Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5485 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יאללה בו נחבר לו שיר...

 

אתם שם החירניקים הפשוטים, חושבים שזה חרא לרוץ בשטחים

אתם שם שריונרים בטנק, חושבים שלהעמיס פגזים זה ברדק

אבל תראו לי עוד מישהו אחד, גם אם לוחם הוא דגול ומיוחד

שמצליח לשרוד עוד יום עוד שבוע, בן אחד 10 בנות במטר רבוע

 

:-D

 

 

חחחחח גאונות :lol:

בכלל שרשור מצויין :wink:

פורסם
ברצינות - רוקט פוקט לכל אחת יהיה יעיל ומגניב.

 

או שההצעה שלך דבילית וחסרת טאקט, או שניסית אחד בעצמך ועכשיו אתה יודע משהו שאנחנו לא.

 

! Either way - you lose :mm_nah:

פורסם

יש חנות בתל אביב שאני לא זוכר את שמה, ראיתי שם כוסות שכאשר ממלאים בהם מים חמים אז מופיעה תמונה שאתה בוחר שישימו בתוכה.

אם אני לא טועה זה עלה סביב ה40 ש"ח.

 

עריכה:

מצטער זה עולה יותר, חיפשתי בגוגל והגעתי לזה.

תראה אולי הם יסכימו לתת לך 10 יחידות לפי 50 ש"ח או שתחפש בעוד מקומות כי זאת לא החנות שאני התכוונתי אליה.

http://www.weprint.co.il/cups-1/magic-cup.html

קובי

פורסם

10 חיילות? הן בטח אוהבות לאכול. תיקח אותן לאיזו שיפודיה, פתח שולחן, תן להן להשמין קצת וסגרת את הסיפור.

haters will hate

פורסם

אני מקווה שלא יטבעו אותי על זכויות יוצרים, וגם אם כן אז תחפשו אותי בדרום אמריקה יא צ'ונגים!!! (אני מודע לזה שרוב הפורום יכולים להיות האבות שלי אבל היה ממש באלי )

 

img0378mo.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

פורסם

יפה.

 

סתם שאלה, למה על חולצה ולא על גופיה?

אני לא זוכר שראיתי אצלנו בבסיס שהבנות היו מסתובבות עם חולצות אלא עם גופיות.

קובי

×
×
  • תוכן חדש...