Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5532 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

ביום שישי בערך ב 6 בערב, פרצו לי לרכב בחוף קליה בים המלח (בחניון מלא אנשים). שברו את הסוויץ אבל לא הצליחו לנסוע, כנראה בגלל האמוביליזר. השאירו ברכב חולצה ומפתח צינורות.

המשטרה על הפנים לכן לא נרחיב...

החברה בחוף הזעיקו אותי לרכב, כי ראו שהרכב נטוש והמנוע עובד. המנוע השמיע קולות חירחור מוזרים. לאחר עוד כ 10 דקות נגמר המצבר, ואז גם עלה ריח רע מאזור המנוע. אולי זה המצבר כי א"כ התברר שהוא חם ואולי גם קצת נפוח.

חברת הביטוח מציע לי להכניס ביום ראשון את הרכב למוסך הסדר א. א. ברחובות.

 

מה דעתכם מכירים את המוסך, או שכדאי ללכת למקום אחר?

פורסם

לא מצאתי אינפורמציה ברשת על מוסך א.א. רחובות, מלבד זה שאולי השם שלו הוא בעצם א.א. לוי אפרים בע"מ.

 

אז היות שלאף אחד אין משהו כנגד המוסך הזה, או לחלופין אין המלצה על מוסך אחר באיזור רחובות, כנראה שאין בעיה ואני אודיע לביטוח שאני רוצה שיגררו את הרכב למוסך הזה.

פורסם

אוקי אבל אני צריך המלצה למוסך.

עכשיו חשבתי אולי עדיף ללכת למוסך באזור תעשיה במזרח ראשון שיהיה קרוב לעבודה. המלצות?

פורסם

תודה על הנסיון לעזור.

 

אתמול הרכב נכנס למוסך,והיום יוצא ממנו. אבל אין לי שום מילה טובה להגיד על א.א. לוי אפריים מרחובות. חבל שאני לא מכיר מוסכים באזור...

 

מה הנזק? זאת שאלה טובה, שתלויה באינטרסים.

 

מזל באמת שאין טוטל לוס, כי הביטוח העריך את שווי הרכב ב 9000 ש"ח לאחר תוספת של 1% על כרית אוויר לנהג (רחוק ההערכה של יד 2). אני מקווה שהסטרטר ששמו לי יהיה טוב כמו הישן. ימים יגידו...

 

מה אגיד לכם, זה עולם קשה, בכל מקום צריך לדעת את חוקי המשחק. מי שלא מכיר את החוקים נופל, ומי שמכיר יודע ממה לא להתרגש ועל מה חשוב להתעקש.

פורסם

אחד הדברים שעלו לי ביוקר עם הביטוח זה ההתעקשות שלי לא להיות כבול למוסך הסדר, שלא נצטרך אבל אם וכאשר אצטרך אני יכול לגשת לכל מוסך שארצה.

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה

פורסם

במקרה שלי, לא היה לי גם מושג לאן מומלץ ללכת אז זה לא רלוונטי.

 

אז ככה, הכי מעצבן בכל הסיפור זה היחס של המוסך. כל הזמן הרגשתי שאני לבד מול המוסך והביטוח, במקום שאני והמוסך נהיה ביחד, ונשתדל לעשות את המקסימום בכדי להביא את הרכב למצב הכי טוב שניתן.

 

 

 

ביום ראשון בערך ב 8 בבוקר ביררתי עם הביטוח ונמסר לי שהרכב יגיע למוסך עד 10 בבוקר. הגעתי לפני 10 למוסך וראיתי שכבר התעסקו עם הרכב ( מפתחות בסוויץ השבור וכל הבלאגן של החוטים שהיה שפוך בחוץ מוסתר, כאילו לא היה כלום).

אמרו לי שלדעתם אין מה להפעיל ביטוח כי כנראה צריך רק לשפץ את הסוויץ ולהתאים מפתחות, וזה יעלה לי כנראה בסביבות 1000 ש"ח. אמרתי ואם יהיו עוד בעיות... הסברתי שכאשר הגעתי להרכב הוא היה מונע אבל לא בצורה נורמאלית (צליל לא תקין) ולאחר כ 10 דקות הוא כבה מעצמו ועלה ריח שרוף מהמנוע (ולאחר שהמשטרה אישרה גילינו שהמצבר שהתרוקן היה גם לוהט). כמובן שהוא התעצבן כשהוספתי שגם מישהו התעסק עם החוטים... התעקשתי לערב ביטוח וששמאי יבדוק את הרכב.

מאון לאון הרכב לא מניע והם חשבו שהגנבים לא ניתקו את הסטרטר וזה מקור הריח השרוף שהופיע....

 

הסיפור נמשך עם דברים בסגנון הזה וכל הזמן אני שומר על איפוק, בשעה שסופג יחס משפיל ומלגלג, וקורא על הקירות מסביב תודה לאפרים על השירות והיחס.... וכל הזמן הם מחכים ורומזים שאלך בכדי שיוכלו לעשות דברים בשקט...

 

 

היום הוצאתי את הרכב מהמוסך. המפתח לא מסתובב כל הזמן חלק בסוויץ אבל זה נסבל (הם מצדיקים את עצמם בכך שמאשימים אותי שהשיניים שלו היו שחוקות). לא נורא החלקתי את העניין, רק מעצבן שכל פעם המפתח יוצא שחור ומלכלך את כל העולם (נקווה שלא יחמיר). עזבתי מקווה שגם הסטרטר המשופץ שהחליפו, לא יעשה בעיות. נסעתי עם מזגן. פתאום שמתי לב שבזמן שהמדחס עובד והרכב בניוטרל (גולש או עומד), יש רעידות חזקות (כשהפכתי מודע לעניין הרגשתי אותם גם בנסיעה- זה הגיוני??). התקשרתי לשמאי, הוא טוען שזה לא קשור ומאשים את הפלגים והחוטים שלי. הוא מציע שאחזור למוסך, אחליף אותם באופן פרטי והם יעשו לי כיוון. לא עזר שטענתי שלפני הפריצה המנוע עבד חלק.

מה לעשות?

 

ועוד דבר בקשר למצבר שקניתי לפני מספר חודשים. התעקשתי שהשמאי יכתוב בדוח על מה שסיפרתי בקשר למצבר (נקווה שהוא אכן יעשה זאת). אני לא מבין במצברים אבל נראה לי שגם אם המצבר עכשיו תקין, זה קיצר את משך חייו (או שאני טועה?). מה שמעצבן שהם כל הזמן אומרים "אבל יש לך אחריות, אם תהיה לך בעיה תלך לזה שמכר לך".

 

ועוד ועוד, כמו סיפור מעצבן עם אבולייזר שהבטיחו לי ג'סטה ויצא בסוף עקיצה...

 

 

לסיכום, גם אם אני טועה לאורך כל הדרך והם היו באמת מלאכים טובים, הכי חשוב זה שיש לך גב שעוזר לעצמו אבל גם לך, ולא מישהו שועזר לעצמו ושומר במקביל על הגב של הביטוח.

פורסם

מכיר סיפורים רבים דומים לשלך כולל שניים שלי. בקיצור בגלל שנכוותי קשות החלטתי ואני גם ממליץ לכל חברי , לעולם לא להתקרב למוסכי הסדר גם לא בגלל רכב חלופי, אלא אם כן המוסך מוכר ובדוק.

×
×
  • תוכן חדש...