Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5589 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה דעתכם לגבי הרכב כחדש? האם באמת שווה לקנות אותו עם המנוע ותיבת הילוכים חדשים? איך הרכב עצמו, ללא קשר למנוע והילוכים? האם כדי לרכוש אותו למרות האחריות של שנתיים בלבד? איך הוא בתור יד שניה?

האם יקר להחזיק ולטפל ברכב? האם הוא אמין לאורך זמן?

פורסם

לא שווה את הסיכון, אחריות רק שנתיים והתיקונים לבעיות של הרכב הזה יעלו הרבה מעבר לחיסכון המועט בדלק.

פורסם

אתה מתכוון לבעיות שיצוצו לאחר שנתיים של אחריות? אבל לכל רכב יש את הסכנה הזאת, אפילו שאחריות 3 שנים. ופה מדובר בסקודה שאומרים שהיא אמינה. אולי דווקא במקרה שלה כדאי לקחת את הסיכון.

פורסם

זהו שפה זה לא כמו רכב אחר מ- 3 סיבות:

-רמת הסיכון יותר גבוהה, טכנולוגיה חדשה על מרכב ישן.

-עלות התיקונים הרבה הרבה יותר גבוהה בהשוואה לרכבים אחרים באותו מחיר.

-לאחרים זמן אחריות גבוה ב- 50% , וזה קריטי.

פורסם

הרכב כנראה יקר לאחזקה יחסית לרכבים משפחתיים אחרים. מצד שני הוא מאוד איכותי והוא הבחירה האהובה שלי מהקטגוריה.

פורסם
אחרי נסיעת מבחן תקבל פרספקטיבה. (שילוב מוחץ של TSI ו-DSG).

 

אני בטוח שאתלהב מהביצועים של הרכב בנסיעת מבחן, אבל השאלה היא האם הרכב עדיף על אחרים באותה קטגוריה ואותו מחיר

(120K) בקניה לטווח של כמה שנים. זה כולל הכל, לא רק ביצועים.

פורסם
אחרי נסיעת מבחן תקבל פרספקטיבה. (שילוב מוחץ של TSI ו-DSG).

 

+1

5תווים !

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

גם אני התלהבתי מנסיעת המבחן ויחסי הציבור, התעלמתי מנורות אזהרה וממה שכתבו בפורומים על צ'מפיון אבל עכשיו אחרי 3,000 ק"מ יש בעיות ולמוסך אין פתרונות.

כמה שצוחקים על מזדה לפחות אתה יודע מה אתה מקבל, כל המזדות זהות בניגוד לנ"ל.

פורסם

איבי, יש לך אוקטביה TSI? תוכל לפרט אילו בעיות יש לך עכשיו עם רכב? ומה אומרים על זה במוסך? איך אתה מתמודד עם הבעיות? ומה כתבו על צ'מפיון בפורומים?

×
×
  • תוכן חדש...