה להסתבך בטח לא על שטות כזאת.

אם הכלי הוא דו מושבי ואתה לא אחד שמשתולל בכביש או איזה עבריין תנועה,למה שלא יהיה חוקי?

על קשת הדעות דיי חלוקות,אני יכול להעיד שאת אבא שלי הקשת הצילה מספר פעמים ובגלל זה הוא לא מוכן אפילו על לחשוב להוריד אותה.

בטרקטורון ספורט היא באמת מאד מפריעה.אבל בטרקטורון עבודה אין איתה שום בעיה ואפילו אתה יכול לשים עליה אחלה תיק שיהיה לך מאד שימושי.

תדאג להיות כמה שיותר חוקי מבחינת הכלי ואני חושב שאין טעם גם להרחיב על קסדות שהן חובה.

בקשר לביטוח,אני מבין מאד את הענין הדיי בעייתי הזה,כלי שנוסע פעם בשבוע במקרה הטוב ומחויב בביטוח חובה כל כך יקר זה הזוי ותלוש מהמציאות. בכל זאת נעצרתי כמה פעמים ע"י המשטרה ואף פעם לא נבדק לי הענין של הביטוח חובה,אלא אך ורק רשיונות וטסט.

 

בענין המוסכים,כן עדיף תמיד ללכת למוסך שמתמחה בטרקטורונים ולא איזה חאפר.

פורסם

במידה ואני לוקח טרקטורון ספורט ללא קשת,

אבל לא מתקרב איתו לכבישים, עדיין יעשו לי איתו בעיות?

ומה לגבי העברת בעלות, זה קיים בכלים האלה?

 

 

תודה מראש,

שגיא

"גם בעיטה בתחת נגמרת בצעד קדימה"
פורסם

זה הכל תלוי איפה אתה נמצא. בגדול המשטרה מחפשת מאד את הרוכבים ואת העבריינים שנוסעים בלי קשת. זה אחד הדברים שיותר קל לזהות בטרקטורון וכל שוטר ישמח לעצור כלי כזה.

בשטח הסיכוי לא כל כך סביר שתפגוש משטרה,למרות שיש מבצעים פה ושם ואפילו כמה מתנדבים על טרקטורונים. הסבירות שתפגוש משטרה היא יותר בתוך המושב\קיבוץ או בתחנות דלק.

בכל זאת תקח בחשבון שאם תתפס רוב הסיכוים הם נגדך אלא אם כן השוטר יהיה נחמד ויוותר לך.

 

לגבי העברת בעלות. כמובן שיש. לכל כלי יש לוחיות רישוי שהוא מחויב על פי חוק לנוע איתם אז מין הסתם יעושים גם העברת בעלות. רק קח בחשבון שכלי בלי טסט לא יכול לעשות העברת בעלות.

פורסם

אני גר בקיבוץ ויש אצלנו 6 אנשים עם טרקטורונים לא חוקיים,

ואני לא זוכר שאי פעם עשו להם בעיות עם זה.

בקשר לדלק, חשבתי על לקחת ג'ריקן ולמלא אותו כשאני מתדלק את האוטו.

כך שזה פחות בעייתי עם המשטרה

 

ובעניין הטסט,

אם אני לא שם קשת, תהיה לי בעיה בטסט?

"גם בעיטה בתחת נגמרת בצעד קדימה"
פורסם

אם אתה גר בקיבוץאז בטח יש שם טרקטורים שאליהם מגיע פעם בשנה בוחן ועושה להם טסט,גם לטרקטורון הוא יכול לעשות,אז לא אמורה להיות לך בעיה,

CELICA כמה פוזה8)

VTI כמה כח:twisted:

GTI6 כמה אחיזה:lol:

S2K4LIFE:evil:

פורסם

נשמע טוב , אני אברר אם גם אצלנו זה ככה.

 

עוד משהו,

במידה ואני מוצא טרקטורון שנראה לי בסדר ורוצה לעשות לו בדיקה במוסך,

זה חייב להיות מוסך טרקטורונים,או שבכל מוסך יכולים לבדוק?(בדיקה בלבד, לא טיפול)

וכמה אמורה לעלות בדיקה כזו?

 

תודה מראש

שגיא

"גם בעיטה בתחת נגמרת בצעד קדימה"
פורסם
עוד משהו,

במידה ואני מוצא טרקטורון שנראה לי בסדר ורוצה לעשות לו בדיקה במוסך,

זה חייב להיות מוסך טרקטורונים,או שבכל מוסך יכולים לבדוק?(בדיקה בלבד, לא טיפול)

וכמה אמורה לעלות בדיקה כזו?

 

מה, אף אחד לא יכול לעזור?

"גם בעיטה בתחת נגמרת בצעד קדימה"

×
×
  • תוכן חדש...