Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5615 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחבר יש רדיו דיסק philips cem250 וקומפוננטים של מורל טמפו, חיתוך התדרים ברדיו דיסק אמור להשפיע אם אני משתמש בקרוסאובר?

אם כן איך אתם ממליצים לחתוך? הנה החיתוכים שאפשר לעשות:

low pass : 60,80,100,200

mid pass : 500,1k,1.5k,2.5k

high pass: 10k,12.5k,15k,17.5k

תודה :)

 

פורסם

תקרא FAQ תבין.

קרוסים בנויים כדי לחתוך/להגדיר/להגביל טווח של תדרים שבהם קומפוננת עובד.

מוכר קרוסים של HYBRID AUDIO CLARUS ושל TEMPO

 

פורסם
לחבר יש רדיו דיסק philips cem250 וקומפוננטים של מורל טמפו, חיתוך התדרים ברדיו דיסק אמור להשפיע אם אני משתמש בקרוסאובר?

אם כן איך אתם ממליצים לחתוך? הנה החיתוכים שאפשר לעשות:

low pass : 60,80,100,200

mid pass : 500,1k,1.5k,2.5k

high pass: 10k,12.5k,15k,17.5k

תודה :)

 

אני לא מכיר רדיודיסקים של פיליפס, אבל אתה בטוח במה שרשמת? אתה בטוח שמדובר בחיתוכים ולא באקולייזר או משהו אחר? מעולם לא שמעתי על mid pass :?

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

זה מה שרשום בתפריט.. LPF HPF MPF

וJUSPER אם מהרדיו דיסק התדרים שאמורים להגיע לקרוס נחתכים זה אומר שאני מאבד תדרים ויהיו דברים שאני לא ישמע.. אם הLPF ברדיו דיסק יהיה על 200 לא משנה מה יהיו החיתוכים של הקרוס הוא לא ישמיע את התדרים שמתחת ל200.(לא אומר כי אני יודע, סתם לפי ההגיון)

לכן השאלה שלי היא איך לחתוך כמו שצריך?

פורסם

אתה מדבר על זה http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=64625#post64625 ?

לא כל כך הבנתי אבל תגיד לי אם זה נכון..

LPF 60

MPF 2.5K אין לי גבולות שבניהם אני יכול לשחק כמו בקישור למעלה.. אז אין לי מושג מה זה עושה

HPF לא יודע מאיפה הקרוס חותך אז אפשר לשים נגיד 15K?

פורסם

מאיפה אתה? יש מחר מפגשים בדרום ובצפון אתה יכול לבוא והזבירו לך הכל וגם יעשו כיוונים.

מוכר קרוסים של HYBRID AUDIO CLARUS ושל TEMPO

 

פורסם

מחר אני מסיים את ההתקנה התקנתי הכל חוץ מהטוויטרים אז צריך להעביר חיווט עוד פעם ויש לימודים.. ייקח קצת זמן ולא מתאים בשישי..

אתה יכול להגיד פחות או יותר מה מתאים ואז אני ישחק עם זה לפני האוזן?

×
×
  • תוכן חדש...