Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2271 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • תגובות 421
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

השושנים

עדיין מתגעגע...    

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

...היום לקחתי את הגרמניה הקרירה (הגולף) להבדיל מהשמנמנה (החיפושית שהלכה)

העמסתי את בן הזיקונים, וטסנו לכיוון שדה התעופה לאסוף את את האישה שאיתי,

(אחרי שבוע בלונדון)... הצינקניים הנשואים שבכם, ובודאי חרדים לגורל חשבון הבנק שלי

וכרטיס האשראי, אבל כיוון שכאן זה פורום אופנועים ומכוניות ולא מכורי קניות אנונימיים

אז במזוודות שכנו לבטח מגדנות עבור המפלץ.

 

נתחיל בזה שאגזוזיו של המפלץ שכחו מזמן כי יש להם במקור שני כיווני זרימת אוויר

אחד מקדימה ביציאה מהמנוע ואחד מאחור, והיום הם פשוט פולטים אוויר כל הכיוונים...

הבעייה מתחילה מהדאון פייפ ועד היציאה.

 

קצת היסטוריה ברשותכם, דגמי ה-SR וה-RT הם הדגמים היחידים שזכו לקרבורטור מוגדל 40 MM

ואגזוזים גדולים בהתאם לדגמי הביצועים. כל שאר הדגמים של ה-BMW מגיעים עם אגזוזים 38MM

בעייה במיוחד שצריך חדש, אחרי נבירה מעמיקה נמצאו אגזוזים מתאימים ונישלחו לכתובת שם בילתה

האישה...

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

...יש בשוק המון אגזוזי 38 מ"מ מין הסתם, ובכדי להתגבר על הבעיה הפתרון שמצאו רוב בעלי ה-40 מ"מ

דומה לשיטת האלתור הנהוגה בארץ ופשוט "הרחיבו" את היציאות בכניסה לראש המנוע.

 

אינני יודע לספר לכם עד כמה הדבר קריטי אבל אני מניח כי המהנדסים הגרמניים בחרו ב-40 מ"מ

לדגם הביצועים שלהם וכאפיון ייחודי לדגמים הנ"ל, החלטתי שלא לוותר, ובצעתי הזמנה לאחר כמה

טלפונים ללונדון מספק שקיבלתי עליו המלצות אבל מעולם לא עבדתי איתו קודם. בטלפון הבטיח לי

הקול הקוקני הכבד שמדובר ב"דבר" האמיתי!

 

את שאר החלקים, החלק הקדמי תחתון של הפריינג ה-"גריל" ואת האטם התחתון למשקף האופנוע המקורי

שקיבלתי ובורגי ההידוק בין המשקף לדשבורד, אטמי אגזוז פנימיים הזמנתי המאתר איתו אני עובד בדרך כלל

והוכיחו עצמם כאמינים ואיכותיים במיוחד!

 

קשה להגיד שהייתי רגוע, לפני שהחזקתי את האגזוזים בידי, אבל לשמחתי הגיעה החבילה שלמה וללא דופי.

 

אגזוזי סטיינסטיל עם אחריות ל-10 שנים תוצרת קיהאן, נוצצים מבריקים ומדהימים באיכותם.

 

עכשיו נותר רק לשדך להם משתיקים שהוזמנו מתוצרת סיטו, זהים למקור וגם הם 40 מ"מ בהזמנה מיוחדת .

 

כעת גם אפשר לשלוח את את שני חלקי הפריינג החדש של המפלץ להתאמת צבע ולהרכיבם סוף סוף כחליפת

מירוץ ללוחם הזקן. ואז בעצם יש להזמין שני מראות מקורית ובכך סוף סוף להגיע לסוף שלב א' בשיפוץ...

 

תמונות יהיו רק מחר, כי היום אני בעבודה...

