Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2269 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

...ארץ הבקעה, שרתתי בבקעה אי שם באמצע שנות השמונים

ויש דברים שלא משתנים, הנצח במדבר, הצבע, החום.

נסיעה במכונית במדבר מנטרלת אותך מהתחושות מהמראות והריחות

אתה נוסע לך בנוחות יחסית, רדיו מתנגן והמזגן פועם חרישית, ובחוץ

הריחות, החום, ובעלי הכנף אינם שייכים לסיפור, באופנוע אתה חלק

מההתרחשות, ואי אפשר להתעלם, כל בור בכביש, כל שיח מעופף

הריח של מדורות הבדווים, הכדים הצבעוניים בכפר עוג'ה, לזמן יש קצב

משלו במדבר ואנחנו קצת מפרים אותו, המפלץ רץ הרבה יותר מהר

ממהלך החיים סביב, ואנחנו אורחים לרגע, מדי פעם ילדים ומבוגרים

מנפנפנים לנו לשלום, יש משהו במסר שמשדר המפלץ בשעה שהוא

חותך במהירות את הכביש, שמנטרל כעס והופך את היד שהיתה קפוצה

לאגרוף, ליד מנפנפת לשלום, אכן מכונת חופש מוחלטת...

 

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  • תגובות 421
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

השושנים

עדיין מתגעגע...    

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

רן, תראה מה מצאתי על הקיר אצל לוסטיג בבית :shock:

01.jpg

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?

פורסם

אם אכן מדובר במפלץ, אז זה כבר הצבע השני בו ניצבע לפני שקיבל את

הכחול שאיתו הוא מתהדר היום.

 

ידוע לי בוודאות כי יאיר היה אחד מהבעלים של המפלץ, וגם אבי פרידמן

מאוישיות הדו"ג בפולגז רק שאצלו המפלץ היה בצבע תכלת מיטל.

 

הכיסא שבתמונה (אחד וחצי) הגיע במקור כאופצית קנייה והוחלף באחד מהגילגולים

לכיסא כפול כפי שאני אוהב.

 

בתמונה יבחינו חדי העין עדין מורכב הכידון המקורי, אצלי משום מה מגיע

הכידון של דגם ה-RT שהוא דגם התיור של האופנוע.

 

קשה להבחין בתמונה בעוד נתונים ואשמח אם יאיר יסרוק תמונות של המפלץ

ויעלה לשירשור או סוף סוף יממש הבטחתו למפגש, זה לא שחסר לו על מה

להתנייד...:wink:....בקיצור משנת 77 הפך המפלץ חברבורותיו מס' פעמים

ואגלה לכם בסוד, שעדיין לא נאמרה המילה האחרונה...(פרטים עוד יבוא!) -רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
סליחה טעות - בתמונה זה לא יציקה :loco:

 

דווקא צדקת מלכתחילה - גלגלי יציקה מקוריים עם חישורים דקים ורבים שהותקנו משנת 1978 ואילך. מרחוק דומים למדי לגלגלי "שפיצים".

פורסם
דווקא צדקת מלכתחילה - גלגלי יציקה מקוריים עם חישורים דקים ורבים שהותקנו משנת 1978 ואילך. מרחוק דומים למדי לגלגלי "שפיצים".

 

אני עדיין לא מצליח לפסוק בהחלטיות. - נראה ממבט ראשון כמו יציקה, אבל האופנוע של רן ,עד כמה שזכור לי, הוא מודל 77...

פורסם
אני עדיין לא מצליח לפסוק בהחלטיות. - נראה ממבט ראשון כמו יציקה, אבל האופנוע של רן ,עד כמה שזכור לי, הוא מודל 77...

 

אכן, ולפי מה שניתן לראות בתמונות יש לו גלגלי "שפיצים" (סליחה, הוא מי-ם, אז "סילקים"). אני לא מכיר את הנפשות הפועלות אבל באופנוע הזהוב שבתמונה יש יותר מדי שונות, לדעתי זה אופנוע אחר. אגב, הצבע והקונפיגורציה הזו בדיוק נמכרו בשנים 78-80. מצרף קישור לאופנוע דומה מודל 78' עם הגלגלים האמורים. המעצור האחורי הוא כבר דיסק במקום תוף.

http://michaelsmotorcycles.com/1978BMWR100S/index.html

פורסם
מצרף קישור לאופנוע דומה מודל 78' עם הגלגלים האמורים. המעצור האחורי הוא כבר דיסק במקום תוף.

