Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התלבטות: ניסאן אלמרה פרפקט 1800 - או - הונדה ג'אז 1400


AssaFiles
שימו לב! השרשור הזה בן 4792 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בזמן הזה שהרכב אצלך,

איך אתה מרוצה מהרכב?

יש לך משהו לספר שאהבת מאוד או לא אהבת?

 

תודה רבה חבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גר בחיפה - צריכת דלק של 1 ל 9 :) , הכי טוב שראיתי זה 1 ל 10 וחצי כשאמא שלי נוסעת 30 קמ"ש כל המיכל.

 

היא מאוד נוטה בפניות , יותר מכל רכב אחר שהיה לנו ( והיה לנו הרבה ) , מרגישה כבדה ומסורבלת , כל סיבוב מעל 50 קמ"ש הופך למאוד לא נעים.

 

המנוע עושה אחלה רעשים בסל"ד גבוה אבל לא סוחב , נראה שכל הכוח מתקבל באזור ה 4500 סל"ד ואחרי זה הכוח נאבד. אם כי יש מומנט בסלד נמוך בינוני.

 

אישית אני מאוד לא אהבתי , היו לי כאבי גב מהקטע שאני צריך "להיאחז" לפני כל סיבוב מעל 50 קמ"ש ולהתכונן אליו .

אולי זה לא מפריע לאנשים גדולים ממני אבל אני צעיר ולא שוקל הרבה והרכב נידנד אותי מצד לצד כמו מפרשית .

 

אם אתה קונה תתקין בילשטיין B6 או משהו ... ;) המיתלים הנקודה החלשה.

לא לקח את התרופות שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאלמרה אכן זויות גלגול לא מבוטלות, אך זו לא האינדיקציה היחידה - ההתנהגות שלה לא רעה בכלל, בייחוד ביחס למתחרות מבית, ההגה שלה טוב והבלמים גם כן. היא מאד רחוקה מתדמית סכנת הנפשות שמנסים ליצור לה פה.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בזמן הזה שהרכב אצלך,

איך אתה מרוצה מהרכב?

יש לך משהו לספר שאהבת מאוד או לא אהבת?

 

תודה רבה חבר.

 

אני מאוד מרוצה מהמכונית.

 

קיימת אצלי בעיה של דוושת גז רועדת טיפה, אבל אני די בטוח שזה מקרה נקודתי ואני פשוט מחכה לטיפול תקופתי, ע"מ לטפל בה.

 

כל מה שאני מצפה מהאלמרה הוא אמינות והגעה מ-A ל-B והיא עושה זאת מצויין.

הדבר היחידי שאני פחות אוהב בה הוא המערכת סטריאו המקורית, אבל זה לא רלוונטי לשנתון שלך.

 

 

אני גר בחיפה - צריכת דלק של 1 ל 9 :) , הכי טוב שראיתי זה 1 ל 10 וחצי כשאמא שלי נוסעת 30 קמ"ש כל המיכל.

 

חיפה = עליות. אני לא מבין גדול בנוגע לצריכת דלק, אבל 1 ל -10 בעיר עם עליות זו צריכה ממש לא רעה ל-1800 (הסקתי שמדובר בנסיעה עירונית בלבד).

 

היא מאוד נוטה בפניות , יותר מכל רכב אחר שהיה לנו ( והיה לנו הרבה ) , מרגישה כבדה ומסורבלת , כל סיבוב מעל 50 קמ"ש הופך למאוד לא נעים.

 

סיבוב חד כמו צומת או כיכר? בכיכרות, אני לא נוסע מעל 30 קמ"ש, כיוון שבאמת התחושה היא לא הכי נעימה, אבל אני מאמין שכך זה בכל יפנומטית ממוצעת.

המכונית לא מרגישה לי "כבדה ומסורבלת" וההאצות הביניים שלה בסדר גמור +

לגבי העניין של הנטייה בפינות - לא מובן לי ולכן אני לא יכול להגיב.

 

המנוע עושה אחלה רעשים בסל"ד גבוה אבל לא סוחב , נראה שכל הכוח מתקבל באזור ה 4500 סל"ד ואחרי זה הכוח נאבד. אם כי יש מומנט בסלד נמוך בינוני.

 

אתה מתלהב מרעשי מנוע? :) זה לא הסגנון שלי, אז לא שמתי לב. מה שכן, המנוע מאוד שקט, אבל האטימות ברכב היא על הפנים. כאשר אתה נוסע 100 קמ"ש + , אתה יכול לשמוע את הרוח היטב. הרבה אנשים לא יכולים לנהוג כך, אבל לי זה לא מפריע.

אני בחיים לא הגעתי ל -4500 סל"ד במכונית שלי. 2400 100 קמ"ש או 3000 120 קמ"ש מספיקים לי בהחלט.

דרך אגב, הנהיגה שלי מאוד עדינה ואני יכול להניח שאני לוחץ על "כרבע דוושה" ולא יותר. (ואני ממש לא מעכב את התנועה).

 

אישית אני מאוד לא אהבתי , היו לי כאבי גב מהקטע שאני צריך "להיאחז" לפני כל סיבוב מעל 50 קמ"ש ולהתכונן אליו .

אולי זה לא מפריע לאנשים גדולים ממני אבל אני צעיר ולא שוקל הרבה והרכב נידנד אותי מצד לצד כמו מפרשית .

 

גם אני צעיר (24 זה עדיין צעיר, נכון?).

 

את המכונית שלי, קניתי במרחק 3.5-4 שעות נסיעה מהבית (טירוף!) וזה אומר שהנסיעה הראשונה שלי איתה הייתה ארוכה (מאוד! אני זוכר את עצמי מסתכל על השלטים לת"א ופשוט לא מבין מתי זה ייגמר:)). בקיצור, לא היו לי שום כאבי גב באותו יום ואני גם די רגיש לעניין הזה.

 

אני לא מכיר את עניין ה"נדנוד מצד לצד", כפי שרשמתי קודם לכן.

אם אתה קונה תתקין בילשטיין B6 או משהו ... ;) המיתלים הנקודה החלשה.

 

אם כבר מדברים על מתלים, אז עלייה על במפרים די גבוהים עם המכונית היא לא נעימה בכלל. אני נוהג לעשות זאת על 20 קמ"ש (מזל שבדרך שלי קיימים רק שני באמפרים, אבל טפו טפו טפו:)).

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פשש איזה תגובה יפה,

כל הכבוד לך.

 

לגבי הרעשי רוח, אני יוצא מדעתי מרעשי רוח...

האם הרעשים חזקים בנסיעה של 100 קמ"ש?

האם הם מגיעים מהדלת או שזה רעש של נסיעה?

כי אם זה מהדלת, אני מתחרפן לגמרי מהרעש, מניסיון!

 

האם יש רכב בעולם הזה שהוא שקט ובלי רעשי רוח, אמין, ושלוקח סיבוב יפה? :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רעשי רוח זה מאוד מעצבן,

השאלה אם זה רעש כללי, או ממקום ספציפי...

איזה רכב יותר שקט בנסיעה מרעשי רוח, ברכבים הבאים:

טויוטה קורולה שנת 2000, ניסאן אלמרה פרפקט 2002,

פיג'ו 206 2002, פולקסווגן פולו 100 כ"ס 2002.

 

אשמח מאוד לדעת אם יש אפשרות כזו :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4792 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...