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

הי רן,

 

כמה דיוקים ע"מ להשלים את התמונה:

 

קצת היסטוריה ברשותכם, דגמי ה-SR וה-RT הם הדגמים היחידים שזכו לקרבורטור מוגדל 40 מ"מ ואגזוזים גדולים בהתאם לדגמי הביצועים

 

לא מדוייק - כל דגמי ה 1000 סמ"ק מגיעים עם קרבורטורים 40 מ"מ. ואם אני לא טועה - קוטר האגזוז תלוי בגודל שסתום הפליטה שהיה שונה בין הדגמים בהתאם להספק שאליו תוכננו (60, 65 או 70 כ"ס) בכל מקרה דגמי ה 1000 עם כניסת ה 40 מ"מ בראש יכולים לקבל את שני הקטרים 40 או 38 ושני הקטרים הם רכיב מקורי עבור אופנועים אלו.

 

דומה לשיטת האלתור הנהוגה בארץ ופשוט "הרחיבו" את היציאות בכניסה לראש המנוע

 

אין צורך להרחיב את היציאה (יתר נכון את ה"כניסה" לאגזוז) וגם עד היום לא ראיתי שמישהו עשה זאת - ה "דאון פיפ " 38 מ"מ מתלבש מצויין על ראש המנוע.

 

אינני יודע לספר לכם עד כמה הדבר קריטי

 

לגמרי לא קריטי (מנסיון) וכמו שכתבתי למעלה שני הקטרים מתאימים - אבל הכי טוב כמו במקור...:wink:

 

תתחדש אורן

פורסם

כמובטח קצת מהתכשיטים החדשים של המפלץ:

 

הדאון פיפ-סעפת בעברית

קרוס אובר-צינור מקשר בין שני היציאות

חלקים פנימיים-אטמים

"גריל" הפריינג

כפתורי חיבור המשקף לדשבורד

וגומיה תחתונה בין המשקף לפריינג.

Picture 001.jpg

Picture 007.jpg

Picture 004.jpg

Picture 008.jpg

Picture 009.jpg

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
...היום לקחתי את הגרמניה הקרירה (הגולף) להבדיל מהשמנמנה (החיפושית שהלכה)

העמסתי את בן הזיקונים, וטסנו לכיוון שדה התעופה לאסוף את את האישה שאיתי,

(אחרי שבוע בלונדון)... הצינקניים הנשואים שבכם, ובודאי חרדים לגורל חשבון הבנק שלי

וכרטיס האשראי, אבל כיוון שכאן זה פורום אופנועים ומכוניות ולא מכורי קניות אנונימיים

אז במזוודות שכנו לבטח מגדנות עבור המפלץ.

 

...

 

הנשואים בפורום הזה, נוהגים לבזבז את מעותיהם על פיסות ברזל (בין אם חלודות ובין אם נוצצות מציפוי כרום)

כך ששיטוט סתמי באינטרנט עלול לפעמים לעלות קצת יותר משבוע בלונדון.....

:oops:

טוב נו , הגזמתי קצת... אבל בד"כ הדאגה הפוכה

ירון

 

דרך אגב , אגזוזים יפייפים ....

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

...בעוד החלקים למפלץ מגיעים מכל רחבי העולם, אימיילים נשלחים קשרים נרקמים

וכסף אלקטרוני עובר בלחיצת כפתור, החלטתי לפנק את המפלץ בתכשיט לא שגרתי!

האמת, יותר מאשר לפנק אותו חשבתי על עצמי, לא באמת הייתי מוכרח, וזה לא מה שיעשה

את השינוי, אבל הקלות הבלתי נסבלת של הזמנת פריטים מה-אי-ביי היתה בעוכרי, אז

קבלו את הדבר הבא, אני יודע שזה ילדותי, אני יודע שזה פלצני, אני יודע שזה ממש ממש

לא לעניין אבל מה דעתכם?...

