Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5592 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש הרבה רכבים שחזרו לחיים לא הגיע הזמן לעשות מפגש גם הוותיקים וגם החדשים לסיבוב היכרות באיזה טיול נחמד אין לי בעיה לארגן איזה טיול נחמד מי מצטרף?

מיני מיינור נגנבה כל היודע דבר ליצור קשר בבקשה

פורסם

לדעתי רק צריך מישהו שירים את הכפפה

 

אם יהיה ארגון טוב,תהא היענות ערה..

 

אני בכל מקרה בפנים ומוכן לעזור ולא משנה מתי איפה ולמה :wink:

פורסם

שלום חברים,

 

לא פעם ולא פעמים אירגנתי מפגש , אפשרי יותר ויהיה מעניין יותר לקבוע נסיעה בשיירה לאיזה מקום עם פיקניק קטן ואטרקציה מעניינת.

 

יכול להיות נחמד מחכה להתפתחויות

 

גם אני בפנים ומגיע עם שני נסיכות שנוסעות לכול מקום

רק תגידו שעה ומקום אני מגיע.

מיני רכב שכובש את הלב]

פורסם
שלום חברים

לקראת פסח מתוכננת

השקה של שתי מיני מינורים ששופצו

לאחרונה ברמה גבוהה מאד.

עקבו אחרי ההודעות, ההשקה תיהיה בנוקיה.

 

תודה מתניה

מעולה!!

סיבה טובה לעוד טיול.

לגבי הטיול הנוכחי יש לך רעיון לאיזה כיוון נוכל לנוע בשיירה ?

אולי איזור עם נחל שנוכל לעצור לעשות מנגל או סתם פיקניק נחמד?

על איזה יום אפשר לקבוע שישי? שבת ?

מיני מיינור נגנבה כל היודע דבר ליצור קשר בבקשה

פורסם

מבחינתי, עוד חודש - חודש וחצי אחרי שאני אסיים את השיפוץ יהיה מעולה.

אני דווקא שמח לטיולים, אבל צריך לעשות בשבת אביבית / עם שמש כי לסוע עם המיני זה לא החוויה הכייפית ביותר

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

פורסם

אולי אם אני יראה לכם כמה תמונות מהעבר זה יעשה לכם חשק לעוד מפגש!!

אז בבקשה שתי תמונות ממגש קודם ותמונה של המיני שלי ממפגש שהתקיים איפשהו בשנת 2008/07

resizeddscf4476.jpg

DSCF4814.jpg

מיני מיינור נגנבה כל היודע דבר ליצור קשר בבקשה

פורסם

סגרנו להיום בנוקיה?

יש מפגש שם של מועדון החמש?

ואם כן צריך לבדוק אם יכניסו את הרכבים שלנו לחנות עם הרכבים של אנשי המועדון(אני לא אחד מהם לצערי)

 

אם מישהו יוכל לעדכן אותי,אודה לו מאוד

אני יוצא למכללה ואשמח לקבל מסרון שיודיע שנפגש שם היום...

 

0547573377

רז

פורסם

אני מגיע

 

אני ידבר עם נחום קדמיאל שיכניס את החברים שמגיעים עם מיני לרחבה

 

יום טוב נירא מי רציני וכמה יגיעו

 

נ.ב. 2 מיני לפחות יהיו :-D:-D:-D

מיני רכב שכובש את הלב]

×
×
  • תוכן חדש...