 

בלי קשר - מה שצירפת זהו ה R100S (מחליפו של ה 90S) שנמכר בין 76-78. ונכון בדגם של 78 היה לו דיסק 260 מ"מ מאחור (כמו גם ל RS של 78).

פורסם

שנה טובה לרן ומפלצתו.

שנת רכיבה בטוחה, שנה שקטה ושהאתגרים העיקריים יהיו בעליית רמתו ואיכותו של המפלץ

מאחל

ידידך מצא

מצא משה

פורסם

מצא תודה ושנה טובה

 

ממש בקרוב בעזרת ידיד אמת בעל ידי זהב וסבלנות ברזל, יחזור המפלץ לחרוש שבילי מולדת,

חזק מתמיד, זקוף מבעבר, וגם הרבה יותר ידידותי לסביבה.

 

שנה טובה לכל קוראינו בעלי החלומות, אלה שהעיזו אלה שיעיזו.



ואלה שבשנה הבא יגשימו חלום!

שנת תפוח בדבש-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

המפלץ חזר מהגלות, בנסיעה מופלאה בשעות הלילה ביחד עם חבר יפני

וותיק, יצאנו באור דימדומים אחרון לכיוון בית שאן, קצת לפני כן הרוונו את צמאונם

של המפלצות בדלק טרי, ואנו הרוכבים ישבנו לנו לקפה אחרון לפני הרכיבה.

 

כביש הבקעה נתגלה לנו מבריק מאור הירח ומכוניות בודדות חלפו מולנו כשאנו משחקים

איתם את משחק ההיבהובים, המפלץ מתקדם במהירות לאורך הכביש והלילה מסביבנו

רק מעצים את החוויה, מעל יריחו הבחנו לפתע בכוכב נופל, החושך מסביב מגביר את

המראה העצוב מהלהיב הזה.

 

נעים לרכב בבקעה בשעות האלה, האוויר לא חם והמעיל הרכוס לא מכביד אלה יוצר

שלמות בין הצורך בהגנה טובה לגוף לצורך של הגוף להרגיש חופשי ומשוחרר.

 

השקט והחושך מסביב והבדידות של הרוכב למרחקים ארוכים במדבר, מאפשרת לך

להיות קשוב לסביבה, האור שבוקע מהפנס הראשי מספיק בכדי להכתיב את הכיוון הנכון

ולמצוא את הדרך בעוד החשכה מסביב מספקת מעטפת חלום.

 

מבט במראה לזהות את הפנס הקדמי של ההונדה של יוני, יוני רוכב אחרי באותו הקצב

משתלב הייטב בדרך ובאווירה, רק כמה שעות קודם עוד הרכיב אותי כנוסע על המפלצת

החדשה ישנה שלו, חושף אותי ליחסי הסוס ורוכבו האינטימיים ביותר שלהם.

 

ימינה לכיוון י-ם העליות מכיוון ים המלח בואכה י-ם יד ימין כמעצמה מושכת במעצרת

המפלצות מתחילות לדהור פה ושם רכב שנקלע לתוך אלומת האור נעקף בזהירות

ודומה ששום דבר לא יעצור את המפלצות בדהרה קדימה, עזבנו את המדבר בסערה

וככל שטיפסנו מעל גובה פני הים טיפסתי גם בסל"ד נותן דרור ליצרים כמוסים שלא ידעו

שובע בשבועות האחרונים, ומצאו כל פעימת מנוע להפוך לתענוג טהור, ככל שהיינו מהירים

יותר המנוע זעק לעוד.

 

נפרדנו בכניסה לי-ם אני המשכתי לכיוון הבית ויוני המשיך לשלו, כחצי שעה אח"כ בטלפון

פרקנו חוויות משותפות מרכיבה מטורפת ואדירה של צמד פרשים קשישים ומדבר זקן אחד...

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

מסיבות שאינן תלויות בי, נאלץ המפלץ לבלות מס' שבועות בצפון הרחוק.

אל פחד, היתה לו חברה נהדרת, והוא חזר הרבה יותר בריא אחרי הנופש,

לי היה הרבה יותר קשה בלעדיו...רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!


×
×
  • תוכן חדש...