DSCF6107.jpg

DSCF6108.jpg

DSCF6109.jpg

DSCF6111.jpg

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

עכשיו אתה צריך צמיד ושרשרת תואמים.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם
...בעוד החלקים למפלץ מגיעים מכל רחבי העולם, אימיילים נשלחים קשרים נרקמים

וכסף אלקטרוני עובר בלחיצת כפתור, החלטתי לפנק את המפלץ בתכשיט לא שגרתי!

האמת, יותר מאשר לפנק אותו חשבתי על עצמי, לא באמת הייתי מוכרח, וזה לא מה שיעשה

את השינוי, אבל הקלות הבלתי נסבלת של הזמנת פריטים מה-אי-ביי היתה בעוכרי, אז

קבלו את הדבר הבא, אני יודע שזה ילדותי, אני יודע שזה פלצני, אני יודע שזה ממש ממש

לא לעניין אבל מה דעתכם?...

faltsani lahalootin!!!

CITROEN XM V6 BVM AMBIANCE

CITROEN XM V6 BVA EXCLUCIVE

CITROEN XM TURBO CT BVA VSX

פורסם

...המפלץ מנמנם בחוץ, חונה לבטח בחנייה המאובטחת, בעוד כמה שעות ניסע אני והוא לחבר על מנת

לתקן את שילדת מנשא המזוודות שנישברה שוב...ניסיתי למצוא אחת חדשה אולם עד עכשיו לא מצאתי אחת

שתתאים במחיר ובדגם ושהמוכר יהיה מוכן גם לשלוח אותה במחיר סביר לארץ.

 

ניסית לחשוב במהלך המשמרת מה עדיין נישאר לעשות עד לסיום השלב הראשון של השיפוץ היחודי של המפלץ

ומסתבר שהרשימה לא קצרה כלל, לזכותי יאמר שאני עדיין ממתין להגעת משתיקי האגזוז שרכשתי דרך היבואן

ויקח להם לפחות עוד חודש להגיע, רק אז אחרי הרכבת האגזוז אנקה את הקרבורטורים ואשפץ אותם (החלקים כבר כאן)

באותה היזדמנות גם אחליף את חוטי ההצתה שקניתי, שני חלקי הפריינג החסרים ימסרו השבוע להתאמת צבע וצביעה

ואז אוכל סוף סוף להרכיב גם את המשקף המקורי ולסדר בצורה סופית את הפריינג. ואז פרט למראות מקוריות שעדיין יש להשיג

כיוון מנוע וכיוון שסתומיים יסיים שלב א'

 

למפלץ כל זה ממש לא מזיז להיפך דומה שהוא נהנה מתושמת הלב ונהנה להתגנדר בבגדים ובתכשיטים החדשים

למרות שהוא משחק אותה אדיש ובז לכל זה אין לי ספק ולו לרגע שנוח לו מאד להראות במיטבו באירועים והמפגשים.

 

מספיק לראות כיצד הוא משוויץ בשעון הזמן החדש ובמראה המשופר של הדשבורד ששפצתי על מנת

להבין שמתחת לחזות המאיימת והאדישה מסתתרת בעצם איזה גאווה לא קטנה על השינוי שהוא עובר, כפיצוי

על שנות העליבות וההזנחה שהיו מנת חלקו לפני שנפגשנו...

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
הנשואים בפורום הזה, נוהגים לבזבז את מעותיהם על פיסות ברזל (בין אם חלודות ובין אם נוצצות מציפוי כרום)

כך ששיטוט סתמי באינטרנט עלול לפעמים לעלות קצת יותר משבוע בלונדון.....

:oops:

טוב נו , הגזמתי קצת... אבל בד"כ הדאגה הפוכה

ירון

 

דרך אגב , אגזוזים יפייפים ....

 

 

אכן, כאב הלב על אובדנה של סופי, משך אותי אל עולם האייביי, וכאילו בכדי להקל

על הכאב רכשתי סבל אחורי למפלץ, עכשיו לכשיורכב אין תירוץ לא להעמיס אוהל

מנגל וציוד ליומיים ולצאת לשטח בזוג או יותר...

