Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8049 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמע, זה שההייבריד יותר איכותי מהדוטק זה לא סוד, וגם אם הוא שווה את המחיר שלו זה לא סוד. אבל לא כולם מוכנים להשקיע כל כך הרבה בקומפוננט, אז זה כבר שאלה של תקציב.

 

ההבדלים ביניהם ? הדוטק יכול לקבל עד 140WRMS, ההייבריד עד 160WRMS (למרות ששעמתי שהסתדר עם הרבה יותר). ההייבריד רגיש יותר (כלומר על כל וואט הוא יוציא יותר עוצמה) ותחום התדרים שלו גבוה יותר (יכול לרדת עד 35HZ, בעוד הדוטק רק ל40HZ).

אבל ההבדל הגדול (לדעתי לפחות) זה בטוויטר. מורל ידועה בטוויטרים הרכים והחמים שלה, להייבריד יש טוויטר מדהים (הMT22). כמו כן בדוטק אתה יכול להנחית או להגביר את הטוויטר ב3 דציבלים דרך הקרוס אובר, בהייבריד ב4 דציבלים.

 

ואל תשכח שעד לפני מספר חודשים ההייבריד נחשב לסט הכי טוב של מורל.

 

בקיצור - אם יש לך מספיק כסף בשביל ההייבריד וגם בשביל הגברה נאותה, אל תחשוב פעמיים.

פורסם

שמעתי דוטק,נשמע טוב (היה מוגבר 60RMS) אבל לא יותר מזה (כמובן שאני לא משווה לפיוניר אלא לחברות קצת יותר איכותיות),אבל הוא לא היה מוגבר כמו שצריך כי אני יודע שהוא יכול לספוג גם 120 ולהמשיך לעבוד מצויין.

ההבדלים בניהם אמורים להיות גדולים (לא בעוצמה),אני עוד לא שמעתי את ההיבריד.

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם
שמע, זה שההייבריד יותר איכותי מהדוטק זה לא סוד, וגם אם הוא שווה את המחיר שלו זה לא סוד. אבל לא כולם מוכנים להשקיע כל כך הרבה בקומפוננט, אז זה כבר שאלה של תקציב.

 

ההבדלים ביניהם ? הדוטק יכול לקבל עד 140WRMS, ההייבריד עד 160WRMS (למרות ששעמתי שהסתדר עם הרבה יותר). ההייבריד רגיש יותר (כלומר על כל וואט הוא יוציא יותר עוצמה) ותחום התדרים שלו גבוה יותר (יכול לרדת עד 35HZ, בעוד הדוטק רק ל40HZ).

אבל ההבדל הגדול (לדעתי לפחות) זה בטוויטר. מורל ידועה בטוויטרים הרכים והחמים שלה, להייבריד יש טוויטר מדהים (הMT22). כמו כן בדוטק אתה יכול להנחית או להגביר את הטוויטר ב3 דציבלים דרך הקרוס אובר, בהייבריד ב4 דציבלים.

 

ואל תשכח שעד לפני מספר חודשים ההייבריד נחשב לסט הכי טוב של מורל.

 

בקיצור - אם יש לך מספיק כסף בשביל ההייבריד וגם בשביל הגברה נאותה, אל תחשוב פעמיים.

 

איזה סט כיום נחשב לטוב ביותר ?

פורסם

להייבריד זה יהיה בסדר... אבל רצוי יותר.

בוופר החדש של ההייבריד אוביישן 80 WRMS זה רק חצי מההספק שלו... וחבל לא לנצל אותו כמו שצריך!

 

RADI: אני לא מעודכן לגבי הנתונים של ההייבריד אוביישן כל כך, אבל ההייבריד הישן על הנייר יורד עד 40Hz ולא 35. והקרוסאובר עדיין יכול להנמיך את הטוויטר או הוופר "רק" ב-3 דציבל לפה או לשם.

 

חתכתי את ההייבריד ב-60 הרץ והוא היה בסדר גמור... פחות מזה הוא כמעט ולא מסוגל בהספקים ממוצעים. אבל זה מצויין לוופר 6 אינץ' בכל מקרה.

 

עכשיו העלתי את החיתוך ל-70 הרץ כדיי להעלות את הווליום קצת.

ב-70 הוא כבר עובד בלי בעיות בכלל.

×
×
  • תוכן חדש...