Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5477 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מגבר - JLaudio A4300

סט רמקול קדמי - מורל מקסימו 6.5 (למרות שקראתי שהטמפו יותר טוב אני שוקל לעבור אליו)

סט רמקול אחורי - TSA6983S Pioneer 6X9

סאב וופר - CS1214T JBL

רדיו דיסק - Sony CDXGT490U

 

המתקין - יחיאל (אפי 4X4)

 

יחיאל המליץ לי על המגבר שפירטתי למעלה אבל במקרה שאני רוצה קצת לחסוך הוא הציג לי מגבר של חברה שנקראת nakkon

או משהו כזה בכל אופן.

 

לצומת לבכם - הרדיו דיסק כבר קיים, הסאב כבר קיים והרמקול האחורי כבר קיים.

רציתי לדעת מה דעתכם לגברי הסט קומפוננט קדמי והמגבר שציינתי למעלה.

 

תודה,

נימרוד

פורסם

נימרוד היי,

אם אתה רוצה להגיע לאיכות ועוצמה אז הייתי משנה מספר דברים:

1.תיקח מגבר קצת יותר זול (לא זבל סיני).

2.ואז תוכל לקחת קומפוננט קצת יותר מפורט ויותר איכותי.

3.הייתי בכלל מוותר על האחורים תמכור אותם או משהו ואז אולי תשדרג עוד יותר את הסט או קח מגבר טוב יותר.

 

בוא תיתן גם תקציב למגבר ולסט קומפוננט?

פורסם

ה JL טוב מאוד, הייתי הולך על טמפו ולא על מקסימו, ההבדל קטן במחיר.

מאחר ושאר הרכיבים, שעליהם יש לי סייגים, כבר קיימים, אשמור אותם לעצמי :)

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

×
×
  • תוכן חדש...