Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טוב, כמתבקש: קליאו או 206+ ?


skanto
שימו לב! השרשור הזה בן 4652 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בהמשך לדיון המקיף ב:http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=385568

ובכניסת הרנו קליאו למסגרת המחיר בה נמכרת ה-206+, איזו מהם באמת עדיפה ולמה?

 

 

אני ביצעתי הזמנה של הפיג'ו, לכן מחיר המבצע (69990) עוד רלוונטי לגבי.

כמעט סגרתי את התשלום אתמול, אבל עכשיו עם הזעזוע הזה לשוק, נוספה לי דילמה.

 

 

אז מה אומרים? רנו קליאו או פיג'ו 206+?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה בשוק רוכשי הרכב היא שאנשים קונים רכב על הנייר, כלומר מסתפקים בלשבת שתי דקות בתוף הרכב באולם התצוגה (לפעמים גם זה לא) וקונים את הרכב לפי הפרוספקט. נראה, שבפורום חובבי רכב, הבעיה ממשיכה גם פה, הרבה אנשים לא טורחים לבצע נסיעות מבחן וחבל.

 

אי לכך, לשאלתך - בצע נסיעת מבחן על שני הרכבים ותחליט אילו מבין השניים מתאים לך יותר, אף אחד בפורום לא יתן לך תשובה טובה יותר.

 

מבחינת בטיחותית - ל206 4 כריות אויר ו 4 כוכבי בטיחות, לקליאו 6 כריות אויר ו 5 כוכבי בטיחות.

 

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קליאו.

 

גדולה יותר, מודרנית יותר, בטוחה יותר.

 

מצד שני - היו כבר מצבים שהייתי נעול על רכב מסויים, ונסיעת מבחן שינתה את דעתי, כך שבמידה וזה ניתן, שווה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה בשוק רוכשי הרכב היא שאנשים קונים רכב על הנייר, כלומר מסתפקים בלשבת שתי דקות בתוף הרכב באולם התצוגה (לפעמים גם זה לא) וקונים את הרכב לפי הפרוספקט. נראה, שבפורום חובבי רכב, הבעיה ממשיכה גם פה, הרבה אנשים לא טורחים לבצע נסיעות מבחן וחבל.

 

אי לכך, לשאלתך - בצע נסיעת מבחן על שני הרכבים ותחליט אילו מבין השניים מתאים לך יותר, אף אחד בפורום לא יתן לך תשובה טובה יותר.

 

מבחינת בטיחותית - ל206 4 כריות אויר ו 4 כוכבי בטיחות, לקליאו 6 כריות אויר ו 5 כוכבי בטיחות.

 

בהצלחה.

 

אני לא מכיר אותו אבל הוא נשמע חכם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצד שני יש לה מנוע 1200 והיא פחות מאובזרת.

המנוע מספק פחות או יותר אותם סוסים ומומנט, ומבחינת אבזור, לשתיהן אי אפשר ממש לקרוא "מאובזרות"....

 

אני בעד הקליאו, גם אם רק בגלל המושבים והבטיחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע מספק פחות או יותר אותם סוסים ומומנט, ומבחינת אבזור, לשתיהן אי אפשר ממש לקרוא "מאובזרות"....

 

אני בעד הקליאו, גם אם רק בגלל המושבים והבטיחות.

 

שוב נסיעת מבחן היא בגדר חובה.

 

אני גם נוטה לטובת הקליאו, עם כל אהבתי לפיז'ו :-) לפחות שתיהן צרפתיות.

הקליאו פשוט טובה יותר ברוב הפרמטרים. והמחיר הוא אותו המחיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרות החתימה האישית - לדעתי הקליאו עדיפה. יותר מודרנית, יותר בטיחותית.

אם הייתי צריך לרכוש - קליאו.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרות החתימה האישית - לדעתי הקליאו עדיפה. יותר מודרנית, יותר בטיחותית.

אם הייתי צריך לרכוש - קליאו.

אז למרות החתימה, השד לא נורא כלכך מסתבר :lol:?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב נסיעת מבחן היא בגדר חובה.

הקליאו כבר נמכרת בישראל, פשוט לא עם המנוע הזה וקצת יותר מאובזרת. על הדגמים שנמכרים כבר בשוק נסעתי, אחלה רכב.

גם אם בסופו של דבר מדובר בעגלה מאין כמוה בגרסת ה 1200 (ואני בספק גדול מאוד שזה ככה), עדיין הייתי הולך על הקליאו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז למרות החתימה, השד לא נורא כלכך מסתבר :lol:?

נורא, נורא. ולמרות זאת, בשיקול קר הייתי בוחר בקליאו.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצד שני יש לה מנוע 1200 והיא פחות מאובזרת.

 

פחות מאובזר מ206+ זה כבר לא אוטו , זה אופניים

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת סדר.

 

ראשית חוכמה, מחזק את הטענה של החברים לגבי נסיעת מבחן. כפי שיובא להלן מסתמן יתרון מסוים לאחת המכוניות אך הנתונים היבשים עליהם נתבסס בסקירה מטה במקרים רבים רחוקים מלספר את כל התמונה, ויש לשקלל גם טעם אישי. לבסוף, אני שמח שהדיון לא נגרר עדיין לסאגה של "ה-206+ מיושנת/אריה זקן/דוד טוביה". את השיפוט יש לבצע על בסיס פונקציונלי ולא כרונולוגי (זה לא אומר שה-206+ יותר טובה, אלא שההכרעה בנוגע לכך לא צריכה להתבסס על שנת השקה אלא על פרמטרים ברורים בתפעול ובתפקוד).