 

ושמנהל הבנק י-ת-פ-ו-צ-ץ ! ! !

 

פרטים בקרוב-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

ללא ספק נרקם קשר מיוחד בינך למפלץ [ לעין זרה... היו קוראים לך משוגע!] למען האמת, קרוב לקשר של אדם וחיה, מאוד קרובה.

אני זוכר את כפיר, הסוס שהיה לנו בעבר , ערבי טהור גזע עם בעיה נפשית ומוח מבריק.

כול זה היה בטל בשישים ברכיבה, הפרא היה הופך למכונה מדהימה, על גבו הייתי לפחות דון קישוט או אביר בדרכו להציל נסיכה, קל כנוצה מהיר כדבורה, היו אז ימי תהילה.

את הסוסים באורווה החליפו מיפלצות מתכת מגושמות, אבל האהבה היא אותה אהבה.

לעין זרה אני נראה כמו משוגע!

לפחות אני בחברה טובה!:wink:

HARLEY-DAVIDSON XLCH 1974 1000 SPORTSTER

KAWASAKI Z1000 1980

פורסם

עדי, כניראה אחד מהנינים שלו..

 

סיפור בשלוש מערכות:

 

...יום שישי, בערב תכננו שלושתינו אני היא והמפלץ, להגיע בשיירה מי-ם לת"א למפגש.

על מנת לדאוג לשקט הנפשי שלי, נסעתי עם המפלץ ליוני אופנועים לכוון את ההצתה, כיוון

שחשדתי שהמנוע מצלצל קצת בקצה ההילוך, בהזדמנות זו גם לרתך את שילדת המזוודות

שנפתחה שוב, ובעיית חשמל מזערית, וכבונוס החלפתי גם את חוטי ההצתה

. שמח וטוב לב טיפלתי במפלץ והכל התנהל לשביעות רצוני. חזרתי גם הביתה בזמן סביר,

וחשבתי שאפילו אגנוב שנת צהרים. כיסתי את המפלץ לקחתי את כל חלקי החילוף ועליתי הביתה.

 

 

קמנו בשעה המתוכננת, התלבשנו לקחתי את הקסדה של אישתי ו...איפה הקסדה והכפפות שלי?

סריקה מהירה בבית הבהירה את חומרת העניין...הקסדה איננה. ירדתי לכיוון המפלץ.

במקום שהם היו רק גרביים נשארו, בעצם גם זה לא. עצבים (בעיקר על עצמי) מחפש את הקסדה הישנה

כמה שהיא לא נוחה, נוסעים למקום המפגש, בכביש בגין אני מתחיל לחשוד שכיוון ההצתה

שעשיתי לא ממש הצליח, האופנוע מצלצל מה שלא תורם למצב הרוח שלי, ומפלס העצבים עולה

מדרגה. החברה כרגיל מאחרים, מרוב עצבים נתת אגרוף לגדר הפח שעמדה שם, טעות פאטלית

מיד היד מתחילה להתנפח ולכאוב...אני מודיע לכולם שאני מתכוון לחזור הביתה, סמי מפתה אותי

להצטרף לנסיעה בלינקולן שלו...הצליח לו לממזר. נסענו נהנו לפגוש את כולם, ואני לא מצליח

להירגע מגניבת הקסדה. חזרנו.

 

 

מחנה את המפלץ ומכסה אותו, בא לי לבעוט בקסדה הישנה, היד כואבת ומצב הרוח בשפל.

אחד מילדי השכנים פוגש אותי, "אתה יודע, מצאתי את הקסדה שלך והכפפות ע"י האופנוע,

העלתי אותם לבית, שלא יגנבו לך אותם..."

 

אוף כמה כואבת לי היד...

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!


×
×
  • תוכן חדש...