 

מנוע וביצועים:

73 כ"ס לפיג'ו, 75 לקליאו. שיא ההספק של הפיג'ו מגיע מעט מוקדם יותר. לא משמעותי.

מה כן משמעותי? שלפיג'ו יש מומנט של 12 קג"מ לעומת 10.7 קג"מ בקליאו. זה פחות זניח מכפי שזה נשמע, הפער הוא 12%. לכך יש להוסיף את העובדה שהפיג'ו מגיעה לשיא מומנטה (מפיק ב-ה') כבר ב-3,300 סל"ד ואילו הרנו נאלצת "להאמיר" ל-4,250 וקיבלנו זמינות כוח גדולה יותר בפיג'ו. כדי לחתום את העליונות - גם אם לא ההיסטרית (על הנייר) של הפיג'ו בנושא הביצועים נציין כי משקלה נמוך ב-130 ק"ג בהשוואה לרנו.

הפרשי התאוצה מ-0 ל-100 יחד עם זאת לא מפילים אף משחיזן מהכסא (13 שניות לפיג'ו, 13.7 לרנו).

צמיגי הפיג'ו קטנים באינץ' אך עבים ובשרניים מעט יותר.

 

מסקנה: ניצחון לפיג'ו.

 

צריכת דלק:

על פי נתוני היצרן - צריכת הדלק של הרכבים זהה בנסיעה משולבת (יתרון של 100 מ' לליטר לרנו). נשמע הגיוני למדי משום שהמנוע האמנם חדשני יותר של הרנו נאלץ להניע מרכב כבד יותר. יש לבחון נתון זה במבחן המציאות.

לחובבי העצים - הרנו מזהמת פחות. דרגה 3 במקום 4.

 

מסקנה: ניצחון קטן לרנו בעיקר בזכות הזיהום הנמוך.

 

בטיחות:

6 כריות אוויר לרנו, 4 לפיג'ו.

5 כוכבי בטיחות לרנו, 4 לפיג'ו.

 

מסקנה: הרנו מנצחת FAIR AND SQUARE.

 

מרחב:

הרנו ארוכה ב-11 ס"מ, רחבה ב-6 ס"מ, אך חלק לא מבוטל מתוך הנ"ל מוקצה לתא המטען של הרנו שגדול ב-43 ליטרים מזה של הפיג'ו. יתרון כשלעצמו.

 

מסקנה: במבחן המרחב הפנימי הרנו מנצחת.

 

אבזור/גימור:

לרנו יש אופציה (בתוספת תשלום) ל-4 חלונות חשמל. כסא הנהג שלה מתכוון לגובה, היא זוכה לבקרת שיוט, כיוון המראות חשמלי ויש לה פנסי ערפל. אין לה את האבזור של הפיג'ו שיפורט להלן.

לפיג'ו יש חישוקים קלים, יש לה מערכת שמע מקורית שנשלטת מגלגל ההגה וציפוי ניקלים שתרומתם תלויה בטעם האישי. אין לה את האבזור של הרנו שפורט לעיל.

 

מעל הכל: הקליאו החדשה מרגישה בוגרת יותר, "שלמה יותר" ו"גרמניה יותר" מה-206+.

 

מסקנה: הרנו מנצחת, עבור רוב המשתמשים (יש כאלו שבגרות עבורם היא קללה).

 

לסיכומו של עניין, בהתבסס על "ניתוח יבש": הרנו מעט פחות נמרצת ופחות זריזה מהפיג'ו. אך הקליאו בטיחותית יותר, מזהמת פחות, מרווחת יותר ונהנית מאיכויות ניהוג טובות לא פחות מאלו של הפיג'ו אולי למעט תחושת הנמרצות (הודות להתנהגות הטובה הרנו גם מעיפה את הפאביה 1.4MPI מכל המדרגות). ההבדלים אינם של שמים וארץ, ונסיעת מבחן הכרחית. גם המראה שונה ויש לשקללו בהתאם לטעם האישי. יחד עם זאת, על פי מבחן היובש כאמור, הרנו מנצחת הפעם. אם פיג'ו לא ישכילו לשמור על המחיר הנמוך של ה-206+ בגמר המבצע של שופרסל, החמודה אף עשויה להפוך לחלופה לא רלוונטית.

 

ש.

מומנט זמין חשוב כמעט כמו...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על פי מבחן היובש כאמור, הרנו מנצחת הפעם. אם פיג'ו לא ישכילו לשמור על המחיר הנמוך של ה-206+ בגמר המבצע של שופרסל, החמודה אף עשויה להפוך לחלופה לא רלוונטית.

 

קודם כל, כל הכבוד על הסדר :wink:

דבר שני, באמת כדי להשאיר לפיג'ו סיכוי כלשהו להתחרות על לב הצרכן, לובינסקי חייבת לפחות להשוות את המחיר למחירה של הרנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4652 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...